1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt, en ik vind dat er ook niks mis is met die rivaliteit zolang het maar leuk blijft (dus niet elkaar de schedels in slaan puur omdat je voor feyenoord/ajax bent).

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een onzin man. Zoals dat nu is, was dat in de tijd van de (houten? :confused:) gulden zoals jij dat zo noemt, echt niet. Het is nu om een of andere reden populair om om Ajax te lachen als ze niet winnen/weer eens niet kampioen worden. Het zal allemaal wel..

3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin? Ik benoem de 'houten' gulden om aan te geven dat de kern van het 'probleem' lang geleden heeft plaats gevonden. iets heeft er toch voor gezorgd in het verleden tussen de rivaliteit tussen de clubs en de haat tegen Ajax die er ontstaan is? Tegenwoordig is het leuk als ze weer niet winnen of geen kampioen worden maar waarom is dat leuk? Ik probeer verder te kijken dan vandaag de dag. En als je dat onzin vind, jammer voor je, dat is mijn mening ;)

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat verder moet kijken dan vandaag de dag. Het is echt iets van de laatste paar jaren dat zelfs supporters van bijvoorbeeld NEC meer genieten van een nederlaag van Ajax om het kampioenschap dan een overwinning van hun eigen club.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En dat 'iets' proberen we dus te vinden. Ik zeg nog altijd dat het pure afgunst/frustratie is. Heb nog steeds geen betere reden gehoord.

6. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moeten we het allemaal aan onze ouders gaan vragen :D
    Ik denk omdat we de traditionele top drie vroeger succes had, nationaal en Europees en dat daardoor de rivaliteit gegroeid is. Maar waarom de rest van Nederland de clubs ook haat? Misschien omdat die teams nooit hoeven te vechten tegen degradatie? Omdat ze nooit 'echt' in geld nood zitten? Omdat dat grote spelers voort hebben gebracht (Bijvoorbeeld: iedereen weet in het buitenland wel dat Huntelaar bij Ajax heeft gespeeld, maar wie weet er dat hij ook bij Heereveen heeft gespeeld of iets dergelijks) samengevat zou het dus frustratie zijn van de andere clubs.

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook minder negatief dan afgunst/frustratie. :emo:

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom? Zo heet dat nou eenmaal.

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar is dat Ajax zijn schuld? :)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Lol, ik ken Feyenoord niet anders dan met geldproblemen.

BTW, je zoekt het veels te ver 8).

11. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger, laten we zeggen 30/40 jaar geleden heb ik het over he. En ik ben gewoon wat mogelijkheden aan het opnoemen, ik weet niet wat er omgaat in de hoofden van supporters van 'mindere' clubs :9

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Oja, nu je het zegt, ik haat Ajax omdat ze 40 jaar geen geldproblemen hadden.

Serieus, stop met oorzaken zoeken.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad, ik heb 'm allang gegeven, alleen de hatertjes kunnen het niet accepteren. Een mooie bevestiging van diezelfde frustratie :+

14. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ja komop zeg, ga dan ook niet de discussie voortzetten waarom Ajax gehaat wordt of begin er dan ook niet over dat PSV algemeen gehaat wordt. Ik probeer oorzaken te vinden hiervoor! Als jij maar wat rond gaat schreeuwen en de discussie niet aan wilt gaan, prima :')

15. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Frustratie, jaloezie? Maar waar komt dat vandaan? :confused:

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Ajax de grootste club is met de meeste prijzen en de grootste naam in het buitenland. Maar wat maakt het allemaal uit, mensen gunnen Ajax het gewoon niet. Ik vond het wel grappig om te zien.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het zal er de laatste jaren ook wel mee te maken hebben dat Ajax sterspelers koopt van andere eredivisieclubs (Huntelaar,Suarez,de Zeeuw, Wielaert(:lol:), Sulejmani..

18. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Doet PSV niet hetzelfde maar dan met grote talenten? Plus betere jeugdopleiding ? ;)

Amrabat, Nijland, Pieters en natuurlijk talentvolle spelers uit het buitenland :thumbs: Ajax verprutst geld!! Wat gaan ze ooit terug zien van die 22 miljoen die ze uit hebben gegeven aan Sulejmani en Aisatti? Niet eens de helft denk ik

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat MvB niet de beste aankopen heeft gedaan weten we nou wel :+ Maar goed, het pakt ook wel eens positief uit met dat soort aankopen.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    MvB heeft gelukkig wel Enoh gehaald, beest!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina