1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    1 klein verschil: Twente stond bovenaan. Dan is het nogal logisch dat je het zegt 8).

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja vent, als je blijkbaar alleen leest wat jou uitkomt in mijn reactie (waar ik mijn stelling toch heel deftig onderbouw) ligt dat toch echt aan jou.

Tsjonge jonge jonge, wat een figuren heb je toch :emo:

LEZEN: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3753332&postcount=863

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zal toch iedere club zeggen als ze nog strijden om de titel. Het maakt niet uit of Ajax of iemand anders het zegt. Iedereen zal dat doen.

4. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is correct meneer.

Waarschijnlijk bedoelde je het sarcastisch dus ik zal het even voor je verduidelijken.

a. Aan de kop staan en daar blijven.
    b. Tweede staan en ervan uitgaan dat de koploper punten gaat verliezen.

Welke komt in jouw ogen sympathieker over?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanuit gaan is een beetje te ver. Maar is het enige wat je als tweede kan zeggen.

6. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Enige waar jij meekomt is prestige/prijzen/spelers?! Tuurlijk, dan is jouw hypothese een logische verklaring voor de 'haat'. Maar als ik naar mezelf kijk dan is dat totaal niet het geval tov Ajax. Ik vind het alleen maar mooi dat zij internationaal en nationaal zolang hebben gedomineerd met een geweldig team. Alleen het probleem is dat de betreffende jaren al ver achter ons liggen. Toentertijd was het arrogantie met veel successen, dat wel siert. Afgelopen jaren was het gewoon misplaatst.

smiley kan je weglaten

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  7. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze waren enorme underdog omdat ze nooit kampioen waren geworden en net verloren hadden van AZ. Ook was het maar 1 puntje verschil. Ik meen nog dat PSV 2 punten achterstond op Ajax en zei dat het nog wel even iig 2e zou worden of misschien wel kampioen, nog nooit over arrogantie naar die hoek gehoord ook. Ik wordt een beetje moe van dat Ajax arrogantie verwijten zodra ze iets goeds over zichzelf zeggen en het calimero-gedrag verwijten zodra ze zichzelf distantiëren van zulke uitspraken. Leg eens uit hoe ze het dan wel moeten doen.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ook het aanzien van een club. Ajax is de grootste club van Nederland, op elk gebied. Supporters van andere clubs voelen dat (onbewust) ook en voelen zich (onbewust) minderwaardig en gaan zich daarom afzetten tegen een club.

Dat gaat overal zo en heeft niets met arrogantie te maken. De arrogantie die jij opmerkt is een manier om je aversie tegen Ajax in te vullen. Je gevoel jegens Ajax is niet geboren uit de Amsterdamse arrogantie, de Amsterdamse arrogantie die jij ziet is geboren uit je aversie tegen Ajax.

Ik heb de post waar je enkel deels op hebt gereageerd nog maar even toegevoegd in de vorige post, dan kan je nog eens nalezen dat ik weldegelijk m'n stelling onderbouw.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat wil je nou zeggen?
    Dat het raar is dat Twente zegt dat ze kampioen gaan worden, omdat ze alleen nog van NAC uit hoeven te winnen?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind dat elke club die bovenaan mee doet moet uitstralen dat ze kampioen gaan worden. Ambitie is als sporter niks om je voor te schamen wat mij betreft.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ben ik trouwens de enige die denkt dat deze hele discussie ECHT NERGENS over gaat?
    Al 69 pagina's lang.

Ik ga ff een wk poule site zoeken voor een heuse XBW WK Poule 2010 ;).

12. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is jouw definitie van 'arrogant' niet helemaal up-to-date.

arrogant
    Bijvoeglijk naamwoord iemand die zichzelf heel goed vindt en op anderen neerkijkt.

Haha ja leuk geprobeerd maar nee. Ik heb verder helemaal niks tegen Amsterdam, Ajax of Arrogantie (mits het op zijn plaats is). De arrogantie die ik zie is een supporter die even de rest over één kam scheert door te zeggen dat de afgunts tov Ajax is ontstaan uit frustratie en jaloezie.

Maar goed, misschien is dat het verschil tussen een algemeen liefhebber van voetbal en 'diehard fans'. Ik bedoel, jij zal een Juventus supporter wel kunnen opvreten vanwege de behaalde successen in het verleden, niet waar? Dat is iets wat ik mijzelf niet kan voorstellen in ieder geval.

Tot slot kom je met allemaal conclusies die je nergens op baseert (dikgedrukte). Of je verzint je eigen waarheden of kom eens met een bron die niet zo gekleurd is als jijzelf.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat je wel de enige bent die denk dat het nergens over gaat maar er toch aan mee doet :+

Ik vind t wel interessant alleen jammer dat we geen steek verder zijn na 69 paginas

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nieuw deel.

Iedereen heeft nu wel zijn zegje gedaan m.b.t. deze discussie dus ik wil bij deze ook vragen om in deel 30 weer met een schone lei te beginnen. Zo komt er bijvoorbeeld nog een bekerfinale aan :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina