1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ruud in goede doen had 'm wel kunnen maken.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dit staat op VI:
    Ik kijk zo nog wel even de samenvatting dan. Die aanval van Liverpool was inderdaad wel zeer netjes _O_

Alleen heb je er wéér niets aan.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hij zal er sowieso aan nadenken aangezien je in de 92ste minuut de bal kan schieten binnen het 11 meter gebied maar vrijwel geen enkel spits zou hem erin schieten, ok misschien ik.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wie denken jullie dat kampioen wordt?

'De' wedstrijden
    NEC - Ajax
    NAC Breda - FC Twente

NAC-coach Maaskant heeft er een goed gevoel over en kwam hiermee op VI.nl:
    Als FC Twente wint, zoals jullie vast al weten, zijn ze sowieso al kampioen.
    Wat denken jullie, wie zal er kampioen gaan worden? Weet FC Twente hun concentratie er nog bij te houden de laatste wedstrijd of worden ze te zenuwflapsig?

Ik denk zoiezo dat PSV kampioen gaat worden, whaha. Nooit.

5. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax wordt kampioen. Nac Wint :)
    Ajax wint ook de beker :)

En Inter wint de Champions League :)

Laatst bewerkt: 30 apr 2010
  6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat Ajax kampioen wordt.
    Normaal gesproken zou Twente deze wedstijd gewoon winnen. Maar ik denk dat ze niet tegen de druk kunnen. Want: Twente is geen topclub, speelt al weken slecht, zijn nog in trainingskamp gegaan en NAC is gewoon super gemotiveerd.

En dat Twente in trainingskamp is gegaan vind ik dus superdom....|:-
    Hoe maak je de druk voor je zelf het grootst? Op deze manier natuurlijk...

Suarez die de schaal omhoog houdt 2 mei!:D

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ajax wint zoiezo de beker.

Inter wint ook wel de CL denk ik, maar Robben kan toch ineens gekken dingen gaan doen. Mij maakt het niet uit wie wint. Als Inter wint op een MOOIE manier, vind ik het goed want ze kunnen zo geweldig spelen! En omdat ik het Sneijder wel gun. Als Bayern wint, vind ik het ook goed omdat ik het Robben wel gun en omdat Inter zo saai speelde tegen Barca uit.

Als PSV fan word ik hier echt voor afgemaakt hier, maar ach ja. Ik hoop dat Ajax kampioen wordt.
    Ik vind dat Twente het niet verdiend, ze spelen laatste weken nooit mooi voetbal en ze hebben het ook wel altijd mee (ook een kwaliteit hoor). In mijn ogen verdiend Ajax het meer omdat ze vaker mooier, beter en effectiever spelen dan Twente. Kijk maar naar het doelsaldo haha.

8. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Inter deed uit bij Barca was gewoon puur tactisch in mijn ogen, en het heeft gewerkt :) Ik gun het Sneijder wel om de CL te winnen :)

Ajax heeft inderdaad een ongelooflijk goed doelsaldo. Maar ik vroeg me af: Als Ajax de beker én eredivisie wint, hoe lossen ze dat op met de Johan Cruijff-Schaal (Winnaar Beker vs. Winnaar Eredivisie)?:confused:

9. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij de kampioen tegen de nummer 2.

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Droom scenario voor mij. :cool:

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hulde _O_ Een PSV'er die niet door Ajaxhaat is verzwolgen.

Zelf denk ik dat Twente niet gaat winnen daar bij NAC. De vraag is alleen of Ajax wel van NEC wint, dit is echt een lastige wedstrijd voor Ajax de laatste jaren. Vorig jaar dan wel gewonnen maar ook niet echt makkelijk en die jaren daarvoor waren helemaal een drama.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    En Atletico de EL!
    En de Supercup!
    \o/

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zie je niet vaak he? Maar dat bedoel ik ook. Als ik dat hier hardop uitspreek mag je me komen bezoeken in het ziekenhuis.

Ik heb niets tegen Ajax eigenlijk, heb ze liever kampioen als Twente. Het zijn wel onze 'rivalen', maarja. Ik ben gewoon door en door PSV Supporter maar vind clubs als Ajax en Heracles Almelo ook leuke selecties hebben.

14. Munnie

Munnie Guest

Wat zal ik toch genieten als twente verliest bij nac, en ajax verliest bij nec.
    Moeten ze winstpremie aan nac betalen en hebben ze zelf helemaal niets. *)
    En als feyenoord dan ook nog eens de beker wint omdat ze met 3-0 van Ajax winnen. _O_
    Hahahah dat zou zoooooo mooi zijn. :cool: Oja, en dan moet Bayern de champions leaque ook nog winnen. \o/
    Edit// En voor de ajax supportertjes: Denk nou niet dat twente gaat verliezen bij NAC?! :):

Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2010
  15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

16. Munnie

Munnie Guest

Twente mag dan ook wel winnen, maar het lijkt me gewoon lachen.
    Want ajax baalt dan nog erger. _0/
    En ja, kan toch dat feyenoord de beker nog wint. Al is de kans klein. ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2010
  17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja ik zal dat wel nooit snappen. Dat het leuker is dat een andere club 'meer baalt' dan dat je zelf op een eervolle wijze de titel pakt. Daarentegen zal met een nederlaag kampioen worden wel typisch zijn voor het seizoen van Twente.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Twente wordt Kampioen. Kan het alleen maar meevallen. ;)

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Denk dat jij eerder baalt dat als Ajax kampioen word, dan dat Ajax baalt wanneer ze geen kampioen worden. ;)

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zou inderdaad een goed einde zijn. Maar och och och wat gun ik het die Twentenaren toch voor geen meter, altijd zo lucky nog effekes scoren in de laatste 10 minuten (is ook een kwaliteit, ik weet het). En die Ruiz dan ook nog, vind hem de laatste weken niets speciaals. Net als tegen PSV, heel de wedstrijd waardeloos gespeeld tot aan de laatste minuut waar hij een goed paasje geeft.

Mag heel dat team eigenlijk niet. Alleen Douglas, wat een beest. PSV probeert nu Douglas en Stoch te krijgen. Hopelijk lukt Douglas, Stoch maakt me niet uit. Douglas lukt toch niet en dan zitten we zometeen wel met zo'n Stoch opgescheept. Is ook niet veel aan hoor, werd er tegen PSV helemaal uitgelopen tegen Manolev. Wat werd die jongen kapotgemaakt zeg. Hij lag op een gegeven moment op de grond en leek net of hij moest huilen, elke keer werd hij afgetroefd en vloog hij tegen de grond.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina