1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Alleen al de manier waarop Aad constant schuin naar de camera zit te loeren om te kijken of hij nog in beeld is, om vervolgens wat drukke gebaren te maken om interessant te doen, is al een reden om de man te haten. Dan heb ik het nog niet eens over z'n domme gelul, arrogante gedrag, sprintpartijtjes en gebrek aan zelfkritiek en voetbalkennis.

Wat een onwijze MONGOOL is Aad De Mos.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vorige discussie even verplaatst naar de algemene voetbalthread, die komt bijna niet meer aan bod omdat alles in deze thread wordt gepost terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling is.

Edit:// Viktor!! :mad:

3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, waarom blijft hij er over door gaan, we weten nu wel dat hij spijt heeft van zijn voorbereidde actie :thumbs:

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij heeft vast het Nieuwsblad zelf opgebeld en begon toen weer hierover te lullen. Ik neem aan dat hij het zelf zo snel mogelijk wil vergeten.

Blijf het overigens volslagen belachelijk vinden dat hij uberhaupt een schorsing van 2 wedstrijden zou kunnen krijgen..

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, blijf het zeggen dat Stam dan ook een schorsing had moeten krijgen. Ik vind een scheidsrechter een leugenaar noemen erger dan bij je eigen huldiging iets zeggen over de aartsvijand, nota bene een woord wat al decennia wordt gebruikt 8)

6. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Deze vond ik trouwens ook erg grappig:

7. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toen van gobbel in 99 zong wie niet springt is een jood kreeg hij ook een schorsing.

dus niet zo huilen in amsterdam

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Van mijn part had die gast geen schorsing gekregen hoor, denk je dat alle Ajacieden hetzelfde denken ofzo?

@die column; moest toch wel even lachen toen ik Borst' uitspraak las:lol:

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kreeg die schorsing niet van de KNVB, maar van Feyenoord. En dat was 1 wedstrijd.

10. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Denken jullie dat feyenoord supporters het erg vinden als ze voor kutkakkerlakken worden uitgemaakt? Hetzelfde geld voor ajax supporters geen enkele ajax-supporter heeft er ooit mee gezeten dan van gobbel dat zong.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee, ik vind het ook niet eens erg wat Van Gobbel zei.. Die rivaliteit hoort erbij en zolang niemand gekwetst erdoor wordt of het is niet te grof (bommen op rotterdam, hamas hamas vind ik dus tever gaan) vind ik het gewoon kunnen. Vind het gewoon heel inconsequent dat Vertonghen een schorsing tegemoet gaat terwijl Stam niks krijgt na het beschuldigen van een scheidsrechter als een leugenaar.

12. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Houd nou eens op over Stam. De scheidsrechter was ook een leugenaar en de scheidsrechter heeft zelf seen schorsing gekregen omdat hij die dingen niet zag!!!

En Ajacieden noemen zichzelf ook joden, ik heb een Feyenoorden nog nooit horen zeggen dat ze kakkerlakken zijn?

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    :emo:

geen scheidsrechter is ooit een leugenaar en zeker Vink niet. Dan zou hij namelijk pro-Ajax moeten zijn en als er 1 scheidsrechter is geweest die slechte beslissingen tegenover Ajax heeft genomen is het.. jawel Pieter Vink!

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ah dan had van Gobbel nooit een schorsing mogen krijgen?

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ze identificeren zich er blijkbaar wel mee. Gezien het gejank vorig jaar om die zogenaamde kakkerlak op de Feyenoordpagina van het AH-album. Maar goed, ze zien het wel als belediging idd.

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  16. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Komop zeg, die handsbal was zo overduidelijk dat mijn blinde opa het nog wel zag. Aangezien jij blijkbaar andere beelden hebt gezien:

Hoe kun je dit als scheidsrechter niet zien????
    Als je dit in de Premier League mist ga je meteen naar de 9e divisie oid en fluit je de komende jaren niet meer in de hoogste divisie. Maar helaas, Nederland heeft te weinig scheidsrechters |:-

Jawel

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja dus, dan ben je een leugenaar? Slechte scheidsrechter okee, maar geen leugenaar. Jij bent zo geindoctrineerd door die psv bril van je dat je niet eens meer normaal kan redeneren, slaat toch nergens op dat je werkelijk zoiets gelooft.

18. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    En dan mag je me nu uitleggen wat het er mee heeft te maken dat ik voor PSV ben?

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je kan kennelijk niet normaal meer redeneren en gewoon objectief kijken naar onderwerpen die Ajax betreffen.

20. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lukt me prima, maar heb ik altijd zin in? Nee. Ik vind Ajax een kutclub en ik ben vast niet de enige op dit forum. Ze spelen wel eens leuk voetbal, maar de arrogantie die Ajax uitstraalt, bah! Maar ik ga niet verder in discussie met jou want jij hebt zo'n hoge pet op van jezelf, triest :emo:

En een wedstrijd als AZ-Twente, met behoorlijke belangen, kan makkelijk gemanipuleerd worden. Zelfs door één enkele beslissing van de scheidsrechter. In mijn visie heeft hij bewust geen strafschop gegeven want het is werkelijk onmogelijk dat je die handsbal niet ziet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina