1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Waarom is het onmogelijk?

En waarom noem je de scheids een leugenaar als er 3 andere officials op het veld staan?

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    De scheidsrechter is de eindverantwoordelijke

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ik me ook af. Las ook dat het vanaf bepaalde delen van de tribune niet te zien was dat het hands is.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Mag ik vragen waarom ik een hoge pet van mezelf op heb omdat ik zeg dat Vink niet liegt?

5. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Dus is hij een leugenaar.

Maargoed, gelukkig voor jou is Twente gewoon kampioen geworden omdat de scheidsrechters die Ajax floten meerdere wedstrijden bewust hebben gemanipuleerd.

6. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ik meen dat vink ook floot op de laatste speeldag toen ajax het kampioenschap verloor. Ajax had in die wedstrijd een penalty moeten krijgen tegen willem 2. Als die penalty was toegekend en gemaakt was ajax kampioen. Scheidsrechters die een voorkeur voor een club heeft fluit heus niet de grootste concurrent.

Scheidsrechters zijn mensen en mensen maken fouten.
    Dat een scheidsrechter een fout maakt en waar toevallig ajax voordeel aan heeft betekent dat die scheids meteen voor ajax is.

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Wanneer leren mensen eens dat je een wedstrijd of kampioenschap nooit kan verliezen op basis van arbitrage.
    Als je over een heel seizoen kijkt heeft elke club zo nu en dan een scheids mee en zo nu en dan een scheids tegen.

8. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ben ik gedeeltelijk met je eens.
    Tuurlijk je verprutst zelf kansen maar als je het kampioenschap verliest op 1 punt en de scheids heeft bijv. in de 80ste minuut geen penalty toegekend waar door je de wedstrijd gelijkspeeld of verliest kost dat moment toch het kampioenschap.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nee dan heb je het kampioenschap verloren omdat je in een eerdere wedstrijd verloren/gelijk gespeeld hebt door zelf niet te scoren/fouten in de verdediging te maken

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Klopt, veel mensen die ik na de wedstrijd sprak uit andere vakken hadden het niet gezien.

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Niet helemaal waar. Het is namelijk bewezen dat scheidsrechters wel degelijk beinvloed worden, met name door het aantal fans en het geluid dat ze maken. In principe hebben clubs met een groot stadion en luide fans dicht op het veld er dus voordeel aan. ;)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ja maar het zijn de spelers die moeten scoren toch?

13. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gehuil weer zeg, alsof er alleen in het nadeel van Ajax wordt beoordeeld. Het houdt zich allemaal wel in evenwicht wat betreft arbitrale fouten.

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Het scoort wel makkelijk als je een penalty of vrije trap krijgt die je eigenlijk niet verdient, omdat de scheids onder de indruk is van/beinvloed wordt door de fans. Probleem is dat je het niet kan tegenhouden, want het is het onderbewustzijn van zo'n scheids die hem beinvloed.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Over een heel seizoen balanceert dat zich uit toch? :+ Dat is de standaard weerlegging die je altijd hoort.

Ach, over 34 wedstrijden wordt je altijd wel een keer benadeeld. Twente terecht kampioen.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ho, dat is dus wat wij willen tegenspreken. Nu doe je net alsof wij begonnen met het hele nadelige gefluit tegen Ajax. Dit terwijl die hypocriete stengel zat te zeuren dat Vink een leugenaar was en dat Stam dus nooit geschorst mocht worden.

17. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben pas vorige pagina ingesprongen dus ik weet niet wat daaraan vooraf is gegaan maar ik las Hunter zijn reactie en reageerde daarop.

De acties van Vertonghen en Stam vind ik appels met peren vergelijken. Vertonghen trapt een dood paard na en daarnaast heeft hij een busreis gehad waar hij tot bezinning had kunnen komen (van opwelling is geen sprake lijkt mij). Stam daarentegen is nog geen minuut van het veld en spreekt met een journalist, niet zo heel raar dat hij nog gefrustreerd is. Je moet het niet uit de context rukken.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik praat Vertonghen ook niet goed, maar om in jou context te blijven: Hij komt voor 14.000 uitzinnige mensen nadat hij een feestje heeft gebouwd in de bus terug.

Tja, als voetballer heb je ten alle tijden een voetbalfunctie...Klaar

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je typfout even aangepast.

20. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ja goed verbeterd:{ Het is altijd makkelijk om te zeggen dat je de arbitrale fouten over een heel seizoen tegen elkaar kunt wegstrepen, maar tenzij dat met cijfers wordt aangetoond is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend, ook al hebben scheidsrechters misschien geen uitgesproken voorkeuren bij verschillende wedstrijden spelen zeer verschillende sentimenten die ook een scheidsrechter kunnen beïnvloeden.
    En van die dingen als die "verbetering" hierboven word ik ook schijtziek van, ik heb alleen alle wedstrijden van Ajax helemaal gezien dus kan ik niks zeggen over de algemene arbitrage bij PSV, Twente enz. en zal dus ook niet zeggen dat zij minder benadeeld zijn, maar als je Ajax kijkt weet je dat het stom gelul is om te zeggen dat Ajax bevoordeeld wordt door scheidsrechters.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina