1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij 28 bent :lol:. Je gedraagt je echt alsof je 14 bent.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik kijk zelf elke wedstrijd en ik moet toch wel zeggen dat PSV vaak benadeeld word t.o.v Ajax en Twente, oftewel dat Ajax en Twente wel vaak wordt bevoordeeld als je het vergelijkt met PSV. ;3

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vrees dat minimaal de helft van voetbalminnend Nederland niet het vermogen heeft om rationeel te denken als het op voetbal aankomt. Dat mensen niet weten dat het geheugen zo selectief als wat is; vooruit, maar dat constante geblèr over complotten en dat bepaalde clubs meer bevoordeeld worden dan anderen is zo onthutsend DOM. Ik word er persoonlijk echt kotsmisselijk van.

Die Kaasstengel ook die zeker weet dat die handsbal bewust niet is afgefloten :lol: Man, wat een volk.

4. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Even wat nieuws ik bedacht me ineens als mourinho trainer van real word koopt real sneijder dan weer terug? Aangezien mourinho lyrisch over hem is.

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen maar ik verwacht het niet, Real heeft voor die positie Kaka en VdV al.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    dat zeggen de Twente supporters ook over Twente en de Ajacieden over Ajax ;)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kijkt Tim snapt tenminste wat ik bedoel.....

8. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, want jij bedoelde precies hetzelfde met jouw post als die van Tim. *facepalm*

9. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    9 miljoen, wist niet dat het al zo vroeg uitverkoop was :')

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zou wel mooi zijn, eigenlijk de enige voetballer in de hele Eredivisie die ik echt niet kan uitstaan. En 9 miljoen, tsja, voor hoeveel zag jij hem dan liever weggaan?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat een bullshit als dat echt gaat gebeuren, welke koekwaus verkoop Afellay nou voor ongeveer 9 miljoen? :+
    Daar kan je zeker wel meer voor krijgen.

Marktprijs zou wel flink gedaald zijn na zo'n 'teleurstellend' seizoen (minder als vorig jaar, still pretty good though).

Waarom, vanwege die ene wedstrijd dat hij twee elleboogstoten gaf?

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    contract voor nog maar 1 jaar, dus vind 9 miljoen heel wat geld. Kregen wij dat maar voor Urby ;)

Kan het mannetje ook niet uitstaan, daarnaast een ontzettend slecht seizoen gedraaid (mede door Rutte die hem DMF(!!?!) zette) dus vind 9 miljoen de hoofdprijs!

13. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    En als ik commentaar heb op spelers krijg ik meteen het gehele forum over me heen? :emo:

Maar hoezo heb je een hekel aan hem? En 9 miljoen vind ik wel erg weinig ja voor een Oranje internationaal, meervouding kampioen met PSV en captain, Ohja en was hij niet meest talentvolle speler in de Eredivisie? tussen de 12 en 16 lijkt me een redelijke prijs, afhankelijk hoe hij presteert op het WK

edit:

Slecht seizoen? Valt reuze mee hij was een zeer goede controlerende middenvelder als je het mij vraagt!! En ik was vergeten dat hij nog een contract had van een seizoen, maar dan vind ik 9 miljoen alsnog beetje karig

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind richting de 15 wel iets te veel van het goede, daarnaast draaide hij de laatste 2 seizoenen niet geweldig zoals al eerder werd gezegd. Ik vind hem één van de meest onsympathieke spelers in de Eredivisie en hij is er ook goed in om af en toe een elleboog uit te delen of om nog even door te gaan op een speler nadat de bal is weggetrapt. Ook heeft hij na het laatste kampioenschap van PSV een aantal uitspraken gedaan die ik als Ajacied niet echt kon waarderen en dan met dat arrogante hoofd van hem, maar die discussie hebben we nu al tig keer gevoerd door de opmerking van Vertonghen dus daar ga ik verder niet op in. Maar ik mag hem echt niet, hij kan aardig voetballen maar voor de rest vind ik het een kwal, altijd al zo geweest eigenlijk.

15. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga door !! Nee, jochies als Nerazurri die hebben uitgevonden zeg, dat ajax-gemiep van die gastjes. Ook al ben je voor ajax dan kun je in ieder geval nog proberen je niet aan te stellen

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Komt het idd op neer. Wat ik bedoelde was dus dat je niet moet zeiken als je club zogenaamd benadeeld wordt. Zo denkt idd iedere supporter over zijn club.
    Zo zwart-wit is het dus gelukkig niet!

_0/

17. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Afellay heeft twee seizoenen lang ook de meeste overtredingen van de Eredivisie over zich heen gekregen, als de bal bij hem is maar soms ook niet. En ja, dat ellebogen praat ik niet goed maar dat gebeurt vaker.
    En die uitspraken? Die waren niet echt heel boeiend? Samen met Farfan en Gomes roepen dat ze al 4 keer kampioen zijn geworden en er helemaal niets is in Amsterdam? Vind ik wel een compliment voor jullie hoor, dat ze ondanks de feestvreugde nog steeds aan Ajax denken *)

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    HSV is gek geworden ofzo? 9 miljoen voor een speler wiens contract volgend jaar afloopt :lol: Max. 6 miljoen zou ik ervoor geven.

19. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Nogal infantiel? Daarnaast verandert jouw 'verbetering' niks aan de strekking van mijn bericht dus waarom je het überhaupt al plaatste mag Joost weten.

20. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, Big Boss snapt tenminste wat ik bedoel....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina