1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan liever Sevilla dan HSV

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vanuit Afellay-oogpunt snap ik het wel hoor. HSV is echt amper een stap vooruit, zo had PSV met wat meer slimheid en geluk ook makkelijk door kunnen bekeren tegen hen in de EL. Het is een nogal overschatte ploeg IMO. Snap dus niet waarom al die Nederlanders daar maar heen gaan.

Vanuit PSV-oogpunt snap ik het niet, 9 miljoen te mager? Hij heeft nog maar een contract van 1 jaar! 8) Daar moet je gewoon blij mee zijn.

3. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een club met een rijke historie en als ik me niet vergis de enige Duitse club die nooit is gedegradeerd uit de Bundesliga. Hefet ook veel prijzen gepakt in de jaren 70/80 dus misschien dat het daar dat grote imago van krijgt? Anders zou ik het ook niet weten :{

Maar als PSV volgend jaar Champions League zou halen, mede door de prestaties van Afellay, dan zijn de inkomsten veel en veel groter dan die 9 miljoen. Maar het is ook weer belachelijk dat ze, in die visie, van een speler af zouden willen hangen. Ik zeg: verkopen voor 9 miljoen! PSV heeft dan al 14 miljoen aan spelers verkocht dit seizoen, kan wel het een en ander van gekocht worden toch?

Feestje van Bayern afgelopen week, heerlijk hoe Jonker er op het einde nog vandoor moet gaan :p

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de duidelijkheid .. hoe lang heeft Affelay nog een contract bij PSV?

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Verdere nieuwtjes en discussies kun je beter in het centrale voetbal topic posten, die is hier te vinden. ;) Hier dus discussies over wedstrijden, enz.

6. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 jaar

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als dat echt zo is vind ik 9 miljoen ook best veel. Zo slecht lijkt mij Hamburg voor hem niet voor vd Vaart, de Jong en (waarschijnlijk) Elia was het de perfecte tussenstap om daar na hoger op te gaan spelen. Enige nadeel is natuurlijk wel dat ze geen europees voetbal spelen

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2 schoolvoorbeelden van personen met een beperkt denkvermogen...

Het was ook geen verbetering maar eerder sarcasme...

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Maar sarcasme op het internet werkt niet. Gebruik voortaan maar iets van '':+'', dan komt het wat duidelijker over.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Quotes in een andere volgorde zetten valt ook niet onder sarcasme, dus dat scheelt ook wel.

Voorspellingen voor zaterdag? Ik zeg Bayern, maar dat is ook omdat ik het Bayern meer gun. Ik vraag me alleen af of Inter nu wel gaat voetballen.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoop ook op Bayern. Inter liet vorige wedstrijd antivoetbal van de bovenste plank zien...

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is trouwens wel stom dat de finale vanaf nu op een zaterdag is. Ik snap dat het uit commercieel oogpunt beter is maar op woensdag avond heb ik toch nooit wat te doen dus dat zou beter uitkomen :+

Finale zaterdag gewoon om 20:45uur?

13. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het echt heel stug vinden dat Inter niet gaat voetballen aanstaande zaterdag. Finale is immers één wedstrijd dus op thuisvoordeel spelen gaat natuurlijk niet. Daarnaast tipt Bayern niet aan de creativiteit van Barcelona dus is het ook niet nodig om achterin alles dicht te gooien en kan Inter daarom meer risico's nemen (Maicon/Zanetti die kunnen opkomen).

Heb eigenlijk niet echt een favoriet, ik vind het wel leuk dat er dit keer twee 'nieuwe' teams in de finale staan. Ik denk echter wanneer ik de teams afweeg dat Inter aan het langste eind trekt. Solide verdediging > creativiteit.

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Inter - Barca was een prima wedstrijd, 110% strijd en jagen _O_

Ben ook voorstander om aan het einde van het seizoen de Champions League te doen in een land (zoals nu het WK). Neutraal terrein, geen dubbele wedstrijden, voetbal wordt verpest doordat finale rondes over 2 wedstrijden wordt gespeeld.

Barcelona heeft dit Champions League Toernooi volgens mij maar 1 wedstrijd uit gewonnen, zegt ook wel weer wat.

15. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Bayern wint, hands down. Robben rent wel wat verdedigers voorbij en scoort, van Bommel naait Sneijder rood aan en scoort met een heerlijk volley vanaf 25 meter

Eindstand 2-0.

Ideale wedstrijd :D
    Ohja, en Mourihno wordt naar de tribune gestuurd maar weigert dit :D

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    haha zou dan maar snel een paar euro inzetten erop, levert aardig wat op :p

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar dat was niet de vorige wedstrijd.

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar de halve finale wordt over 2 wedstrijden gespeeld :9

btw
    20:45 / 22-05
    Bayern München 2.85
    X 3.30
    Inter Milaan 2.35

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb geen favoriet. Bayern met Robben, Olic en Bommel is een lekker team. Inter kan meesterlijk zijn, dat hebben ze wel in de 1e wedstrijd tegen Barcelona laten zien.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik hoop en denk dat Inter wint, ik heb er in ieder geval zin in!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina