1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Qua spelersmateriaal hebben beide ploegen nogal wat beperkte spelers, maar ze hebben natuurlijk wel die meestercoaches, denk dat het van iets kleins af gaat hangen zoals een penalty of een blunder.

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    idd ik heb wel genoten van Chelsea - Inter en Inter - Barcelona
    het waren niet de meest geweldige wedstrijd met de mooiste aanvallen, maar ik geniet meer van strijd en spanning. (Leuk dat Barcelona bijv Stuttgart helemaal zoek tikt, maar eigenlijk is zo'n wedstrijd niet echt boeiend)
    Bayern heeft ook wel leuke wedstrijden gespeeld tegen Juventus en Manchester :)

Hopelijk een spannendere wedstrijd dan ManU-Barca vorig jaar want daar was niks aan =(

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hoop dat Bayern 1-0 voor komt, en dan met 11 man gaat verdedigen. Zal ze leren..:+

4. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Inter maakt al vroeg doelpunt. Maar bayern komt in blessure tijd langs zij. Met penaltys wint bayern aangezien duitsers altijd penaltys winnen.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    :lol:

Inter wint. De verdediging van Bayern word belaagd, dankzij rommelig uitverdedigen tikt Sneijder hem in de goal. Na een snelle 1-1 ( dankzij Robben ) wint Inter met penalties.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik hoop dat Inter in de 84e minuut op voorsprong komt, en dat Mourinho dan het veld oprent naar de cornervlag ofzo.
    En dan 1 minuut later maakt van Bommel een heule lelijke goal, Louis van Gaal stormt naar buiten en maakt een flying high kick.
    Inter wint met penalties (nederland verliest altijd met penalties).

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat vinden jullie van de huidige situatie rondom Fabregas?

Ik ben er eigenlijk niet blij mee. Ik hoop dat hij blijft bij Arsenal en dat er zich geen Real Madrid-achtige taferelen gaan voordoen in Barcelona. Ik geniet van Barcelona, maar ik hoop niet dat de koopziekte overslaat en er straks 120miljoen wordt geïnvesteerd in drie spelers.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Welke drie? Villa + Fabregas + ..?

Ik zou het ook jammer vinden, hij is ontzettend belangrijk voor Arsenal en (mede) door hem spelen ze zo'n mooi voetbal.

9. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Als wij IBRA, YAYA , MARQUEZ krijgen zeg ik kom maar. Maar toch hou ik hem liever. Die gozer is een fenomeen, maar we zullen zien. Chamack vandaag ook officieel gepresenteerd.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Hier schrok ik toch wel even van. Ben benieuwd wat Ajax hiermee gaat doen.

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Overdrijven is ook een vak. Ze hadden 6 wedstrijden gewonnen.

Yaya moeten ze in mijn opzicht nooit verkopen. Ik snap sowieso niet waarom Sergio boven hem staat. Maarja, dat heb ik hier wel vaker aangegeven.

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben alleen van Kiev gewonnen hoor uit.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb ook geen flauw idee. Vond Touré de ideale speler achter Iniesta en Xavi als breker met ook zat voetballende kwaliteiten. Had een groot aandeel op het middenveld, wordt vervolgens beloond met een beter contract omdat hij een van de kleinverdieners was en daarna wordt hij doodleuk op de bank gezet voor Sergio.

Als ze dan toch gaan drammen en kut gaan doen en Fabregas halen, hoop ik dat in ieder geval Touré komt naar Arsenal.

@ mikecitybike, welja joh, neem de vakantie af en laat ze een jaar rond voetballen, 60-70 wedstrijden per seizoen voor de absolute topteams. Lijkt me een puik plan! Bovendien is het commerciële deel van de Champions League net zo belangrijk als/belangrijker dan het sportieve deel. Neutrale grond voor elke ...finale is financieel gezien onmogelijk, elke club zal het tegenwerken. Al ben ik ook niet zo'n fan van een dubbele wedstrijd, maar het zal niet terug worden gedraaid hoor.

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh, ik las het gewoon verkeerd hoor.. :{

Waarom Sergio boven Touré staat snap ik ook echt niets van. Vind Touré veel beter op de positie als controlerende middenvelder. Hij heeft echt alles voor op die positie, zelfs voetballend is hij erg goed.

Als ik de trainer was bestond mijn middenveld zonder twijfel uit Touré, Xavi en Iniesta.

Snap hier serieus helemaal niets van.

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Er is maar één iemand die Sergio hoger inschat dan Toure. En dat is helaas de trainer, want kijken naar Toure is echt een genot, want hij is een van de betere verdedigende middenvelders samen met De Rossi. Dus als ik hem was zou ik naar Arsenal gaan, want nu zit zijn carrière in de slop.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    het was ook alleen een mooie gedachte
    meer wedstrijden speel je niet, en doordat je doordeweeks geen CL heb kun je de competitie ook eerder laten eindigen :thumbs:
    stuur wel ff mailtje naar platini

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben zo onvoorstelbaar nerveus dat het niet leuk meer is.. Laat het in godsnaam gewoon beginnen.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Oh jezus, goed dat ik zie dat de finale vanavond is. CL op de Zaterdag is niet tof. 8)

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nu bbqen en dan naar een cafe Bayern kijken ! Robben !!

Ben trouwens doodsbang dat een Nederlandse speler geblesseerd raakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina