1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Inter heeft terecht de CL gewonnen. Gefeliciteerd Nera en wat is Milito toch een geweldige spits.
    Zo mooi vond ik de wedstrijd anders niet, was redelijk saai. Zoals de meeste finales.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Zenuwen maken een wedstrijd altijd spannender. Wedstrijd tegen Chelsea thuis vorig seizoen met Barça blijft me echt altijd bij. Zéér spannende pot met een legendarische afloop. _O_

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, dit zal het dan wel zijn. Ik heb heel de wedstrijd op het puntje van m'n bank gezeten en sprong beide keren op bij de goals.

Chelsea - Barça, wat een wedstrijd was dat haha. Iniesta \o/

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, als er een ploeg staat waar je fan van ben is het gelijk een stuk leuker. Maar voor een neutrale toeschouwer was het niet hoogstaand.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het is idd wel een schande dat Cambiasso niet bij de WK ploeg van Argentinië zit. :emo:

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Aha, dan ben ik toch echt een fan denk ik. :)

Haha, ik zat er ook al over te praten tijdens het voetbal. Slaat toch helemaal nergens op dat Cambiasso en Zanetti niet meegaan =(

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Slechte wedstrijd, maar zoals de meeste finales inderdaad. een Liverpool-AC Milan zullen we niet meer zo snel meemaken. Inter heeft verdiend gewonnen in ieder geval. Pure efficiëntie.

Congrats Nera:b:

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Blij dat Inter heeft gewonnen, blijven we tenminste gelijk met 4x CL samen met Bayern. :9

Gefeliciteerd Nerazzurri!

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Tegenvallende wedstrijd, heb met wat maten zitten kijken maar 2e helft eigenlijk meer met een half oog gevolgd.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jammer voor Bayern, had ze graag zien winnen.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    1e helft was vermakelijk, eerste 2 minuten van de 2e helft ook
    Daarna wel minder, Bayern speelde op een te laag niveau en wisten niet goed wat ze met de defensie van Inter aanmoesten. Robben verraste me toch wel om steeds gewoon voorbij die verdediger te komen, maar verder kon er niks uit komen. Het was eigenlijk alleen Robben die voor dreiging en creativiteit kon zorgen.
    Milito bewees dat ie een topspits is :thumbs: Inter had gewoon meer kwaliteit en creativiteit. Vond het een betere finale dan Manchester - Barcelona

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Yay Inter.

Inter terecht gewonnen, Bayern heeft ook niet echt een kans gehad, behalve die van Müller dan in hyet begin van de 2e helft.

Daarna had Inter echt de grotere kansen.

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb ook met wat vrienden gekeken, bij elk balbezit in de buurt van de 16 ging iedereen bier gooien en voor de tv staan waardoor ik de wedstrijd tactisch niet in de gaten heb kunnen houden maar volgens mij had Inter wel echt het beste van het spel, als je ziet hoe goed ze kunnen counteren. Overigens vond ik beide teams wel echt finale waardig, ik heb maar enkele slechte passes kunnen zien, alleen een inkak moment van Bayern waar het even niet liep zoals het moest. Maar wel een vermakelijke wedstrijd waar het Internazionale zeker gegund is. Mourinho is een legende en Sneijder heeft de meeste assist van iedereen in het Champions League seizoen, Robben is dé man die het meest heeft verrast in het miljardenbal en er was een finale die niemand zou verwachten.
    Het was zeker een mooi champions league seizoen met een terecht winnaar.
    Congratz Nerra :b:

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gefeliciteerd Inter. De manier waarop is niet zo mooi natuurlijk, maar het mag gezegd worden dat het wel erg effectief is. Milito was erg efficiënt bezig gisterenavond, maar wat stond die verdediging van Bayern weer te kloten zeg. Die Van Buyten ook bij die tweede goal. :emo: Ik had van tevoren al een gevoel dat die verdediging hen zou nekken.

Hopen dat alle Nederlanders fit zijn. Robben een paar aardige tikken gekregen natuurlijk. Waaronder een hele vuile van Sneijder. Beetje jammer dat dat weer nodig was maar ook wel begrijpelijk dat hij zich niet gaat bezighouden met het Nederlands elftal in een wedstrijd zoals deze.

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer feest was snel over gister. Miste zelf Ribery, had uitgemaakt als er daar even als op robben telkens 2,3 man op had gestaan. Viel me op dat sneijder telkens mee op robben ging. Wedstrijd begon erg mooi vond ik, werd na eerste goal stuk minder. Helaas niet alle 3 gepakt :mad: verder een topseizoen!

Gelukkig niemand geblesseerd. WK here we come :D

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Inter heeft ook gewoon de kampioen van Engeland, Spanje en Duitsland verslagen in de champions league (vanaf de 2e ronde) 8)

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het wel meevallen eerlijk gezegd. Groepsfase was niet echt veel aan, behalve die wedstrijd Real - Milan was wel mooi om te zien en Juventus - Bayern ook wel. Die wedstrijden van AZ die we telkens voorgeschoteld kregen waren echt drama.

Knock-outfase was daarentegen boven de verwachtingen in vermakelijk en dan denk ik vooral aan Milan - Man Utd, Fiorentina - Bayern, Man Utd - Bayern, Arsenal - Barca, Inter - Barca en Lyon - Bayern. Heb wel genoten iig. Alleen misten we wel zo'n bizarre wedstrijd als vorig jaar Chelsea - Liverpool.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heel veel kansen heeft Inter ook niet gehad. Müller had die bal gewoon moeten maken dan hadden we een stuk leukere wedstrijd gehad :)

Vergeet niet dat ze 5 minuten voor tijd nog 1-0 achter stonden in Kiev. Daar verliezen en ze waren uitgeschakeld. Belangrijkste blijft toch dat je de beste wedstrijden aan het einde van de rit speelt :) Kijk maar naar Nederland op het EK :'-(

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ligt het aan mij of was er geen enkele verlenging in dit Champions League seizoen?
    En in de Europa League ook heel weinig, alleen de finale voor zover ik weet.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Liverpool - Atletico ook. Vond het daar raar dat in de verlenging de uitdoelpunten ineens dubbel gingen tellen. IMO moet dat per direct aangepast worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina