1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    ROFL, Rooney bij Real... Haha die gast heeft het maar in 1 land te zoeken en dat is Engeland.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Engelse voetballers moeten ook niet naar buitenlandse clubs gaan, mislukt haast altijd.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Inderdaad, de geschiedenis Engelse voetballers in Spanje moet toch wel bewijzen dat dit noiot gaat lukken.

En denk ook niet dat Mourinho een Rooney wil kopen, aangezien het verdedigende spelen van Jose. Hij heeft een spits nodig die goed kan opereren 30/40 meter vanaf de goal, Rooney vind ik alleen erg sterk als hij binnen 20 meter de bal kan ontvangen en na 1 (of geen :+) actie de bal meteen op doel kan rammen. Hij kan zich altijd erg goed positioneren.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Higuian+€'s voor Drogba?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dat was dus ook mijn eerste ingeving.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou niet echt slim zijn, Drogba is al 32 of 33. Kan je beter Higuain houden, die is nog jong en ook erg goed.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Net of Real in het verleden altijd slimme dingen heeft gedaan:+ Maar het ziet er gewoon naar uit dat ze Higuain bij Real niet als goed genoeg beschouwen en dus weg moet dus dan lijkt mij die constructie wel goed.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kan Drogba dat wel? (Gewoon een vraag, geen sarcasme of wat dan ook).

Rooney is van oorsprong schaduwspits, geen echte diepe spits. Volgens mij kan Rooney noujuist ook goed meevoetballen vanaf het middenveld.

Waar ik overigens niks van snap, wat een geweldige voetballer is dat toch. Hij is ook nog eens erg jong. Hij maakt veel goals, is hartstikke technisch en is ook een teamspeler.

Volgens mij is het bij Real Madrid nooit goed genoeg, moet altijd beter.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gerrard? Zou ik echt niet denken.

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het echt niet, Gerrard hoort gewoon bij Liverpool, of in ieder geval in Engeland

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, ik zou echt ook niet denken dat hij ooit bij Liverpool weg zou gaan. Ik vind het echt zo'n iemand die heel zijn leven trouw blijft aan 'zijn' Liverpool.
    Koop dan ook meteen Gerrard & Torres samen, dan is ie tenminste niet alleen :)

EDIT: Nvm, Barca moet Torres krijgen.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gerrard zie ik écht niet bij Real spelen 8)

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die gaat gewoon keihard falen.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Absoluut niet. Maar reken er maar niet op dat Gerrard naar Real Madrid zou verhuizen. Dan moet hij tegen een Ronaldo ( die ook op het middenveld uit de voeten kan, volgens mij IS HET een "middenvelder" ) Kaká en eventueel vd Vaart opboksen. Lijkt me niet zo. Zou jammer zijn als hij vertrekt bij Liverpool.

Met de komst van Mourinho gaan er wel meer dingen veranderen. Ben erg benieuwd ( mits het doorgaat ofcourse ) wat de beste man gaat brengen. Kwa tacktiek zit dat wel snor, mijn god ... wat leek counteren toch kinderlijke simpel in de Champions League finale.

Dus ... gefeliciteerd NERA :) Hoop dat je nu toch wel "ontnuchterd" bent. Heb een leuke pot voetbal gezien, niet zo anti-voetbal als tegen Barçelona. Heerlijk paasje van Sneijder ( die de bal zelf met RECHTS (!) had in moeten schieten ) ...

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ben nu juist verder weg van de wereld dan zaterdagavond :9

I CAMPIONI DELL´EUROPA SIAMO NOOOOOOOOOI!!!! _O_

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Pff wat een waardeloze roddels weer, het seizoen is net afgelopen en de CL finale is gespeeld. Higuain blijft, dat hij alles gegeven heeft klopt en ging dan ook om een salarisverhoging. Drogba ruilen voor Higuain zal ook niet gebeuren Pipita blijft gewoon in Madrid.

Edit: En na wat research is de bron.... The Sun :lol:

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens dezelfde Sun wil Mourinho Torres (:lol:), Drogba, Lampard, Ashley Cole, Gerrard, Sneijder, Maicon en Julio Cesar bij Madrid :lol::lol::lol:

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    whaha dat gaan ze niet redden met 100 miljoen :+

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Mourinho winkelt voor tachtig miljoen bij Benfica'
    25/05/2010 10:37

Zijn overstap naar Real Madrid is nog niet beklonken, maar trainer José Mourinho staat klaar om voor tachtig miljoen euro te winkelen bij Benfica.

Volgens het Portugese Record heeft Mourinho zijn zinnen gezet op twee krachten van Benfica. Real Madrid legt veertig miljoen euro neer om het tot medio 2015 lopende contract van Angel Fábian di María af te kopen. De Argentijnse international had die afkoopsom in zijn verbintenis staan.

Naar verluidt wordt de transfer van Di María officieel bekend gemaakt als ook Mourinho de laatste plooien van zijn contract met Real Madrid gladstrijkt. De Portugese coach heeft meer spelers op het oog om naar Santiago Bernabéu te halen.

Naast Di María wil Real Madrid op verzoek van Mourinho David Luiz weghalen bij Benfica. Volgens Record wil de Spaanse club veertig miljoen euro betalen voor de Braziliaanse verdediger, maar houdt de Portugese kampioen vooralsnog vast aan de contractueel vastgelegde afkoopsom van vijftig miljoen euro.
    (vi.nl)
    ==
    wtf :eek:

20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    En dat voor een club die ruim 800 miljoen aan schulden heeft :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina