1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nu al? Ik denk dat Mourinho genoeg gesleuteld heeft aan Inter dan Benitéz ooit zou kunnen doen. Is weinig wat je fout kan doen. Hoe dan ook, 3-0 is een knappe overwinning. Flater van City ... miljarden club en dan op je bek gaan :+

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Benitez heeft gezegd aanvallender te willen gaan spelen met Spanje als voorbeeld (al neem ik dat voorbeeld op de lange termijn niet heel serieus) en gisteren was goed zichtbaar dat de bal snel rondging, dat er vroeger druk werd gezet, dat er meer beweging was en dat er sneller naar voren werd gevoetbald en meegepusht door de linies. Was echt een heel ander voetbal dan ik de afgelopen twee jaar gezien heb. De Italiaanse kranten waren het volledig met me eens overigens.

Inter mag vorig jaar in de cruciale fase dan sterk zijn geweest, maar het gros van de twee seizoenen onder Mourinho was het voetbal zwaar kut. Mourinho heeft mentaal misschien een enorme basis gelegd, maar het voetbal kan gemiddeld genomen veel beter en vooral aanvallender.

Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4

Lol, vooral die wedstrijd tegen Barca vorige seizoen. Eto'o linksback en het team had na 90 min. maar 67 keer gepassed ofzo8)

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat heeft niks met Mourinho te maken dat ze zo tegen Barca speelde. Iedere andere trainer zou zo zijn gaan spelen.

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    en ze kregen een vroege rode kaart, waardoor alle tactiek overboord kon :9

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat is de enige wedstrijd die de hele wereld heeft onthouden. Droevig...

De terechte 3-1 overwinning tegen de beste ploeg ter wereld die de basis vormde voor die wedstrijd lijkt iedereen uit z'n geheugen gewist te hebben.

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Vind je het heel gek? Elke voetballiefhebber had graag een mooie pot voetbal gezien, Maar doordat Inter puur Anti-Voetbal speelde kreeg je een schijtwedstrijd te zien. Voetbal is Entertainment!

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En dat entertainment kreeg je niet in de eerste wedstrijd? Dat bedoel ik dus, knuppel. Bovendien speelde Inter na nog niet eens 'n half uur met tien man. Zo gek is het niet dat je vol moet verdedigen tegen zo'n ploeg met tien man.

9. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    dat entertainment kreeg je toen van Busquets met z'n overdreven drama waardoor hij de wedstrijd verpestte. :9

Heb juist wel genoten van inter in de CL. Die uitwedstrijd bij Chelsea was super, de thuiswedstrijd tegen Barcelona was briljant. De uitwedstrijd was super spannend. Ik zie liever strijd en spanning. Vind ik meer entertaiment dan een Barcelona dat thuis tegen Stuttgart alle ruimte van de wereld krijgt en met 4-0 mag winnen.

edit: deze wedstrijd was ook zo vet
    [yt]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TU8iKWFcux0&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TU8iKWFcux0&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/yt]

Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dida en Casillas :lol:

11. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kreeg je wel in de eerste wedstrijd ja. Maar daar gaat het nu toch niet om? Als ik de tv aanzet wil ik gewoon vermaakt worden op dat moment en ga ik niet terugblikken op de vorige wedstrijd.

Het argument dat Inter met 10 stond en daardoor verdedigend gaat spelen slaat helemaal nergens op. Thiago motta was het als ik me niet vergis en die die verdedigde ook alleen maar. Spelbeeld werd niets anders en je merkte nauwelijks dat ze met 10 man speelde omdat ze toch met een handbalverdediging werkten.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja logisch toch? Omdat je met je team in Camp Nou moet spelen voor 90.000 Barça-fans tegen een team in topvorm, tegen een team dat een paar maanden daarvoor Inter he-le-maal van de mat speelde. Inter kon voor het eerst in veertig jaar ongeveer (?) de CL-finale haalde. Ja, dan ga je geen onnodige risico's nemen. Dat de wedstrijd hierdoor niet aantrekkelijk werd, okay. Maar je bent toch niet zo gek om vol op de aanval te gaan in Nou Camp? Dan zou Inter met dikke cijfers de boot in zijn gegaan.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Já, daar ging het me dus wél om. Dat mensen uit een heel seizoen die wedstrijd onthouden als een soort voorbeeld van een typische Interwedstrijd. Grote bullshit natuurlijk.

14. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    IMO was Inter-Barca een wedstrijd van hoog niveau. Inter moest ruim een uur met 10 man spelen tegen het beste team ter wereld. Door het geweldige verdedigen van Inter (wat ik zelden heb gezien) hebben ze terecht gewonnen. Om zo tegen het beste team ter wereld te spelen en nog ruim te winnen overtuigd mij van de kwaliteiten van Inter. Natuurlijk was een mooie pot met een 4-3 uitslag oid leuker geweest maar een echte voetballiefhebber zou ook smullen van de wedstrijd hoe die is verlopen. Geen spektakel maar goed tactisch spel waar het voortaan om draait in het voetbal

15. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch ook niet dat ze vol op de aanval moeten gaan? Ik snap echt wel dat ze verdedigend wilden spelen en dat is ook hun goedrecht, maar dit ging echt nergens meer over. Eto o stond bijna de gehele wedstrijd linksback te spelen en ze speelde constant in een handbalverdediging. Dat had echt totaal niks meer met voetbal te maken. Dat noem ik gewoon Puur anti-voetbal.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als je alleen maar goed voetbal wil zien moet je gewoon FIFA spelen. Het is geen anti-voetbal. Het is tactisch zeer slim.

17. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Als het voortaan hier om draait in het voetbal neem dan maar voor mij aan dat het voetbal langzaam aan kapot gaat. Tv-maatschappijen gaan dan nooit meer zoveel tv-gelden uitgeven. Kijkcijfers zullen drastisch omlaag gaan enz enz.

Het wk was hier al een mooi voorbeeld van. Heel NL Vond het een dramatisch wk en je hoorde veel mensen zeggen dat ze voetbalmoe werden. Alleen omdat er op het WK ook zo verdedigend gespeeld werd.

Dit gaan mensen niet pikken als het voortaan altijd zo gaat.

18. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef ook niet alleen maar goed voetbal te zien. Maar ik wil wel voetbal zien en een team zien die er wel een wedstrijd van wil maken en niet een team die vanaf minuut 1 al begint met tijd rekken en de wedstrijd dood te maken. Verdedigen met 10 man voor je eigen 16 heeft niks met voetbal te maken.

19. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    :F::F:
    overdrijven is ook een vak

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou zeggen dat hij gelijk heeft. Echter is bijvoorbeeld honkbal enorm populair (in Amerika) terwijl daar ook geen flikker gebeurd. :+ Misschien maakt het idd vrij weinig uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina