1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zeg ook niet dat ze het makkelijk zullen krijgen, ik zie alleen wel kansen voor Utrecht omdat Celtic niet meer zo'n grote is. De Rangers zijn Celtic inmiddels voorbij gestreefd en om nou te zeggen dat de Rangers zo'n fantastisch team hebben? Dat is ook armoe troef tegenwoordig.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja was ook meer richting Kaasstengel & Boertje die 'gewoon' verwachten dat Utrecht doorgaat. En inderdaad, die Schotse clubs zijn niet wat ze geweest zijn. Je hebt ook geen reet aan die competitie daar want ze eindigen altijd met 30 punten verschil op de rest bovenin.

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ongelofelijk. Volgens mij ging het toch echt om de Europa League? :confused: Niet dat ik nu ga zeuren om de loting, want ik zie PSV niet snel verliezen tegen ze, maar landen als Kazachstan en het grootste deel van Rusland horen toch niet in de Europa League...

4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Kazachstan hoort sinds kort bij de UEFA, en ja Rusland is één land, één competitie en hoort dus volledig bij Europa volgens de Europese voetbalbond. Anders zou je Fenerbahçe ook moeten uitsluiten van Europees voetbal omdat die club in het Aziatische deel van Istanbul ligt.

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap wel dat het lastig is om een bepaalde grens te trekken, maar het geeft wel rare situaties in mijn ogen. AZ en PSV zijn straks 2 dagen alleen aan reistijd kwijt en zullen ook nog te maken hebben met eventuele jetlag. Dat komt het voetbal nou ook niet echt ten goede.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Tijdverschil met Aktobe is drie uur. Dat is nog te overzien voor AZ. Voor PSV is het al ruim 5(!) uur. Al doet de KNVB er wel goed aan om zowel PSV als AZ hun wedstrijd vóór de uitwedstrijd te verplaatsen naar een zaterdag of vrijdag. Ik weet niet hoe dat zit.

Maar ik vind het wel zo zijn charme hebben zulke tegenstanders. Dit zijn nog echte avonturen. PSV in Siberië, hoe bedenk je het8)

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Met biseswar en cisse heb je misschien wel gelijk , maar de andere zie ik nog echt wel doorstromen naar een Europese top/sub topper.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Twente speelt aardig alleen de laatste pass komt nooit aan. 2e helft moet het wel weer goed komen!

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo denk ik er ook over, Twente nog niet echt in gevaar gekomen, verwacht dat Twente nog wel wint.

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    mogen ze wel is opschieten, maar ze scoorden vorig seizoen altijd in de laatste minuten, ben benieuwd of ze dat dit seizoen weer kunnen

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hopen dat de Jong er 1 inschiet, goed voor mn coach van het jaar :+

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nu blessuretijd, Roda 1 grote kans en twente zat kansen gehad om te winnen maar ze weten niet wat ze er mee moeten doen voor het doel lijkt het wel!

13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    0-0 is de eindstand.
    Ze hadden gelukkig niet het geluk van vorig jaar. Met het geluk van vorig jaar zou Twente weer met 1 doelpunt verschil hebben gewonnen...

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als ze hadden gewonnen had het niks met geluk te maken gehad. Ze waren gewoon beter. Ze hadden alleen wat vaker moeten schieten, volgens mij wilden ze de bal in het doel lopen op sommige momenten!

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh wut, alweer Eredivisie. Jemig wat gaat de tijd snel! 8)

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dacht zelf dat er nog een weekje tussen zat maar, maar vanaf zondag mogen de frustraties weer opgebouwd worden. Heb d'r zin an :cool:

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. Zat eigenlijk al te hopen op deze tegenstander, levert een prachtige uitwedstrijd op. Nu al zin om er heen te gaan! Thuis zit ik helaas nog in Griekenland :'-(

18. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    ben bang dat we niet mogen of dat het een combi wordt. Hoop wel dat het mag, wordt alweer m'n tweede Europese tripje van dit jaar dan :9 Hopen dat het resultaat nu wel beter is.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Naar België zijn er wel erg vaak combi's dacht ik. Als ik het goed heb moest AZ vorig jaar met de combi naar Luik en Ajax in de geschiedenis ook naar Zulte-Waregem (In Gent gespeeld dacht ik) en AA Gent. Brussel iig niet vanwege de vriendschapsband met Anderlecht en Brugge weet ik niet meer. Dacht het niet toen.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Eredivisie Live HD is super. :cool:
    Wát een strak plaatje gisteren. Vanavond Heerenveen - PSV lekker in HD kijken. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina