1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet dat kosten per maand?
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Bij Ziggo 14,95 voor alle Eredivisiekanalen. Die zijn niet los te bestellen en je decoder/televisie moet wel HD-geschikt zijn natuurlijk.
     
  3. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Om 4 uur lekker naar Arsenal tegen Legia Warsaw kijken.
    En om 8 uur Valencia-Manchester City
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij UPC:

    Eredivisie Live + Sport 1: €17,50

    Maar je moet tevens het HD pakket van UPC hebben om het HD kanaal te kunnen ontvangen. :)
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo Heerenveen - PSV. Ben wel benieuwd naar beide ploegen, bovendien heeft PSV het altijd lastig bij Heerenveen in de competitie (geloof ik 4 jaar geleden voor het laatst gewonnen).
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    NEC\o/
    De eerste 3 punten hebben ze alweer binnen. Word in ieder geval dus weer gezellig vanavond in Nijmegen.:b:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    PSV is maar een gezapige pot..
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    SC Heerenveen is toch wel sterker dan PSV. Lens speelt momenteel een zaadwedstrijd.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gelukkig is de beeldkwaliteit wel goed. :+
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mooie 2-1 van Toivonen en 3-1 van Engelaar!
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele wedstrijd de onderliggende partij en dan toch weer met 3-1 winnen. Hoe doen ze het toch telkens. Maar goed, vorig seizoen begonnen ze ook matig en stonden ze bij de winterstop flink aan kop.
     
  12. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij was de 1-2 van PSV wel houdbaar voor de keeper.:'-(
    Die keeper maakte trouwens voor de rest ook niet echt een goede indruk.

    Selectie van Ajax voor het duel met Groningen.
    Maarten Stekelenburg
    Kenneth Vermeer
    Vurnon Anita
    Demy de Zeeuw
    Christian Eriksen
    Daley Blind
    Siem de Jong
    Ismail Aissati
    Mounir El Hamdaoui
    Urby Emanuelson
    Gregory van der Wiel
    Toby Alderweireld
    Oleguer
    Marvin Zeegelaar
    Roly Bonevacia
    Johan Kappelhof
    Florian Jozefzoon
    Hyun Jun Suk
    Darko Bodul

    Het zijn 19 spelers, dus er zal er morgen nog één afvallen. Maar dus veel spelers die amper of nog nooit in het eerste hebben gespeeld.

    Het zal met deze selectie morgen misschien wel moeilijk worden.:{

    Wat denken jullie dat de Basisopstelling van Ajax wordt?

    Ik denk:
    Stekelenburg
    Vd Wiel-Aldeweireld-Olegeur-Anita
    De Zeeuw-De Jong-Blind
    Eriksen-El Hamdaoui-Emanuelson
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop op:

    Stekelenburg
    Vd Wiel-Aldeweireld-Oleguer-Anita
    De Zeeuw-De Jong-Bonevacia
    Jozefzoon-El Hamdaoui-Emanuelson

    Gewoon lekker die twee jonkies de kans geven.
     
  14. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zou je jonkies een kans geven in een moeilijke uitwedstrijd? Ik denk dat het het beste is om jonkies rustig te laten komen in plaats van gelijk voor de leeuwen te gooien.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Eriksen is geen buitenspeler, zet hem dan op het middenveld neer. Jozefzoon is een goede voetballer maar hij heeft nog niet echt de kans gekregen om dit te laten zien in het eerste van Ajax.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Net terug uit t Abe Lenstra, was een redelijk saaie wedstrijd. Behalve de 1-2 van Toivonen weinig vuurwerk gezien.

    Ik zag nog niet echt de hand van de trainer bij Heerenveen. Dost lijkt de rol van Sibon te krijgen en qua veldspel zie ik weinig verandering t.o.v vorig jaar. Assaidi haalt nog steeds een rendement van 0,0 en Beerens en Grindheim lopen nog steeds op elke bal :+ Daarnaast kon ik de wissel Djuricic <> Roorda ook niet helemaal volgen. Djuricic speelde dan geen grootse wedstrijd maar hij zorgde in ieder geval dat Engelaar niet op kon komen en toen Roorda erin kwam (die een stuk verder naar achteren speelt) zag je ineens dat Engelaar meer ruimte voor zich kreeg en dat ook gebruikte om Toivonen te zoeken.

    Steppe was zoals altijd weer matig, in 90 minuten heb ik hem niet 1 keer een snelle spelhervatting zien doen terwijl daar heel vaak de gelegenheid voor was..

    Moet zeggen dat ik wel vrede kan hebben met het verlies. PSV was ook niet groots maar je zag wel dat wanneer Doedelzak of Toivonen een keer een goede bal kregen ze er meer goeds mee deden dan de Heerenveen spelers. Lens was onzichtbaar en het was voor PSV echt een verbetering toen Affelay erin kwam.

    Al met al een beetje een slap begin van dit seizoen. Ik had er vanwege de goede voorbereiding eigenlijk wat meer van verwacht

    edit:// en wat me ook nog irriteerde aan het spel was dat ze wel de hele tijd het veld breed hielden maar ik in totaal 1 mislukte poging tot een cross pass gezien heb. Dan heeft het weinig nut om zo breed te spelen, enige wat je doet is PSV meer ruimte geven voor de counter (waar ze de hele tijd op loerden, ze waren echt gekomen met de intentie om zoveel mogelijk te controleren en die paar kansen die je altijd krijgt af te wachten. Toen die kwamen maakten ze er dan wel weer optimaal gebruik van. Berg was trouwens ook zeer matig, los van een paar overtredingen en 1 goeie loopactie op een steekpass van Toivonen heb ik niks van hem gezien.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2010
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Daar is Ajax al vaak zat de fout mee ingegaan om ineens rare basisspelers op te stellen (lees: jonkies, 0,0 ervaring)..

    Ben wel blij met de 2e helft van PSV trouwens zeg:)! Eerste helft zag er maar beroerd uit, maar had wel volle vertrouwen in de winst. Zo te zien heeft Toivonen dan eindelijk zijn draai gevonden op de #10 positie! Hij draaide al een lekkere voorbereiding en ben ervan overtuigd dat hij dit jaar PSV veel zal gaan helpen.

    Hopelijk wordt Afellay verkocht of tekent hij bij voor nog 1 jaar. Berg maakte een beetje een matige indruk maar dat komt wel!
     
  18. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou leuk zijn, maar zet dan ook Kappelhof op de plek van Oleguer:+
    Jol heeft behalve het debuut van Eriksen nog niet echt blijk gegeven van veel kansen voor de jeugd, dus hij zal Eriksen en Aissati wel laten starten denk ik, desnoods in 4-5-1.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop op Roly, wat ben ik gecharmeerd van die jongen. Die zal echt wel doorbreken dit seizoen en nu zal je hem hard nodig hebben!
     
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Wie is Roly als ik vragen mag :)?

    Mensen, doe SUK gewoon rechts buiten. Komt alles goed ;)!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina