1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bij de tweede goal had Anita meer bij de paal moeten staan IMO. Dan was het misschien geen goal geweest.
     
  2. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Geniale goal van Javier Hernández 0-2 United:thumbs:
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    is t ergens op tv te zien?
     
  4. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik kijk op sopcast
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    welk channel?
     
  6. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    1-2 Kalou.
     
  7. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
  8. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    3-1 Berbatov :thumbs:
     
  9. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Niets aan toe te voegen. Had er een hard hoofd in bij rust. Cabral en Smolov inderdaad maar ook (na rust) Bruins en Wijnaldum goed.
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk middagje Kuip gehad. Eerste helft was ouderwets slecht, en wat vorig seizoen vaker gebeurde, gebeurde nu weer. De tweede helft was een wereld van verschil. Heb toen vooral genoten van Cabral, Smolov, Bruins en Wijnaldum. Ook Fer speelde toen goed. En natuurlijk prachtig wat er in de Euroborg gebeurde :lol:
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :mad:

    Kan me wel voorstellen dat jullie daar een leuke middag gehad hebben, eerst zelf een achterstand wegwerken en dan zien dat Ajax ook nog eens een 0-2 voorsprong uit handen geeft.

    Ik heb in ieder geval een belabberd eerste eredivisie weekend, eerst Heerenveen dat verliest van een matig maar effectief PSV en dan Ajax wat lekker 2 goals voor komt en het dan alsnog weg weet te geven...
     
  13. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt onbegrijpelijk dat die gozer ooit gehaald is door Ajax en nog onbegrijpelijker dat die gozer nog steeds bij Ajax voetbalt.:F: Die gast heeft nog nooit goed gespeeld bij Ajax... Tegen Groningen zag je ook dat hij helemaal niet kan opbouwen, terwijl hij juist wel de mogelijkheid kreeg vanmiddag. Toen ging Alderweireld daar maar voetballen.

    Respect?! Gewoon heel dom van die speler van Groningen, hij kan die bal gewoon in een leeg doel schieten...:F: Zou wel wat zijn. komt Steek weer bij, ziet hij opeens 2-2 op het scorebord staan.

    Ik denk dat ze eerder woedend waren dat hij die bal niet gewoon in het doel schiet.;) Was niet de eerste keer dat Ajax geluk had, in de 2e minuut kon Groningen al makkelijk de 1-0 maken.

    Wel een slechte wedstrijd van Ajax zeg!:mad: Die Van der Wiel blijft maar slecht spelen. Olegeur was ook weer lekker bezig. Vooral bij die botsing, als hij ook even achterom kijkt ziet hij dat Steek hem makkelijk kon pakken.:F:

    Het seizoen begint weer lekker gvd met dit gekut van Ajax... Hoe hardleers kun je zijn?... Eerst 2x tegen Paok een voorsprong weg geven en nu weer.:mad:

    Mijn vertrouwen in het seizoen is weer behoorlijk gezonken na alweer een wanprestatie van Ajax dit seizoen. Ik krijg echt het gevoel dat Ajax nooit meer kampioen wordt na dit heel onnodige gelijkspel . Zullen ze wel weer met 1 doelpunt achter PSV eindigen ofzo.:emo:
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2010
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.571
    Nou Josh trekt ook wel snelle conclusies..
    De Graafschap Europa in?
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooit gehoord van fair play?
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al de 4e wedstrijd voor Ajax hoor en geen van allen werd gewonnen. En naast het resultaat was het spel ook nog eens belabberd. Alle spelers die vorig jaar geweldig waren zijn nu weer slecht, blijf erbij dat het vorig seizoen had moeten gebeuren. Toen klopte alles gewoon.
     
  17. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is al jaren hetzelfde liedje bij Ajax. Onnodig puntverlies door een voorsrprong uit handen te geven of een tegenstander te onderschatten.

    Ja, tuurlijk. Maar daar win je geen wedstrijden mee.
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dramatisch begin van de competitie voor Ajax. Tenenkrommend. Wel een geweldige Hamdaoui gezien.

    Volgens meerdere bronnen is de transfer van Maicon definitief van de baan en heeft Moratti besloten dat ie bij Inter blijft, heeft Maicon gezegd bij Inter te willen blijven en weet Madrid dat hij van de markt is. Dat zou echt FUCKING awesome zijn en zeer onverwacht :D

    Maar eerst 31 augustus even afwachten...

    Wat was Greg weer goed hè? ;) Vooral verdedigend kan ik zó genieten van die jongen...

    Nee hoor. De verdediging is nooit super geweest, maar de aanval was vorig jaar zo oppermachtig dat de verdediging nooit onder druk kwam te staan. Verder is er niks veranderd, alleen de aanval is momenteel gewoon niet zo bepalend.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Van der Wiel was echt dramatisch inderdaad. Echt alles ging fout vandaag: terugspeelballen, niet opletten bij dode spelmomenten, zwakke mentaliteit, 1-op-1 werd hij zoekgespeeld en aanvallend niets gebracht. Begint nu zorgwekkend te worden want dit is al de tweede wedstrijd op rij dat hij zo speelt. En ja jij vindt dat-ie altijd zo speelt(behalve het offensieve deel dan) maar daar ben ik het nog steeds niet mee eens. :p
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee, zeker niet altijd, en offensief is hij in staat om een topper te worden, maar hij is verdedigend zó matig. Dat is voor de absolute top gewoon een must, en tot nu toe vind ik 'm zelfs voor Eredivisiebegrippen verdedigend erg middelmatig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina