1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ajax werd redelijk onder druk gezet door FC Groningen na de 1-2. En dan zie je die Van Der Wiel echt belachelijke fouten. Een middelmatige verdediger, maar het aanvallende aspect weer goed. Ik denk dat een jaar bij Ajax hem een betere verdediger maakt.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Middelmatig? Ik dacht dat hij op het WK heeft laten zien mee te kunnen op het hoogste niveau, ook als verdediger. Ik ben het met je eens dat hij de laatste 2 a 3 wedstrijden niet goed speelt maar ik vind het dan niet direct een middelmatige verdediger. Hij moet nog veel leren, dat dan weer wel, maar het is imo geen middelmatige verdediger.
     
  3. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=13196

    Ik weet niet Ajax er echt nadeel van heeft gehad of dat het gewoon een excuus is van Emanuelson. Hoe lang was hij al in het veld eigenlijk? Ik zag hem alleen vlak voordat het een corner voor Groningen werd. Ik denk als die gozer niet het veld op had gekomen dat het alsnog een corner had geweest en een doelpunt.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee, dat is natuurlijk niet de reden dat Ajax die wedstrijd verliest. Heeft iets met Nonchalance te maken.
    En met het feit dat Groningen het gevoel had dat er wel iets te halen viel en daar voor de volle 100% voor ging.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Urby moet echt oprotten met zijn slappe kut excuus nu. Het was gewoon weer die kut mentaliteit die er tegenwoordig altijd is als ze voorstaan. Triest dat hij nu met zulke smoesjes komt in plaats van zich druk te maken dat het team zich niet 90 minuten lang voor de volle 100 te spelen.
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ach media verhaaltje, het gaat als volgt:

    Urby heb je die supporter nog het veld in zien lopen?
    - ja dat was wel raar
    Schrok je ervan?
    - ja wel even, je weet nooit wat hij gaat doen

    (..)

    Jullie stonden 0-2 voor en lieten ze terug komen tot 2-2
    - ja zonde dit kost ons gewoon 2 punten

    en de media schrijft weer een verhaal dat Ajax altijd weer de schuld bij een ander legt :9
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Meekunnen op het hoogste niveau? Mwah. Zo goed vond ik 'm niet en de tegenstanders waren op Brazilië en Spanje na niet denderend dus om dit nou als maatstaf te nemen.

    Overigens, die wedstrijd tegen Brazilië vatte Van Marwijk prima samen door Vd Wiel als voorbeeld te nemen voor heel Oranje, en dat was tegelijkertijd ook een treffende samenvatting van Vd Wiel tot nu toe:

    De eerste helft was het slap en ongeconcentreerd, de tweede helft was er concentratie en ging Nederland voetballen. Zo is het ook bij Greg; als z'n ploeg niet aanvalt is ie dromerig en afwezig en wordt ie gedwongen te verdedigen (en maakt ie fouten) en als z'n ploeg aanvalt is ie steeds overal bij betrokken en hoeft ie minder aan verdedigen te denken.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ook gearriveerde vedettes heb ik op het WK slechte wedstrijden zien afwerken, voor een jonge gozer heeft hij gewoon goed gespeeld en heeft hij mijn inziens aangetoond het niveau aan te kunnen.

    Ook verdedigend vond ik niet dat hij er volledig af is gespeeld of door het ijs is gezakt. Hij heeft verdedigend idd niet altijd even goed gespeeld, maar als men hem dan een middelmatige verdediger noemt dan snap ik dat niet goed. Omdat hij nu bij Ajax niet goed in vorm is?

    Middelmatige verdedigers zijn bijvoorbeeld Anita van Ajax, dat is pas middelmaat. Daar hoort v.d. Wiel niet bij in mijn ogen. Van een middelmatige verdediger kun je geen topper maken, van v.d. Wiel zou dat zeker een mogelijkheid kunnen zijn.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vd Wiel is verdedigend niet zo matig als Anita, maar echt geen klasses beter. Hij is zo goed omdat ie aanvallend veel waarde heeft. En nee, niet alleen door deze periode, gewoon omdat ie nog nooit een goeie verdediger is geweest.

    Maargoed, meningen verschillen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hij is verdedigend nog nooit echt geweldig geweest maar ik denk wel dat hij eind vorig seizoen een stuk betrouwbaarder oogde dan nu.

    Zal de vermoeidheid wel zijn. Volgens mij compenseerd hij ook veel verdedigend met zijn snelheid. En als die scherpte er dan niet is dan lijkt het al snel een stuk minder
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Klopt, vorig seizoen was het beter, maar ook omdat het team bijna iedere week veel beter was dan de tegenstander.
     
  12. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je deels gelijk in, Maar ik heb zelf een seizoenskaart bij ajax en ik heb hem toch een paar wedstrijden zien spelen waar hij echt verdedigend erg sterk speelde en de tegenstander totaal in de zak had.

    Stoch bijvoorbeeld die kwam vd wiel niet voorbij en was die wedstrijd totaal onzichtbaar en dat is toch niet de minste van de eredivisie.

    Dat hij verdedigend zeker niet sterk genoeg is voor de top op dit moment ben ik het wel met je eens.
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Toch grappig aangezien een hoop mensen van der Wiel als "centrale verdediger" bestempelden toen hij net in de selectie kwam kijken.

    Greg is een prima back, maar een slechte verdediger. Een jongen die de afgelopen jaren behoorlijk gegroeid is en nu echt aan rust toe is.

    Las in de televaag volgens mij dat hij klaagde over zijn korte vakantie.

    Kan ik op zich ook begrijpen :cool: maar daar krijg je die tonnen per jaar voor greg.........
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo: :emo:
    Ach laat die jongen, vorig jaar alle wedstrijden van Ajax gespeeld, is nog jong en onervaren .. Dan begrijp ik best dat ie er lichamelijk en mentaal ff doorheen zit.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik lach me kapot hier ...

    1ste wedstrijd van Ajax en dan alles afschuiven op Gregory van der Wiel. Kom op zeg. 2-2, er is nog geen zak aan de hand. 3-1 voorstaan tegen die Europa League club en dan nog 3-3 spelen, was ook van der Wiel zeker? :emo:
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en je hoort niemand over de landskampioen die 0-0 speelt (want die zijn alle belangrijke spelers natuurlijk kwijtgeraakt en hun trainer! :+ )
     
  17. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Iemand opstelling van ned?
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Wait wut?


    Die gast heeft van zijn hobby zijn werk gemaakt, gaat elke dag om 8 uur in zijn Mercedes van de club naar zijn werk en is vervolgens om 3 uur thuis.....Waarbij hij vaak 1 dag in de week vrij hebt en sowieso heeel veel avonden gewoon "het vlees kan snijden" thuis.

    Dat hij vervolgens loopt te klagen over pijntjes en dingetjes is i.m.o. iets wat niet overtrokken moet worden.

    Voetballers hebben een droomleven.....Dat moeten ze niet vergeten.
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk verdienen ze bakken geld en hebben ze een chill leven.
    Maar dat hij z'n 63 wedstrijden nog wel voelt en vermoeid is na 1,5 week vakantie maakt dat mooie salaris natuurlijk niet goed ;)
    Hij is nog jong, een oudere speler met meer ervaring doet zo'n WK er nog wel op de automatische piloot bij, voor vdWiel was het flink aanpoten daar op de trainingen.

    Maar nu heeft ie ook weer wat dagen rust gehad, dus ik verwacht dat hij over enkele weken gewoon weer fit is :)
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0

    Vorm
    Marcellis Vlaar Bruma Anita
    Brama Janssen
    de Jong
    Lens Wolfswinkel Emanuelson​
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina