1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er was inderdaad wel steeds interesse, maar Chelsea doet het laatste tijd wat rustiger aan met geld uitgeven. Ik zou hem wel graag bij Chelsea zien.
    (In het beste geval komt Ibrahimovic Drogba vergezellen in de aanval _O_)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou juist denk ik liever Aguero of Pato zien, Ibra is misschien wel beter dan die 2 maar ik weet niet of die wel zo goed naast Drogba past. Het lijkt me eerder de ideale opvolger van Droba

Meende van de week ook ergens te lezen dat Ibra naar Milan zou gaan (als Huntelaar naar Schalke gaat, wilden ze hem een jaar huren)

Laatst bewerkt: 14 aug 2010
  3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja misschien heb je wel gelijk. Trouwens Milan heeft ook niet meer de financiele middelen van vroeger, ze kunnen pas kopen als ze eerst hebben verkocht. (Huntelaar in dit geval)
    Ik zie Huntelaar trouwens wel graag naar Schalke vertrekken, mooie club voor hem, denk dat hij daar ook wel basis staat naast Raul.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer dat El Hamdaoui zo erg gebrand is om z'n eerste treffer in de Arena te halen. Anders hadden we nog wel twee goals extra gehad. ;)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maakt me eerlijk gezegd niet uit waar hij heen gaat , als hij nu maar eens een club kiest waar hij elke week speelt. Schalke zou geweldig zijn maar Tottenham of een andere subtopper in Engeland mag ook. Er is nog interesse genoeg en ik vind eigenlijk dat hij daar nu wel eens werk van mag maken als hij nog eens meer dan 20 wedstrijden in een seizoen wil spelen.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad. De enige Ajacied die zichzelf meer een goal gunde dan de andere.
    De Zeeuw passt juist alleen maar, tenzij er echt geen man vrij staat, dan schiet hij hem de tweede ring in.
    Bonevacia was wel goed zeg! :D

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Eerste 3 punten binnen. Hopen dat het defensief ook goed komt te staan en dan staat het iig goed.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jongens, Arsenal gaat morgen 0 - 3 verliezen. :D

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha weinig kans Ferron. :9

10. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Zozo je hebt veel vertrouwen in The Reds. Wordt mooie wedstrijd denk dat Arsenal 2-1 gaat winnen.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    :+

Hoop zelf ook op een mooie wedstrijd en gok op Liverpool 3 - 2 Arsenal.. laat Liverpool deze keer maar winnen. :cool:

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik bedoel ook niet perse Schalke, maar gewoon een leuke europese sub-topper waar hij in ieder geval basis staat.:)

En ik gok dat Liverpool morgen wint met 2-1.

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Nice goal Ola:D!

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    gadverdamme, ik heb duidelijk de verkeerde psv spits gekozen voor coach van t jaar :+

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ola is middenvelder :cool:..

En een hattrick erbij:)!
    EDIT: Publiekswissel voor hem, nou al.. Afellay erin, wat een luxe :cool:..

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Pffff begon hem toch weer te knijpen na die 0-1 door Vitesse. Gregory lijkt weer zijn vorm terug te krijgen. Mooi! De Zeeuw begrijp ik niet echt... hij was geweldig de eerste seizoenshelft van afgelopen seizoen, maar een deel van de tweede seizoenshelft was hij weer matig en vandaag ook weer. Jammer!

Ik had nog mijn twijfels over Hamkaas, maar wat is hij goed zeg. Het spel van hem bevalt me ook erg goed! Heerlijk dat tikspel van hem, beetje ala Barcelona. Fantastisch!!

Wie mij erg opviel was de 18-jarige Roly Bonevacia. Dat wordt een grote, ben ik overtuigd van. Hoe hij ook telkens bikkelde, een lust voor het oog kan die de Zeeuw nog wat van leren vind ik persoonlijk.

Gek dat Eriksen in een aardig grote dip verkeerd. Ik weet nog vorig seizoen tegen Vitesse, toen was Eriksen misschien wel de man van het veld met o.a. zijn pioretjes en zijn mooie schoten. Hopelijk komt hij er snel weer bovenop.

Ik denk dat binnenkort ook Quasim Bouy gaat debuteren, vorig jaar Ajax B1. Maakte tegen Odin'59 - Jong Ajax toen hij in het veld kwam in de 2e helft nog 2 doelpunten waarvan ze beide prachtige goals waren.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bij coach van het jaar niet :+ Dat was ook de reden dat ik maar voor Berg gekozen had.

18. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ligt het nou aan mij of ligt sopcast er nu uit?

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    @ janter:
    Vooral die laatste van Bouy was mooi, maar ik denk niet dat hij nu al zal aansluiten bij het eerste van Ajax. We hebben zat aanvallende middenvelders. Maar het is zeker een talent, en leuk dat hij bij Ajax rond loopt! Maar voor hem loopt nog Eriksen, De Jong en Lodeiro.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

Mooie goal was dat trouwens, die van Anita :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina