De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik bedoelde de 7 jaar die hij in de A-selectie heeft gespeeld.;)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoeveel tickets zijn er voor de UEFA Cup en CL ?

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kut.

Meer heb ik niet meer te melden.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    evenveel als vorig jaar, 1 CL, 1 UEFA CL, 4 UEFA Cup en de winnaar van de nationale beker UEFA Cup, het kan er ook 1tje minder UC zijn btw.

overigens gaat er 1 club naar de Intertoto (dus europees) en zo kan hij Europa halen, en zou er nog een club de fairplay award kunnen krijgen en zo europa ingaan, vorig jaar kwam NAC daarvoor in aanmerking maar verloor het de loting en mocht volgens mij Getafe europa in,

Eerste ronde play-offs Champions League
    A: SC Heerenveen - Ajax
    B: FC Twente - NAC Breda

Tweede ronde play-offs Champions League
    Winnaar A - Winnaar B

Eerste ronde play-offs UEFA Cup
    (Feyenoord wint KNVB-beker)

C: FC Utrecht - FC Groningen
    D: Roda JC - NEC

(Roda JC wint KNVB-beker)

C: FC Utrecht - Feyenoord
    D: NEC - FC Groningen

Tweede ronde play-offs UEFA Cup
    E: Winnaar C - Winnaar D
    F: Verliezer A - Verliezer B

Derde ronde play-offs UEFA Cup
    Winnaar E - Winnaar F

Eerste ronde play-offs 11-14
    G: Heracles Almelo - AZ
    H: Sparta Rotterdam - Vitesse

Tweede ronde play-offs 11-14
    Winnaar G - Winnaar H

Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Drie UEFA Cup voor de play-off, 1 voor de beker. En eentje voor de voorronde CL.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend wanneer de 2e ronde van de playoffs is? De eerste is op 30 april/1 mei en 3 mei/4 mei. Ik hoop niet dat ik de 2e ronde dan mis omdat ik op vakantie ben.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  8. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    De play-offs voor 11 t/m 14 bestaan volgens Teletekst niet meer. Het Intertoto-ticket gaat naar de ploeg die de derde ronde voor het Uefa Cup-ticket verliest.

Twente - NAC dus in de play-offs. In de competitie won NAC thuis met 1-0 en speelde het uit 1-1, maar ik heb het gevoel dat het nu anders gaat aflopen, mede doordat Zwaanswijk vandaag geblesseerd is geraakt en de play-offs moet missen. In de eerste wedstrijd moet NAC het ook doen zonder Rogier Molhoek, die vandaag zijn vijfde gele kaart kreeg en dus geschorst is.

Nou ja, volgens mij dus sowieso Intertoto-voetbal voor NAC, maar eigenlijk verdienen ze minimaal Uefa Cup-voetbal :).

EDIT: Afgaande op enkele reacties op Voetbalzone zijn er toch play-offs voor de nummer 11-14, maar zij spelen alleen maar om een geldbedrag en een tweede ticket voor de Intertoto, mits deze beschikbaar komt voor Nederland.

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Koster zei dat er tot 6 mei niet gevoetbald mag worden in Amsterdam ivm Koninginnedag enz.

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    +1

11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Wat doen die surinaamse vlaggen de laatste tijd bij een kampioensfeest

Eerst jong oranje, nu PSV:{

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Suriname? :9 Je bedoelt die Braziliaanse vlaggen voor Gomes? ;)

Edit: Oh, wacht. Zie ze nu ook. Uhh, vrij apart ja. :confused:

13. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet even niet dat ajax pas goed is gaan voetballen, toen alles al gespeeld was, en het voor psv een kwestie was van uitspelen.
    misschien geen leuk voetbal om te zien, maar er kan er maar een de beste zijn ;)

net door de stad geweest na om thuis even om te kleden, en was weer gezellig! belooft nog veel voor vanavond. "PSV we gaan springen" :+

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vanmiddag naar heerenveen geweest, sfeer was weer super, excelsior supporters ook. appauldiseerden ook voor de goals van heerenveen (excelsior kreeg na afloop ook een ovatie van t publiek).

altijd relaxed voetbal kijken daar, en na afloop in de plaza lekker biertjes drinken :)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor nog een spits, welke spitsen hebben we nou al gehoord? Moreno, Marin, Koevermans, Sulejmani, Dirar.. Maar ja het zal wel weer een gerucht zijn ofzo.

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat heet efficiëntie mijn beste, en dat is helemaal géén schande om zo kampioen te spelen...Je mag zo mooi voetbal spelen als je wil,op het einde van een competitie tellen alléén de resultaten...En wordt je géén kampioen ,tja dan ben je vooralzeker niet de efficiëntste ploeg in de competitie...En laat nou maar iederéén behalve ajax het 2 de champions-league ticket behalen aangezien ajax het al tweemaal op rij verknoeid heeft....

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Efficientie m'n reet.. Ze spelen gewoon kut afbraak voetbal.
    Tuurlijk ze zijn daardoor al 4 jaar lang de beste, maar als Nederlandse voetbal liefhebber, ben ik verre van trots op de manier waarop ze de beste zijn. Trots als Nederlandse voetbal liefhebber dat ze zo ver komen steeds in Europa, verre van trots, op de manier waarop..

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ben ik t toch wel mee eens,.ik kijk ook toch liever naar Arsenal dan naar Chelsea bijv :d

als niet superfanatieke voetballiefhebber telt entertainmentvalue wat zwaarder denk ik :)

aan de andere kant,.. als je aan het eind van de rit bovenaan staat ben je gewoon terecht kampioen,.. mooi voetbal of geen mooi voetbal

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Boo-fucking-hoo. :):

Ben dan voor Heerenveen ofzo. :{ Alsof Ajax de laatste jaren zo'n geweldig mooi voetbal speelt. :emo: En ja, dat is in dit geval wel relevant om erbij te halen.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe,als ze in europa vér geraken kan je trots zijn,...Alleen in eigen competitie mag dat dus niet..Tja,das dan een beetje dubbelzinnig gesteld van je,waar moeten ze dit soort voetbal perfectioneren,in eigen competitie toch...
    Mwa trots is een woord, ofwel speel je dat beroemde nederlands aanvallend voetbal en geraak je in champions-league niet verder dan ajax de laatste twee jaar,of je doet het op de manier van PSV.In het voetbal bestaan géén schoonheidsprijzen,efficiëntie telt, anders moet je maar voor de Miss World verkiezingen gaan supporteren, en zélfs daar zijn ze niet eerlijk...:D:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina