1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    He he he......Henk Ten Cate \o/ :+

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Grappig dat ik altijd mensen hoor over "engels niet kwalitatief hoog spel".. ondertussen zijn wel 3 van de 4 half-finalisten championsleague engelse teams.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja, ik had het over meervoud.O-)

Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel, en ook veel te snel conclusies trekt. De Engelse manier van voetbal is enorm energie vretend, en dat heeft o.a. te maken met de grote hoeveelheid balverlies. (En het constante hoge tempo, uiteraard) Ik probeer dus alleen maar aan te geven dat in dat opzicht het spel niet kwalitatief hoog is.

Teams van buiten Engeland spelen vaak op een hele andere manier, en zijn dus ook niet op deze energieke speelwijze ingespeeld. Dat er nu 3 Engelse teams in de halve finales CL staan heeft daarnaast ook veel te maken met de huidige vorm van de topclubs uit de overige 2 top voetballanden. Je conclusie is dus een beetje voorbarig, en je argument is veel te kortaf. :)

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Engels voetbal is momenteeel gewoon het beste voetbal wat er gespeeld wordt, punt. Discussie gesloten.

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt het juist spannend, en dus goed.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh, dus je durft geen discussie aan te gaan, en je kapt het maar af. Props!:thumbs:

Tsja, dat dat spel spannend kan zijn ben ik met je eens. Dat spannend gelijk staat aan goed vind ik onzin. Een potje Alkmaarsche Boys - Kolping Boys kan ook spannend zijn, maar dat wil nog niet aangeven dat er ook goed gespeeld wordt.:)

7. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    True :)

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Woow! net begonnen en nu al een spektakel!
    Penalty in de 2e minuut die wordt gemist door ronaldo!

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar nu is er geen bal aan..

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    nee inderdaad.. beide teams creeren amper kansen. Barcelona is wel de bovenliggende partij. Zij controleren het middenveld en dat is bij ManU niet goed deze wedstrijd.

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wedden dat Manchester straks uit een counter 1-0 scoort =(

'k hoop dat Barca wint, die zijn wel 't meeste aan het aanvallen. Alleen de voorzetten en afrondingen zijn kut =(

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Afronden lukt net als in de wedstrijd tegen Espanyol niet. Kansen werden wel gecreëerd, zeker in de tijd dat Messi nog op het veld stond. Ik hoop niet dat hij weer geblesseerd is, maar dat Rijkaard gewoon vond dat hij nog geen 90 minuten aan kon. Voordat de wedstrijd begon had ik een ander spelbeeld verwacht, en had ik mezelf voorgenomen dat ik best tevreden kon zijn met een 0-0. Nu achteraf na de wedstrijd hadden we gewoon moeten winnen. Man. U. was nergens. Ik vond ze ongeveer even sterk als Espanyol afgelopen weekend, alleen verdedigend iets beter. Nu hopen dat we in Old Trafford een uitgoal kunnen maken omdat Man. U. dan toch meer risico's gaat nemen.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Weinig kansen, wel veelal hoog baltempo van Barça, maar er zit zó weinig diepte in hun spel. Als ze kunnen 'breken' na een aanval van Manchester heeft niemand een lange pass in de voeten en moet het middenveld worden overgestoken door een man aan de bal. Ze spelen alleen de bal rond als ze tegen het doel van de tegenstander aan staan en er een minimum aan ruimte is gecreëerd, en dan loop je jezelf toch echt dood tegen een ploeg als Manchester en heb je ook nog eens grote kans dat zij via een uitbraak (inclusief lange bal) wél een goal maken.

Beetje naïef voetbal, maar gelukkig had Manchester niet de vorm om het af te straffen (waardoor de return leuk kan worden) en helaas had Barça niet de vorm om die spaarzame gaatjes te vinden.

Zambrotta en Touré uitblinkers wat mij betreft. Ferdinand was machtig achterin bij Manchester.

14. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    deze wedstrijd heeft me slaperig gemaakt, ga maar eens naar bed.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat een saaie wedstrijd was dit zeg..

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    haha:lol:

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    nou in de eerste 3 minuten niet dan? Ok de rest van de wedstrijd was fucking saai, maar in de eerste minuten was het zeker al tof!

18. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Was Man Utd nou echt zo slecht of was het de tactiek van Ferguson om zo te spelen? Snapte ook niet waarom ze niet gewoon met Giggs in de basis begonnen, hij is toch wel belangrijk vaak.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Na die wedstrijd van Arsenal - Liverpool is alles saaai :'-(

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is ook al op leeftijd..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.