1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Achja de beker is objectief gekeken een prijsje van niks. Maar dat neemt niet weg dat ik afgelopen twee jaar helemaal los ging in de Kuip bij de bekerfinales. Tuurlijk is de beker geen landskampioenschap, maar die twee wedstrijden (PSV 2-1, goal in de laatste minuut van Huntelaar en AZ, na strafschoppen). Zullen me wel altijd bij blijven.

En ja, ik had natuurlijk ook liever gezien dat Roda die beker omhoog mocht tillen, en ik kan het ook niet over mijn strot krijgen om Feyenoord te feliciteren. Maar ik heb er geen minuut minder om geslapen vannacht.

Het heeft in ieder geval veel meer waarde dan de Johan Cruijff schaal. Tuurlijk is het leuk om elke keer dat ding weer te winnen, maar niet meer dan dat. Je kan daar niet het hele seizoen op gaan teren.

Gaat trouwens nog leuk worden. PSV-Feyenoord in de Amsterdam Arena. Ik gok twee verplichte combi's en ziekelijk veel politie8)

2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    De beker staat inderdaad in het niets als je het vergelijkt met een landskampioenschap, maar ik heb er niks minder van genoten. Na zes jaar weer eens een prijs (de Las Palmas Cup uitgezonderd dan :+), dat telde voor mij die avond heel zwaar mee. Bovendien heb je nu én Europees voetbal én geen play-offs, waar ik al helemaal blij om ben. Bij het verlies van de bekerfinale moest je nog drie keer winnen. Dat zag ik niet gebeuren.

Huldiging was uitzonderlijk druk trouwens! Tienduizenden mensen op de Coolsingel die kwamen voor 'slechts' een KNVB Beker. Danny Buijs en André Bahia filmden voor de eigen collectie, spelers hadden de kids meegenomen en Van Marwijk en Mols werden als ware helden ontvangen. Lee kon trouwens ook een Feyenoord-liedje meezingen, maar kan geen woord Engels. _O_

Lekker de play-offs kijken binnenkort. Ben echt blij dat we dat gedrocht niet meer hoeven te spelen.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Van Marwijk als held ontvangen? Was het niet meer dat jullie hem gezellig uitzwaaiden?8)

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, hilarisch. Feyenoorders die Ajax belachelijk maken met "Helemaal niets in Amsterdam"? Whaaa. Wij zingen die shit al sinds 2000.

Mja, veel succes in de Uefa Cup.

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nja, jammer van gister. Maar wel een super sfeer onder de Roda-fans.

Dit vond ik overigens belachelijk.

6. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach ja, bij mij was zijn krediet ook op, maar je kunt van Bert zeggen wat je wil: in vijf jaar wint-ie wél een UEFA Cup met je en speelt hij twee bekerfinales waarvan je er een winnend afsluit. Ook deed hij in het jaar van de UEFA Cup tot vlak voor het einde mee om de titel. Hij is succesvol geweest en onlangs de mindere laatste maanden, vind ik het erg terecht dat hij flink toegezongen werd.

Van het "Helemaal niets in Amsterdam" baal ik ook enigszins, zoals ik al aangaf. Ach ja, het kan deze mooie twee dagen echt niet verpesten of zo. :)

7. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Huldiging gister op de coolsingel was ook geweldig _O_

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Pff, oké dit seizoen is ook weer weg gegooid. Godsamme. En we waren gewoon ondanks dat het team niet in vorm is toch de sterkste ploeg over 2 wedstrijden gezien. Uiteindelijk heeft een half zondagsschot na een defensieve fout van Deco ons genekt. En dat terwijl je ook vrij makkelijk een penal kunt geven voor die obstructie tegen Messi in de extra tijd, vlak voordat Evra tegen de vlakte ging. Die man (Fletcher, of wie dan ook) had totaal geen oog voor de bal en wilde met z'n lichaam alleen maar Messi afstoppen.

Een Barcelona in vorm had Man. U. absoluut geklopt, daar ben ik wel zeker van. En dat is dan ook het enige waar ik me aan vast kan houden. Ik hoop dat het komend seizoen weer beter gaat. Dat dan wel de combinaties in de kleine ruimtes allemaal lukken, en dat dan wel voldoende goals afgedwongen kunnen worden.

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Die defensieve fout was toch van Zambrotta die de bal niet ver genoeg wegtrapte? Boeit verder niet zoveel maar dacht toch niet dat dat Deco was.

10. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, de fout werd ook gemaakt door Zambrotta;)

11. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe durf je dit nou te zeggen? Dat het een fout van de verdediging was oke, maar die bal van Scholes was geweldig en daar staat hij toch ook wel bekend om. Raakt hem fantastisch, dat is geen zondagsschot.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoe ik het durf? Nou daar is niet zoveel lef voor nodig, hoor. En ja ik gaf hem te weinig credit voor dat schot, maar ik ben biased en pissig. Dat begrijp je wel, neem ik aan? Manchester United heeft gisteren weer te weinig initiatief getoond om te voetballen en het was dus weer voornamelijk Barcelona dat bezig was met aanvallen. Ook van dat soort dingen wordt ik niet blij.

Ohja, en ik zei Deco, maar dat was de naam die de commentator gisterenavond dropte toen het gebeurde. Las later ook dat het Zambrotta was.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Uhrm, na de goal van Scholes, die op een gelukkig moment viel, was Barca niks meer. United domineerde het middenveld, vooral in de tweede helft. Misschien dat een paar sporadische momenten van Messi tegen het einde van de wedstrjd jouw beeld een beetje doet vervormen, Pascal, maar de 1-0 overwinning van United is verdiend.

14. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Ik Vond het gisteren echt jammer voor Barca, Ronaldinho in vorm, had Barcalona zo in de Finale gezet Messi kan weinig zonder de baltovenaar, nu mag Manchester hem van mij ook winnen owk

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik het ietwat laf om met maar 1 man op de helft van de tegenstander te spelen.. vooral als je thuis speelt.. en helemaal in Old Trafford. Maar ja, dat zal de supporters straks weinig schelen als ze in de finale zitten.

16. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Maar dat deden ze na het doelpunt niet echt meer.
    En het was niet Fletcher die Messi afstopte, Fletcher stond gewoon stil en Messi wilde door hem heen en dat lukte niet. Zeker geen penalty.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    WOW, zag iemand net die nikefootball reclame van 5 minuten dat je uit de ogen van een speler kijkt, die van de amateur velden, naar arsenal naar het nederlandselftal gaat?
    dat moet gewoon de beste reclame ooit geweest zijn!

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, dus echt wel. Tweede helft van de 2de helft was ook voornamelijk Barça aan de bal met hoge ballen naar voren, en 1 mannetje van Man. U. voorin. En Fletcher stapte volgens mij toch echt naar voren toen Messi eraan kwam, was toch vrij duidelijk te zien in de herhaling dacht ik. Die samenvattingen op footytube werken bij alleen niet (meer), dus ik kan er niet zo snel naar verwijzen.

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wow, wat een gevecht. Dit gaat denk ik uitlopen op een penalty-reeks. Maar Torres is mijn held wat een voetballer. _O_

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    geweldige wedstrijd, Babel denkt, ow liverpool kan niks creeren, dan maar van 30 meter in de kruising!!

jammer dat Liverpool eruit is:mad: maar wel een mooi voetbal gevecht, goede scheids btw

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina