1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tegen Twente zal Ajax het volgende week nog wel redden maar tegen Dinamo Boekarest oid zal Ajax toch wel weer te kort komen

Dus laat Twente het volgend seizoen maar eens proberen:cool:

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik nu ook. Dat "goed voor het nederlands voetbal" argument heb ik al vaak genoeg gehoord en daar geloof ik niet in. Aan de andere kant, als ajax die play-offs wint, hebben ze het wel verdiend.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ajax is gewoon 2de geworden, dus ze hebben het ook verdiend. Dat hele play-off verhaal is gewoon gelul. :) Ben blij dat ze het afschaffen.

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Viva Ronaldo!!!

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Som alle scheldwoorden en moordpartijen uit de wereldgeschiedenis bij elkaar op en je benadert mijn stemming van het moment.

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Marco Materazzi.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is me iets te concreet. Inter in z'n geheel & Mancini, die gore laffe kutbek. En Ajax helpt ook niet echt mee om de sfeer wat vrolijker te maken.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    NEC gaat ook lekker, verdienen ze wel. :thumbs:

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah nec is de beste club van nederland in 2008!! flinke stap gemaakt, met europees voetbal als beloning

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Holy shit hee:

Zeg maar dag dag Svennie Boy!!!

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag weer richting de Goffert om de plaatselijke profclub NEC te steunen op weg naar de UEFA Cup.

Ik wilde nog zo graag naar Amsterdam zondag, maar ik kan niet meer aan een club card komen. :-(

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    zat er dit jaar in het thuisvak (harde kern) tijdens NEC-PSV...wel mooi publiek daar maar moet je echt niet gaan zitten als je voor het uitteam bent 8)..

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat afgelopen donderdag tegen FC Groningen in vak L, ook best fanatiekelingen. Ik stelde nog voor om hard "Joden!" te roepen, maar dat werd me sterk afgeraden.

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    nounou nek de gekste echtwel.
    Denk dat je dat bij elke club hebt (als je tussen de harde kern gaat zitten, sfeertribune maakt meestal weinig uit).

"De beste club van nederland in 2008" hahaha zo ken ik er nog wel een paar. We oordelen per "voetbalseizoen" niet per "maand" per "jaar" per wat dan ook.. Dus een statement die werkelijk nergens op slaat (waar je in ieder geval niets mee kan).
    Zou trouwens belachelijk zijn als nac europees misgrijpt terwijl zij 3e zijn geëindigd.

Laatst bewerkt: 12 mei 2008
  15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wie is 'we'? Het is gewoon een feit. NEC heeft het beste van alle clubs gepresteerd in 2008. Het slaat op het aantal behaalde punten, het hoogste gemiddelde over 18 wedstrijden. Dit soort statistieken zie je elk seizoen gepresenteerd worden. Je hebt er evenveel aan als elk ander statistiek. Wie ben jij dat je bepaalt dat dat niet gezegd mag worden? De hecht er waarde aan, de ander niet.

http://www.vi.nl/NieuwsItem/NECVerrassingVan2008,RodaGrootsteTeleurstelling.htm

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Je mag het best zeggen, maar het komt nogal sneu over :'-(
    Vitesse stond ná 3 wedstrijden dit seizoen geloof ik 3e met evenveel punten als feyenoord en psv ofzo.. dan ga ik op dat moment toch ook niet zeggen "Vitesse behoort dit seizoen tot de 3 beste clubs van Nederland :+

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat moet je allemaal maar zelf weten. Dat NEC het best gepresteerd heeft in de tweede seizoenshelft vind ik eerder knap dan sneu overkomen..

Laatst bewerkt: 12 mei 2008
  18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Als ik een half seizoen helemaal geen reet uitvoer heb ik inderdaad genoeg energie over om de tweede helft alles eruit te gooien. Een half seizoen zegt niks. (vergelijk maar de stand van de eerste seizoenshelft met de tweede).

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik acht NAC na vandaag zeker niet kansloos tegen NEC. Ze speelden tot de 1-1 heel erg goed. Tim Gilissen ontwikkelt zich ook sterk. Ik ben alleen bang dat Lurling dit seizoen niet meer in actie komt vanwege een blessure. Toch viel Veenstra heel goed in en scoorde ook. Ik hoop alleen dat Brandts dan voor hem kiest in plaats van, de vanuit een schorsing terugkerende, Sikora.

NAC heeft vandaag laten zien dat het weldegelijk het spel kan maken en zelf kansen kan creëeren. Ik denk ook dat het dit keer daarom verstandig is om op zoek te gaan naar een uitdoelpunt i.p.v. de nul proberen te houden uit. Ik zou daarom ook Kolkka op de bank houden, die verdedigend sterk is maar aanvallend vind ik Ammi beter. Kolkka moet je gebruiken als je voorstaat en Ammi als je achterstaat. En omdat ze opzoek moeten naar een uitdoelpunt benader je de wedstrijd alsof je achterstaat.

Mijn opstelling voor donderdag zou er zo uitzien (al weet ik niet hoe het met de blessures van sommigen is):

--------------------Ten Rouwelaar----------------------
    -Elshot----------Penders----------Loran---------Mtilliga-
    -----------Gilissen--------De Graaf---------Molhoek-----
    -----------Ammi---------Idabdelhay--------Veenstra/Lurling----

Als de Graaf fit is, mag hij Stam van mij vervangen. Ik vind Gilissen en Molhoek op dit moment beter dan Stam en ook de Graaf is voor mij een vaste waarde. Stam lijkt toch een beetje vermoeit te zijn en bovendien heeft hij dit seizoen nog geen doelpunt gemaakt, wat best wel een keertje mag vanaf zijn positie. Amoah is na de winsterstop ook niet meer wat hij daarvoor was, Idabdelhay is toen juist opgekomen. Het zou zonde zijn als Lurling niet mee kan doen, want met Ammi en hij heb je twee spelers met een actie op de flanken en Idabdelhay in de spits die makkelijk scoort. Hij heeft niet veel assists nodig, in tegenstelling tot Amoah.

20. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja NAC speelde erg goed de eerste helft. Ze waren veel beter dan heerenveen, alleen zie je in zo'n wedstrijd dat heerenveen spelers heeft die het verschil kunnen maken. Sibon was onhoudbaar voor NAC, de rest van heerenveen was waardeloos.

De sfeer in het stadion was erg goed ondanks de 9.000 bezoekers. Met 12 man liepen we de eerste helft over heerenveen heen en met net iets meer geluk had het 3-0 bij rust gestaan. Maar toen viel de 1-1 en was het voorbij en wilde NAC ook niet meer.

Al met al heb ik zitten genieten in het stadion, eindelijk weer eens goed voetbal gezien in Breda en dat brengt goede hoop met zich mee. Als ze er tegen nec net zo opklappen als ze gisteren tegen heerenveen deden, dan ben ik ervan overtuigd dat ze eenvoudig van nec winnen. Nu maar hopen dat ze het in de koppies werd goed krijgen, want nec heeft toch 4x gewonnen in de play offs en dat geeft ze vertrouwen.

Laatst bewerkt: 13 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina