1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Davids geeft aan dat hij wss weg gaat.. Er is niet veel kans dat hij blijft..

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Fijn, nou is ook meteen volgend seizoen verneukt. En Vitesse gast ga eens niet zo triest lopen doen met je succes supporters, Ajax heeft gewoon de meeste supporters en dat succes zoals je al zei is de laatste paar jaren uitgebleven. Dus ga je frustratie over het baggerseizoen van je eigen club ergens anders op afreageren.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar zit Ajax nu in de groepsrond van de UEFA Cup of moeten ze daar nog voor spelen ?

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    En weet je hoe dat voelt... heerlijk \o/:lol:

Tsja.. dat moet je gewoon incalculeren he.. Dat doen ze bij alle andere sporten met play offs ook. Je kan je team heel leuk kapot spelen naar de 3e plek maar als ze dan niet nog trekken om een aantal wedstrijden kwalitatief hoogstaand spel te leveren... Kan je net zo goed wat minder gas geven en op de play offs richten!! Elk team wist dit van te voren, dus alle nac en ajax huillies...:

/Mod Je loopt al een aardige tijd alleen maar discussies uit te lokken. Ook deze 2 plaatjes getuigen er weer van dat je niet in staat bent een normale discussie te voeren. Het enige wat je doet, is anderen irriteren met je geflame tegenover de andere clubs. Bij deze krijg je dan ook een OW. Een volgende OW zal een korte ban betekenen dus als ik jouw was zou ik eerst even na gaan denken voordat je zoiets gaat posten - Cookie

Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  5. Bassie_

Bassie_ Guest

Joepie weer geen Europese punten volgend seizoen! Dalen we nog dieper, uiteraard dankzij het levende drama: Dhr. P. Vink.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ze moeten 1 wedstrijd er nog voor spelen. Niemand komt direct in de groepsfase voor zover ik weet.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    edit; laatmaar

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    ..

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dit vind ik dus altijd zo triest bij die Ajax supporters, altijd de scheids de schuld geven..jullie speelde gewoon kut en Twente heeft gewoon op basis van deze 2 wedstrijd terecht CL voorronde gehaald. Had Ajax maar wat beter moeten spelen.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vink floot wel goed, alleen had hij Douglas gewoon een kaart moeten geven. Die beging zoveel overtredingen..

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Klopt Ajax had idd beter moeten spelen. Maar Blind Vink was ook niet echt lekker bezig vandaag.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is niet alleen bij Ajax supporters, maar voor de rest heb je gelijk.

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Bekend verhaal.
    Vanuit Ajax bestaan er 2 competities namelijk:
    Competitie 1:
    De eredivisie

Competitie 2:
    - De scheids
    - Ajax

Als Ajax wint, gebruiken ze competitie 1, dan komt dat doordat ze zo goed gespeeld hebben.
    Als Ajax verliest, gebruiken ze competitie 2 en zeggen ze dat ze verloren hebben van "de scheids".

In principe zouden ze dus in competitie 1 altijd bovenaan staan en in competitie 2 onderaan.. en aangezien competitie 1 de "eredivisie" is, zou het dus zo zijn als competitie 2 niet bestond (verliezen), ajax het beste is.

14. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Beter ga je niet iedereen over 1 kam scheren.
    Ik vind dat Ajax dit "verlies" aan zichzelf te wijten heeft. Twente is verdiend naar VCL hoe pijnlijk dat ook is om te constateren. :mad:

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Naja CL of Uefa cup. het is allebei europees en ieder puntje telt voor Nederland. Hoop dat de clubs in de Uefa cup zo ver mogelijk komen dan komt het wel goed. Inter trouwens ook kampioen, staat nu 0-2 en denk niet meer dat ze dat weggeven;)..

16. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Echt triest die playoffs. Ajax is 2e geworden en NAC is 3e en dan toch nog zo

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vind je jezelf nou niet een beetje triest. :):

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    hahahahahahaha die tjap is toch echt triest hoor.

Maar eh volgens mij zag ik hier net een waarschuwing van een mod staan. Of is dat wishful thinking?

19. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat de scheids altijd de schuld geven een beetje triest is :):

20. Bassie_

Bassie_ Guest

Er is een mongool op xbw, jaja een mongool op xbw, jaja....

:emo:

/Mod Let jij ook op wat je post. Nog zo'n uithaal naar iemand en ook jij kan een waarschuwing verwachten - Cookie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina