1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat bedoel ik niet, je doet net als of elke Ajax supporter zo is. Bij elke team heb je wel gasten die zo reageren als hoe jij dat uitlegt. Je kraakt iedereen af en doet net als of Vitesse zo goed is. :emo:

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar als je niks zinnigs te melden heb ga dan ergens ander heen.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Aernhem heeft nu een OW gekregen. Ik wil vanaf nu daarom niet meer van die trieste plaatjes en posts zien. Dit zorgt alleen maar voor irritaties bij andere members en voor een eventuele flamewar. Ga daarom ook gewoon normaal met elkaar om a.u.b. Dit geld trouwens voor meer members hier op dit moment. Het kan best vervelend zijn dat ajax heeft verloren maar dit geeft nog geen reden om andere members belachelijk te maken.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach supercoach Van Basten schenkt ons wel de titel en de UEFA CUP. Wat maakt iedereen hier een drama van Ajax geen CL? ;)

5. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Werden die playoffs volgend seizoen niet afgeschaft?

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor CL wel ja.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, het is daarbij ook niet alsof Ajax nu in principe minder heeft dan de voorgaande jaren...

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou.. Met transfers helpt een ticket VCL toch wel wat beter dan die lullige UEFA Cup.

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij was er een idee van playoffs op een andere manier.
    In mijn ogen zou het jammer zijn als de play offs worden afgeschaft:
    Het blijft spannend, immers, met een nummer 2 én nummer 3 plaats ben je nog nergens (hebben we nu kunnen zien).

Vooral de spanning is genieten. Ik kan er persoonlijk van genieten dat clubs die hoog op de ranglijst eindigen, hun energie verspilt hebben en vervolgens misgrijpen naast de grote prijzen (Voorronde Champions League, Uefa Cup deelname). En zo ken ik genoeg andere mensen die ook weer van dít weekend hebben genoten (al zijn dit geen ajax/nac fans, maar er moet rekening mee gehouden worden dat er nog 16 andere clubs zijn in de eredivisie).

Ik vind het belachelijk dat de play offs opeens moeten worden afgeschaft omdat "2 clubs" erdoor écht "verliezen" (nac en ajax in dit geval).. terwijl er in Nederland toch echt 18 clubs in de eredivisie zijn.

Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  10. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd FC-Twente.

Gun het ze van harte. Hopen dat ze toch nog wat NL puntjes voor de UEFA mee pikken.
    Wat een maf seizoen zeg....

ADO terug in de eredivisie. ( dus +34 risicowedstrijden...... )

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat ook niet echt om het spelen van de CL, meer omdat spelers dan misschien zouden blijven(Huntelaar) en anderen zouden willen komen en ook betaald kunnen worden.

Vraag me af of Sulejmani nog komt. En Douglas zal wel helemaal niet komen 8) Maar ja die kan toch alleen maar duwen en beuken.

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, mja...daar heb je een punt. Achja, Ajax heeft toch wel een naam hoor. Komen ze al een heel eind mee.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aaah nu snap ik het. De play-offs zijn ingeschakeld om het degene die uiteindelijk na 34 wedstrijden gepresteerd heeft om 2e te worden, onmogelijk te maken CL voorrondes te halen.
    Play-offs voor voorrondes CL worden afgeschaft. Hier benadeel je, volgens jou, 18 teams mee? Wat is dat voor redenering.

Wat vind jij van een play-offs voor het kampioenschap dan? Daar zou jij toch dan helemaal voor moeten zijn of niet dan?

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heel mooi van Twente! :)
    Ik zag Ajax ook niet ver komen in de CL, dusja.

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    sure, en als Vitesse volgend jaar 2de wordt, en dan opeens toch 5de eindigen ben jij de eerste die schreeuwt dat het moet worden afgeschaft:emo:

16. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen destijds de playoffs werden ingevoerd stond Feyenoord 2de en Ajax 5de. Ajax profiteerde toen van het systeem. Toen stond je vast te juichen omdat het systeem in jouw club zijn voordeel was.

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Jep niks mis mee!
    Misschien zelfs opdelen in districten.
    4 teams Noord, 4 teams Oost, 4 Teams West, 4 Teams Zuid.
    Waar je die andere 2 teams moet plaatsen weet ik niet maar het gaat om het idee. Hierdoor krijgt elk team veel meer kansen. Zo kan nooit Ajax én Feyenoord op 1 én 2 komen om het zomaar te zeggen. Zo krijgen veel teams véél meer kans waardoor het veel spannender wordt en het niet altijd:
    PSV - Ajax - (Feyenoord.. nu niet meer maar die tijd komt nog wel) wordt.

Grappig dat jij zomaar kan flamen en ik er meteen een warning voor krijg..
    Wat dat betreft: mijn mening zou precies hetzelfde zijn.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord stond 3e en Ajax 4e.

19. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Lezen, het was een voorbeeld.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij wilt dus na 34 wedstrijden nog eens iedereen laten spelen voor het kampioenschap in een knock-out fase verdeeld over districten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina