1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Held!

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat keepers voor helden verklaren vind ik echt een beetje jammer.. Hij pakt er 1 van de 7. Leuk dat het een Nederlander is, maar kom op.. Ongelofelijk knap wat ie heeft bereikt, begrijp me niet verkeerd maar Nani die hem er gewoon inpeert vind ik eigenlijk knapper. De druk ligt volledig bij de penaltynemer en niet bij de keeper. Ik was zelf voor Chelsea trouwens, niet heel overtuigend maar ik heb het wel op van die voetballers als Ballack en Lampard :) En ongelofelijk zuur voor Terry, die vent is zo goed en dan ben je opeens de schlemiel. Anyway, stuk leukere finale dan vorig jaar en aardig wat spannende momenten! Er werd niet bijzonder goed gefloten door de normaal heel goede Michel trouwens, ik kan me voorstellen dat Cole helemaal leip werd toen ie voor de 3e keer geen hoekschop kreeg. Maar wel netjes dat ie geen geel kreeg dan weer..

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vond Lubos Michel helemaal niet slecht fluiten. Ik lees bijna overal "slecht veld en slechte scheids"-verhalen. Alsof men letterlijk de commentator napraat (die overigens al zei dat de scheids slecht was voordat de wedstrijd überhaupt begonnen was :x).

Welke enorme blunders heeft Michel begaan? Hij heeft het tempo niet uit de wedstrijd gehaald, geen gekke fouten gemaakt en kon twee behoorlijk tegen elkaar opgenaaide ploegen tot ruim in de verlenging in toom houden.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Celtic staat met 1-0 voor door een doelpunt van VoH in de 72' minuut:D!!
    Rangers met 2-0 achter!! Kampioensschap dus naar Celtic met nog 5 minuten te spelen:).

valt me wel op dat bijna alle kampioenschappen in een uitwedstrijd worden behaald: Inter, Lyon, PSV, Real, Celtic..

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Manchester ;)

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    @ pindakaas. ja dat vind ik ook, maar ik had gehoord dat de engelse kranten vdsar ook als held hadden gekroond.

als ronaldo zijn penalty had benut was hij de held.
    en als terry de penalty had benut was hij de superheld.

zij vergooide het allebij dus is vds de held;)

7. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De arbitrage was echt belabberd. Ze hadden de wedstrijd niet in de hand waardoor je onvrede krijgt op het veld, met gevolg de rode kaart van drogba. Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken. Maar de scheidsrechter en vooral de assistenten zaten er flink naast. Iet van 5 of 6 keer had chelsea een corner moeten krijgen. Manchester kreeg ook 2 keer geen corner en kregen nog onterecht een corner. Een foutje vinden de spelers ook niet erg. Maar als het veld al zo slecht is en er ook nog de hele tijd tegen je wordt gefloten, dan wordt je vanzelf pissig.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Kan het me niet herinneren. Maar hij heeft in ieder geval de wedstrijd niet beïnvloed d.m.v. blunders. Hij was behoorlijk onopvallend aanwezig, wat meestal een goed punt is. En deze twee ploegen zijn het hele seizoen al bezig met verhitte wedstrijden, dus ik vind het niet gek dat er af en toe wat lichte opstootjes zijn, zeker in de CL-finale.

Ik vond het wel meevallen en overdreven prietpraat van de commentator (die zoals ik al zei z'n mening voor de wedstrijd al klaar had).

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Niet alleen dat, de commentator zat er zelf ook een aantal keer flink naast. Dat is al helemaal irritant 8)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En dan ook niet toegeven in de herhaling.

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Kut Celtic.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    beter dan dat neppe voetbal van de rangers!!

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah die commetator was echt bar slecht.

dat heb ik zo'n 10x voorbij zien komen..

kranten uit het buitenland:

Rusland krant: Edwin van der Tsar.

Engeland: der Sar is the Star.

raadseltjes tijd:

welke keeper is tevens een laffe pokerspeler?

Petr Check

welke liverpool speler kan echt niet zingen?

Fernando Twarres

Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nou God, ik schijt in mn broek van het lachen:lol:

Ow wacht, nee dat was om een andere grap.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Draak van een wedstrijd, van jong Oranje. Maar beter gaat ze volgende keer weer goed spelen. Dit lijkt nergens op.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kut, vergeten :eek: Hmm lees net Teletekst; "Nederland oogde ongemotiveerd". Nee toch, de kracht van Jong Oranje ! Zijn het nu ook al verwende miljonairs geworden :'-(

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ze speelde niet lekker samen

18. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Niks daarvan. Celtic is niks beter met die lucky kutgoaltjes in de 93ste minuut waardoor ze zich nog net onverdiend kwalificeren voor de 8ste finale CL terwijl ze in iedere uitwedstrijd verkracht worden door teams als Shakhtar Donetsk. Daarnaast denken ze ook nog eens dat ze Iers zijn. Where in Ireland is Glasgow?

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Celtic is een club opgericht door voornamelijk Ierse immigranten, vind je het gek dan8)

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Opstelling Nederland: Stekelenburg, V bronckhorst, bouma, hetinga, ooijer, engelaar, de zeeuw, affelay, vd vaart, kuyt, huntelaar. 4-5-1

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina