De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar ook, wanneer beginnen de Olympische Spelen? Lekker zomer vol met voetbal, kan al niet meer wachten.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Augustus pas, dus is er wel een voetballoze maand juli :'-(

3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Intertoto is in juli.

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    /edit: verkeerde topic

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nee, dat is boeiend:{

:+

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hij probeert er tenminste een positieve wending aan te geven8)

Juni : EK
    Juli: intertoto..
    Augustus: OS, Amsterdam tournament:cool:,begin seizoen alweer

7. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Juli is de tour de france, geen voetbal maar wel wat sport om naar te kijken:p
    En hoezo gisteren helemaal geen voetbal? eerst andere tijden sport met een reportage over EK '96 en direct daarna Studio Voetbal:)

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    En tennis trouwens niet te vergeten :) Nu Roland Garros, straks Wimbledon..

En vanavond natuurlijk voetbal in Holland Sport, om een beetje on-topic te blijven ;)

Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Zweden - Slovenie 1-0.

misschien wordt zweden ook overschat of is het gewoon een stabiele overwinning?

10. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hm, dat tennis is niet echt veel van te zien8)
    OT: Heeft iemand dan bepaalde verwachtingen over Zweden uitgesproken? Anders is het namelijk nogal lastig om overschat te zijn.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nooit met Zweden. Ik kan hun erg moeilijk plaatsen. Twee jaar terug verloren ze dan weer kansloos van Duitsland in de achtste finales, ze hebben ook goeie prestaties geleverd.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind Zweden altijd een outsider. Altijd sterke en slimme voetballers. Met Ibrahimovic en Larsson voorin hebben ze een duo dat elkaar perfect lijkt aan te vullen in ieder geval. Kallstrom en Ljungberg er achter. Een ploeg die kan stunten.

13. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Zweden heeft een aardig team, kunnen de poule wel overleven maar moeten daarna waarschijnlijk tegen Italie of Nederland en dat zie ik ze niet winnen.

Ik vind ook dat je met oefenwedstrijden echt niet kan zeggen of een land (of club) goed is. Net speelde Duitsland ook gelijk tegen Wit-rusland, dat betekent niet meteen dat ze slecht zijn. Nederland won glansrijk met 3-0 van Oekraine maar die boden totaal geen tegenstand. Pas na de eerste wedstrijden op het EK kan je zien wie er een goed team, goede sfeer en/of goede teamgeest heeft.

Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mwah Ibrahimovic vind ik vooral een clubspeler, die laat veel minder zien als hij voor z'n land uitkomt. Verder gewoon op papier inderdaad echt geen slechte ploeg.

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Als het FC Twente lukt hem te strikken, vind ik dat toch wel erg knap. Weet alleen niet of ie dan wel héél lang zal blijven.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet meteen voorronde CL in zonder drie steunpilaren van FC Twente. Succes ermee :+ Alhoewel, als ik zo zijn managercarriere zie, heeft ie Middlesbrough wel vaak ver gebracht in toernooien(League Cup gewonnen, halve finale FA Cup, finale UEFA cup) dus misschien kan ie er wel wat mee!

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja voordeel voor Twente is wel dat de transfermarkt voorlopig nog open is. Ze kunnen nog vervangers aantrekken, en dat zal denk ik ook wel een voorwaarde zijn van McClaren. Al zal het wel moeilijk voor ze worden om gelijkwaarde vervangers aan te trekken, maar toch.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Lees: Dit is een oefeninterland. De Duitsers speelden gelijk tegen Wit-Rusland, maar die zullen er (helaas) echt wel staan.

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    waarom zijn de mensen blij met mcClaren als coach:confused:

hij heeft met ENGELAND het EK niet gehaald. dat had Maaskant nog beter gedaan

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij 1 keer het misschien niet zo goed doet is het ineens een slechte coach? Hij heeft het bij Middlesbrough erg goed gedaan en ik zou het knap vinden als Twente hem weet te strikken. Alleen heb ik altijd zo mijn twijfels bij buitenlandse coaches, ik zie altijd liever Nederlandse coaches.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina