1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Twente moet gewoon de lijn voortzetten die ze met Rutten zijn ingeslagen. Ten Hag naar voren schuiven of een andere aanvallende Nederlandse trainer (Been ofzo).

Niet zo'n blinde Engelsman die alleen maar houthakkers 4-4-2 speelt. Verneuken ze hun potentie mee.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Been zou inderdaad een hele goede zijn voor Twente. Als ik Twente fan zou zijn zou ik liever Been hebben dan een buitenlander.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Omdat Engeland klotekeepers heeft. Door die blunders van hun is Engeland niet doorgegaan.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, ik geloof dat Capello laatst een keeper uit de derde divisie ofzo heeft geselecteerd voor het Engels nationale team. 8)

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Was wel een mooie aanval net tegen Denemarken. Alleen stelt de wedstrijd weer niet zoveel voor omdat de tegenstander er weer niet zoveel zijn in lijkt te hebben. Nederland krijgt zoveel ruimte en tijd.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, en Raffie heeft z'n dag niet, beetje jammer. Was bij HSV ook een aantal wedstrijden uit vorm, maar dat zie je in deze wedstrijd ook wel terug. Wel mooie Real Madrid aanval (:emo:), maarja het is voor het Nederlands elftal dus dan mag het. :+

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de eerste helft zeer goed, echt leuk om naar te kijken, 1 keer tikken enz. Hadden er een paar meer in gemoeten. 2e Helft gebeurde er weinig en kwamen zij op 1-1(die Bendtner is trouwens wel een goeie). Daarna nog dikke kans voor Kuyt en Vennegoor maar ja het mocht niet baten. Ik vond Robben trouwens wel weer goed, vooral de eerste helft!

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Engelaar was weer super, eerste helft vooral. Elke pass perfecte snelheid, op het goede been ingespeeld en hij vertraagd of versneld steeds op precies het juiste moment en heeft een weergaloos overzicht.

Echt een uitstekende voetballer.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wedstrijd van niks trouwens. Eerste helft was leuk. Tweede was matig tot slecht. Vooral de verdediging moet echt beter.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Volkomen met je eens.
    Hij voetbalde met lef!

Demy de Zeeuw daarentegen deed dat TOTAAL niet. Waarom speelt die jongen niet meer vooruit? Lijkt wel of hij na 1 seizoen AZ niet meer durft te voetballen, alles ging terug... Sneijder moest elke bal op gaan halen..
    Dan heb ik het nog geeneens gehad over de intelligentie van die speler. ZOVEEL domme overtreding, ik zat me er echt aan te ergeren. Totaal onnodig ook.

Over de voorhoede kunnen we tevreden zijn, Robben speelde inderdaad lekker, altijd het gevaar opzoeken, hij kan tevreden zijn..

Dan naar het centrum van de verdediging... HELEMAAL NIKS.
    Damn, wat liet die Mathijssen zich kennen zeg.. Ik denk dat hij nog steeds aan het zoeken is naar Bendtner, hij werd helemaal zoek gespeeld..
    Helaas speelde Heitinga ook gewoon niet goed vandaag. Zoals Stam al zegt (hij kan het weten), Heitinga moet fysiek sterker worden (en dan bedoelen we niet met 2 benen inglijden Johnny...)
    Maarja, er is ook niet echt veel keuze.

Dit zou hem maar moeten worden denl:
    -------------Van der Sar---------------
    --Heitinga/Melchiot----Ooijer---Bouma---De Cler---
    -------------Engelaar---------------
    --van der Vaart--Sneijder----------Gio--
    -----v. Persie/Robben-----v. Nistelrooy-------

Eventueel kan Heitinga op het middenveld, dat is een geschiktere postie voor hem (geloof me maar).
    Als van persie het EK niet haalt, kan Robben erin! Mooi zo.
    En als breekijzer Dirkie Kuyt.

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ons middenveld en de aanval is goed, op uitzondering van de Zeeuw. Alleen de verdediging gaat ons de kop kosten, we hebben gewoon geen top verdediger. En spelers als Mathijssen zijn gewoon te slecht als we tegen de echt top landen moeten. Helaas!

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik liever een Bouma die elke wedstrijd heeft gespeeld dit seizoen in de Engelse competitie en bovendien zegt dat dit zijn beste seizoen tot nu toe is. Bouma is volgensmij echt gegroeid in die competitie.

Maar ik ben allang blij dat het creatieve probleem opgelost is. Paar maanden terug konden we met al onze aanvallers en middenvelders van Europese top niet eens kansen creeëren. Nu blijft het verdedigingsprobleem over, wat niet meer dan logisch is met verdedigers van Feyenoord, Blackburn, Ajax en HSV.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Prima generale van Italië. Goeie eerste helft, tweede helft was het tempo heel laag, net als bij NL.

Kan leuk worden volgende week.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor wie ben je eigelijk als het Nederland - Italie is?

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    50-50. Maakt me niet uit, als ze allebei maar door gaan, en dan later de finale tegen elkaar spelen :cool:

Morgen om 21:00 uur op NED3 een documentaire over Maradona. Dat moet wel boeiend zijn.

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het melden, die ga ik zeker opnemen! Trouwens, later de finale tegen elkaar spelen kan dus niet hé.. Ik weet niet of het eerst ook zo was, maar het schema is nu net als bij tennis dat je gescheiden schema's hebt. Dus als we allebei doorgaan komen we in de halve finale alweer tegen elkaar (eventueel natuurlijk), wat ik maar raar vind ik eigenlijk maar goed.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, halve finale komen we elkaar weer tegen als beide de de groep en kwartfinales overleven.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Das wel vreemd. In 2004 moest Nederland in de halve finale tegen Portugal en niet tegen Tsjechie waarbij ze in de poule zaten. En die zaten er ook nog in dacht ik.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Vreemd, volgens mij was dat altijd pas weer de finale als eerste mogelijkheid, bij ploegen die uit één poule kwamen.

Naja, halve finale is ook goed, dan komt in ieder geval één van de twee in de finale :+

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ek 1988 1ste wedstrijd verliezen van de sovjet.
    finale winnen van de sovjet.

ek -21 2006 1ste wedstrijd verliezen van oekraine
    finale winnen van oekraine

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina