1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ja 1-1 nu. Het liefst zie ik Sevilla nog 2-1 maken.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah ik ook, al is het wel een amsterdam tournament overwinning met een zwart randje ALS ajax van Inter wint en het tournooi pakt.

Twente zal flink aan de bak moeten woensdag.

Nec heeft 22-0 van een amateurclub gewonnen damn8)

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb alleen de laatste 35 minuten gezien, maar sevilla heeft me toch echt wel verrast:eek:
    Navas speelde echt geweldig, en ook Romaric vond ik goed spelen. Die heeft echt een goede pass en behoud altijd goed het overzicht.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Leonardo--Cvitanich--Martina
    --Donald--De Jong-- Rommedahl
    Slijngard-vdWiel-Alderweireld-Ogararu
    ---------Stekelenburg-----------

Ben ik toch blij dat ik gister ben gegaan, zoiets doe je toch niet? Iedereen koopt kaartjes om die nieuwe aankopen te zien en dan gaat ie zulke spelers opstellen.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jesus wat erger ik me toch aan die prijsvragen die sbs verzint.. Wie maakte het 1e doelpunt van ajax tegen arsenal? En dan op de achtergrond het filmpje van een scorende en daarna juichende suarez|:-

6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Blackburn Rovers - NAC : 1-1 geworden. NAC speelde een uitstekende wedstrijd.

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    schande van Van Basten inderdaad. zoals de commentator al zei, je kan net zo goed naar de Toekomst gaan voor een potje jong Ajax.

ik heb met mijn positieve blik toch weer wat goede puntjes gezien: Leonardo en Slijngaard

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die blehrende Maicon.:lol:

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom schande, tis een vriendschappelijke match. Van basten heeft volste recht on te kijken hoe zijn spelers functioneren.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Die dat dan in een oefenwedstrijd met 1000 toeschouwers en niet tijdens je eigen toernooi

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die vraag is er alleen omdat ze die prijzen niet weg mogen geven. Op deze manier proberen ze dat te omzeilen.

Maar de wereld zou sowieso beter af zijn zonder SBS6.

12. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke idoot verzint dat er twee dagen achter elkaar gevoetbald moet worden. Laat er dan een dag tussen.

Tevens ook de reden dat Inter niet over ze heen donderd, Inter gaf geen gas.

13. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

Maar dat Van Basten zijn 2e (3e?) keus opstelde valt opzich wel te begrijpen. Aan de andere kant is het wel sneu voor de mensen die speciaal naar de Arena kwamen om het nieuwe Ajax te zien.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hadden ze beter na moeten denken. Het is een oefenwedstrijd, worden vaak gebruikt om spelers uit te proberen. En wie gaat er nou 2x met het beste elftal spelen als je 2 dagen achter elkaar moet spelen?

15. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ontwetend woordgrapje :)

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    beetje kansloos joostpolletje, maarja wat weet jij nou..

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het Ned elftal bakt er niet veel van.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb me sowieso gisteren de hele tijd doodgeërgerd aan alles. Eerst dat achterlijke animeren van het publiek met die kutklappertjes (waar ik ontiegelijke koppijn van kreeg), vervolgens een B-team van Arsenal tegen Sevilla tegen elkaar zien ballen (Goed, eerlijk zijn, die wedstrijd was best vermakelijk. Dat wel). Vervolgens even wat te eten halen tussen de bedrijven door. Nu begrijp ik dat het dan best druk is, maar dan doet dat personeel er ook geen zak aan om eventjes wat sneller te werken. Het ging allemaal zo sloom en zo tergend. Daardoor het begin van Ajax-Inter gemist. Net gaan zitten, erachter komen dat Ajax met een B-elftal op de proppen is gekomen. Meteen Adriano de 0-1 erin zien schieten en vervolgens een wedstrijd gezien die geen zak aan was.

En dat hele gedoe van LG met die kutshirtjes in het publiek gooien. Het leken wel hongerige Afrikaantjes in het publiek.

Of die stadionspeaker:

''Ah het is Koné die de prijs voor de derde plek komt ophalen. Ja hij speelt hier toch wel een beetje een thuiswedstrijd.''

En dan ook nog dat kloterige rookverbod in de Arena. Denk je tenminste nog eventjes naar buiten te mogen voor een sigaretje, maar dan staat bij de enige uitgang een rij van hier tot Tokio en weigeren die knuppels van de beveiliging nog eventjes een extra deur open te gooien....

Strontberoerd toernooi en daar betaal je dan 44 euro's voor. Ik weet wel waar ik volgend jaar niet heen ga:x

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ik was er gister ook, en baalde van het feit dat ik B-elftallen aan het werk te zien kreeg. Maar dat was stiekem wel te verwachten...

20. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Viktor jongen.
    Als je boven jouw bericht leest, dan zie je dat het helemaal niet mijn intentie was om dat woordgrapje te maken (ontwetend).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina