1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft Royston Drenthe toch een waar-de-loos toernooi gespeeld zeg. Niet dat de rest van het Olympisch elftal zo speciaal was...but, yea...

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Feyenoord - Konyaspur (de nummer 14 uit Turkije vorig seizoen) 0-0

sorry dat ik er weer over begin maar feyenoord mag zich nu toch wel zorgen maken.
    ze hebben behalve tegen excelsior maassluis niks gewonnen in de voorbereiding en waren in wedstrijden tegen Celtic en Benfica zelfs kansloos. nu is Makaay ook nog geblesseerd (niet al te ernstig maar je weet nooit) dus kan je niet zeggen jah komt goed, dit zijn de reserves. Vlaar de man waar veel lof voor is was niet zeer indrukwekkend in de voorbereiding en ik vind de andere verdedigers ook gewoon beter dan hem. ik voorspel een matig seizoen wat door de vechtlust een 4de positie opleverd

ajax - real murcia is nu op sport 1:) staat nog 0-0 na een half uur

Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lol start ik net die stream op... meteen 1-0 voor Murcia. Nou laat maar zitten :+.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En ik start een stream en gelijk 1-1 :lol:

5. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    1-1, vrije trap van suarez die via de muur binnen rolde.
    de 1-0 was iet wat geflateerd. 1 seconde erna miste cvitanisch ''ongelukkig'' voor een leeg doel.

de 6de keeper van ajax zit daar op de bank:+

1: Stekelenburg
    2: Vermeer
    3: Gentenaar
    4: Pat
    5: Ouwerkerk
    6: Bisot

Het moet wel allemaal van Suarez komen. hij is het begin en het eindstation bij de meeste ajax aanvallen, af en toe heeft hij een mooie combinatie met cvitanisch die vervangen is door de jong, jammer. had hem graag zien scoren.

ajax speelt iig beter

pff en dan vlak voor tijd 2-1 achter. mooie goal maar totaal onterecht.

Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Achja oefenwedstrijden komen zo langzamerhand echt mijn strot uit. Goed, verloren van een Spaanse Segunda club, naja jammer en een leermomentje. Het gaat erom dat we er straks staan om het echie. Dan kunnen we pas oordelen over Ajax, Feyenoord, PSV en de rest. Nog twee lange weken.

Nee inderdaad. Eigenlijk vind ik Drenthe sowieso geen bijzondere speler. Verdedigend is hij zwaar ondermaats en ik vind hem aanvallend ook echt matig (goed, hij heeft een hard schot en is erg snel). Ik zou eigenlijk leuker vinden als hij nog steeds linksback zou zijn bij Feyenoord.

En voor de rest van het Olympisch team. Erg matig. Eigenlijk blinkte alleen Vermeer uit, en dat is eigenlijk al triest als je keeper de beste speler van het team blijkt te zijn. Maar goed.

Laatst bewerkt: 17 aug 2008
  7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah en Sibon, heeft hij eigenlijk minuten gekregen tegen argentinie?
    maar Drenthe is gewoon waardeloos

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax was gewoon ronduit kut gisteren. Geen kans gecreƫerd en achterin gatenkaas als Murcia (:'-() maar even aanzette...

Moet echt beter en moet achterin iemand bij.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zeiken over Feyenoord en Ajax wel verliezen van een ploeg die uit de Primera Divesion is gedegradeerd . ;)

Wel zwaar lekkere comeback van Barca tegen Boca, in de 92ste scoort Puyol, en in de 94ste Eto'o. _O_

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Kansloos tegen celtic? heb je de wedstrijd wel gezien?

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Over een weekje zijn Vermaelen en Vertonghen terug. Dat scheelt toch al weer een hoop. Vooral bij eerstgenoemde.

12. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch al eerder gelezen, dat Viktor een "eigenzinnige" mening geeft die kant noch wal raakt.

13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zegt toch allemaal weinig joh, die uitslagen van Ajax en Feyenoord. Missen allebei veel basisspelers, Feyenoord zelfs zeven stuks en die spelen tegen tot op het bot gemotiveerde clubs die zich voor eigen huis willen bewijzen.
    Zijn geen indrukwekkende prestaties, maar je moet er staan op de eerste competitieronde. Daar draait het om en daar werk je naar toe in de voorbereiding. Daarin is vooruitgang veelzeggende dan uitslagen, al valt vooruitgang soms ook in uitslagen af te lezen, maar lang niet altijd.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    En zo is het maar net.

Volgende week toch die gare Johan Cruijff schaal? Zal wel een lege Arena worden8)

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    en dan nog de quote dat je zei dat Stam gestopt is als een zielig mannetje.

weet je, jij bent een zielig mannetje, alleen maar onzinnige opmerkingen waarmee je probeert te laten zien dat jij het het beste weet en je boven de rest staat. ik geef een mening. jij geeft een nutteloze verwering je bent kansloos.

na rust stond het 3-0 en
    de 2de helft heeft feyenoord wat kansen gehad waardoor jullie scoorde, Celtic had daarentegen ook 2 grote kansen laten liggen tegenover jullie 3 grote kansen. feyenoord had daar in mijn ogen geen kans.

overigens was ajax inderdaad gister erg slecht, het middenveld stond aardig want Murcia kwam er zelden door. toen ze er doorkwamen was het 2x direct een goal vanwege slecht verdedigen. maarja we hebben idd vermaelen, vertonghen en emanuelson als absentjes. de aanval stond wel mooi maar probeerde het allemaal wat te mooi te doen.

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wel een beetje jammer dat Vermeer dit seizoen weer niet aan spelen toe komt. Denk dat die in potentie beter is dan Stekelenburg. Ze moeten hem gewoon verhuren.

17. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Haha, :lol:
    Geweldig dat je die reactie op Bassie quote, Jammer dat er weinig humor in je zit en je de context hiervan niet begrijpt.
    Daarnaast weet ik niet waar je dat van Stam vandaan haalt, want daar heb ik nooit iets over gezegd. Dus begin niet met verwijten waar niks van klopt.
    Verder goed werk dat je deze quotes gaat opzoeken in het forum! Lekker veel tijd aan besteden.

En op het laatste ga ik maar geeneens reageren..._0/

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus bij Ajax mag je wel zeggen dat er basisspelers missen. Maar als ik zeg dat Feyenoord 7-8 basisspelers miste tegen Celtic wil je er niks over horen.

19. Bassie_

Bassie_ Guest

Nou nee

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    inderdaad, hij is zeker wel een goede keeper, hij zou bij een groot aantal clubs in de eredivisie de nummer 1 zijn lijkt me.

ik zal jou humor nooit begrijpen of waarderen lijkt me.

jullie speelden tegen konyaspur (ofzo) met een team wat ook tegen PSV in de JC schaal zal aantreden en wat ook de eredivisie zal beginnen. dat door alle blessures. ajax daarentegen heeft alle nummer 1 posities weer gedekt na de olympische spelen maar jullie hebben nu onder andere in de aanval (mols, slory en makaay) 3 vaste waardes die geblesseerd zijn. ajax hoeft daar niet bang voor te zijn. daarom denk ik dat ajax het wel kan oppakken aangezien hun ontbrekende spelers straks weer terug zijn waar jullie ongeveer met jullie beste elftal tegen konyaspur hebben aangetreden, op de Guzman na dan en misschien nog een feyenoorder die bij de OS zit.
    het licht dus niet aan de kracht van een team maar aan de fitheid waar ik me bij jullie zorgen voor zou maken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina