1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie_

Bassie_ Guest

Die voorhoede van 010 stelt toch helemaal niks voor.

Mols --> Opa
    Makaay --> Opa
    Tomasson --> Opa

Ik snap niet wat mensen in Makaay zien. Oke was ooit een goede speler, maar staat momenteel vaker buitenspel dan dat hij intikkers maakt. Gewoon over zijn top heen, klaar.

Mols, tjsa bijna lachwekkend dat als hij even aanzet, de halve kuip begint te loeien.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    vermeer is gewoon een sterke keeper, met veel potentie. leen die jongen uit, geef hem de mogelijkheid echt wedstrijd ervaring op te doen. Dan heb je de mogelijkheid voor een mooie opvolger van Stekelenburg. Die blijft ook echt niet eeuwig bij ajax hoor.. En eigen opleiding is altijd goedkoper dan kopen. Veel vertrouwen in het aankoop beleid heb ik trouwens nog steeds niet. En gezien de staat van de achterhoede op dit moment is een goeie keeper geen overbodige luxe

3. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je mijn Humor niet begrijpt is niet erg, maar ga dan geen dingen verzinnen. En daarop een conclusie geven over mij.
    Maar goed.

Tegen Konyaspor speelden we niet met het vrijwel gehele team die ook aan de competitie begint.
    Mensen die niet speelden als Timmer(wel ingevallen) Hofland, Lucius, Guzman, Makaay (mocht die snel herstellen).

Verder heeft GJvB ook eerlijk aangegeven dat Feyenoord nu nog niet in staat is om tegen PSV aan te treden op dit niveau.

Verder kan ik er wel inkomen waar je op de voorhoede doelt, Feyenoord zou daar nog een Fitte spits bij moeten hebben die er meteen staat. We weten allemaal dat daar momenteel geen geld voor is. Dus is het hopen op een verrassing like Erasmus..

4. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat heet passie bassie, iets wat 020 niet heeft.
    En over Makaay, Tja.. Kluivert een wereldspits noemen en ik meen dat je zei nog steeds.
    Naja..

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah sorry die reactie over Stam moet van iemand anders zijn geweest.

@ Bassie: klopt Mols is een publiekslieveling die gewoon vrijwel niets presteerd maar hij krijgt lof omdat bij een slechte partij hij de enige man is waarvan het lijkt dat hij er nog in gelooft en dat hij ervoor gaat. het is ook een sympathieke vent:+ dus ik snap wel dat het publiek hem waardeert maar ik zou eerder een jonkie als biseswar erasmus of wijnaldum erin zetten dan een man die niet scoort maar wel de handen op elkaar krijgt.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vind ik niet. Vermeer is een goede keeper maar ik vind Stekelenburg toch echt op alle fronten gewoon beter. Vermeer heeft wedstrijden waar hij uitblinkt, maar daarnaast heeft hij ook dramatische wedstrijden. Steek is veel meer constanter, is rustiger en heeft in mijn ogen meer kwaliteiten. Het is wel een goed idee om hem uit te huren aan een middenmoter.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Stekelenburg is op de lange termijn veel betrouwbaarder en zekerder inderdaad.

Vermeer was ook niet bijzonder bij Willem II.

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, bij een club als Willem II heb je al meteen een waardeloze verdediging voor je...Maakt het werk voor een keeper meteen lastiger en hij ziet er sneller onbetrouwbaar uit. Ik denk dat Vermeer wel kans heeft op een mooie carriere.

Echter, Stekelenburg is zo'n gevestigde persoon binnen het elftal van Ajax, die gaat voorloping echt z'n plaats niet weggeven.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ze zeggen wel dat je zo geen cross pass geeft maar om nou te zeggen dat het opzet was......

11. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    PSV krijgt het uitvak nog niet eens vol. Feyenoord neemt 2400 man mee, hadden er meer moeten zijn, want alleen de Diamon, Gold en Silvercardhouders zijn aan de beurt geweest. De seizoenskaarthouders niet, scheelt toch weer 30.000 man die een kaartje kunnen kopen. Ik ga zelf ook niet naar dat veredelde oefenwedstrijden. Had ook niet de kans gehad met alleen een scc.

Je hebt de wedstrijd dus echt met oogkleppen gekeken. :'-(
    Mag ik je even herinneren dat Kermit Erasmus een keer alleen op de keeper afliep, dat hij van zestien meter vrij mocht schieten, dat Mols dat ook mocht, dat Wijnaldum twee keer één-op-één strandde tegen Brown en dat Feyenoord meerdere goede mogelijkheden heeft gehad? Het had minimaal 3-3 moeten staan.

Hier moest ik even om lachen. Wat een feitenkennis. :thumbs:

Grote jongen. :):
    Noem het beestje gewoon bij de naam. Geldt voor iedereen hier. Doe niet zo puberaal met dat ge-010 en dat ge-020. Feyenoord en Ajax zijn de namen. Dat je het even weet.

Vermeer vind ik trouwens redelijk gehypt. Bij het Olympisch Elftal heeft hij een paar redelijke reddingen gehad, maar Evert "het wonder va Tianjin/Shanghai en alle andere speelsteden" ten Napel deed het voor alsof hij elke onmogelijke bal tegenhield. Wat een bullshit.
    Ik vind Vermeer in de lucht erg zwak overigens. Dat is ook de makke van Stekelenburg. Vermeer voetbalt wel beter mee dan Stekelenburg vind ik. Zijn enige punt waarin hij beter is dan Stekelenburg. Ook zijn Vermeer zijn reflexen best aardig, maar inderdaad - bij Willem II was hij niet je van het. Als je het al niet van Aerts kan winnen.... :cool:

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11

Vind je het heel gek dat het uitvak van PSV niet vol zit?? Altijd die kut bus-combi's. Daarom wordt deze wedstrijd wederom geboycot. Zit zelf te dubben of ik er naartoe ga. Of een andere leuke wedstrijd, of de strijd om de Johan Fruitschaal...Dan is voor mij de keuze snel gemaakt...

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Had best een stuk of 16.000 man voor Feyenoord kunnen zijn inderdaad. Uit ervaring (bekerfinales van 2006 en 2007) is wel gebleken dat je een stuk of 16.000 man een vijandige stad in kan loodsen. Uiteraard met een zware combiregeling en een zware beveiliging, maar het kan inderdaad wel. Staat mij altijd nog in het geheugen gegrift dat we met 80 bussen (en verder 8 treinen) Rotterdam binnenreden voor de bekerfinales tegen PSV en AZ. De hele rechterrijstrook vol met bussen over de snelweg en alle in en uitritten afgesloten door de politie. En dan met de colonne Rotterdam binnenrijden. Geniaal!

En ja, PSV komt nooit met veel man aanzetten. Weet nog van de bekerfinale in 2006 dat ze maar met 6000 man kwamen aankakken, terwijl er ook nog een optie voor vrij vervoer was:emo:

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Achja. Zo zijn de mensen in Eindhoven nu eenmaal. Feest vieren als ze kampioen worden, en de rest van het jaar er niet meer naar omkijken. Zo is PSV Europees ook; je ziet hooguit 20 fanatiekelingen in het uitvak, en dan heb je 't een heel eind gehad.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:
    Wat kan die vent slap lullen tijdens zijn commentaar zeg, ongelofelijk. Alles is geweldig, 'typisch die speler', 'typisch dat team'.

16. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik had eigenlijk moeten turven. Hij heeft bij elke wedstrijd wel, na een prima ingreep van Marcellis, "Dirk Marcellis uit Horst" geschreeuwd. Ik erger me al jaren aan die Evert. Er moet een optie komen om alleen de commentator uit te zetten, maar het publiek wel te horen. Op mute drukken is nu ook weer zo zonde.
    Na elke goal van Dirk Kuyt is het ook "Dirk Kuyt uit Katwijk." Verder is elke topper een "door de wol geverfde" speler uit die en die woonplaats. Wat een halve zool.
    En ja, die "dekselse, door de wol geverfde" Messi was lastig te verdedigen...

Wist je trouwens als dat de achterneef van de zoon van Maradona Aguëro wat ingefluisterd heeft? :lol:

Feyenoord heeft ook een treincombi, ook verre van ideaal lijkt me. Dat vind ik dus geen excuus.

16.000 hadden we niet gehaald denk ik. De wedstrijd leeft in Rotterdam ook niet.
    Zal trouwens wel héééééél erg vol met bobo's zitten. 2400 van Feyenoord en een paar honderd van PSV maakt wellicht net 3000. Dat krijgen ze nooit vol!

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hahahaha geweldig. Precies de dingen waar we ons thuis ook altijd aan ergeren! Ik zak door de grond als hij ook nog "Dirkie Kuyt" ervan maakt. Of bij een braziliaanse interland een keer de topper:
    "genieten hoor! die sambavoetballers uit Rio". Of misschien wel 20x per wedstrijd: "Goeiedag zeg!".

Oplossing is hier wel eens om geluid uit te zetten en de radio aan. Loopt de radio wel wat voor, maar ik heb liever Jack van Gelder als die het weer doet.

Nee die Evert is niet echt "gepokt en gemazeld" .

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee daar heb je gelijk in. De Johan Cruijff schaal is leuk als je hem wint, maar je kan er niet de rest van het seizoen op teren. Het is niet echt een prijs die je met trots in de prijzenkast zet (op Utrecht na dan die paar jaar geleden). Maarja, ik denk wel dat Rotterdam wat meer supporters heeft. kunnen meenemen dan het aantal kaarten wat beschikbaar is.

Tja, meestal zit het bij die wedstrijden ook vol met bobo's, prijswinnaars en gasten die schijnbaar kampioen zijn geworden met het zevende in de vijfde klasse b.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dat was met het EK ook al zo'n drama, wordt dit het wonder van Bern, word dit het wonder van Basel. wordt dit het 2de wonder van Bern?! zwaar irritant maarja ze willen de mensen een beetje de spanning inspelen wat met standaard commentaar niet lukt ofzo:+

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Haha Evert is vervelend, maar aan de andere kant ook weer geniaal. Op Fok! zit ook zo'n gast die Evert altijd nadoet na een gespeelde wedstrijd, krijg toch echt elke keer weer tranen van het lachen. :lol:

:lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina