1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van Volendam-Heerenveen. Heeft mijn weekend toch weer goed gemaakt _O_ Oke, we hebben verloren maar goed we hebben veel gecreeerd en hadden eigenlijk gewoon recht op een gelijkspel. Tuyp scoort gewoon weer 2x, geweldig! :D Jan Smit trad nog op in de rust en ging te lang door met zingen, kreeg ie rood van de scheids :+

Elyounoussi viel trouwens wel een beetje tegen.

Oh ja, 1-1 AZ Mendes da Silva

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als Ajax nou geen miljoenen had geïnvesteerd en een andere coach had, zou jij toch ook hopen dat Ajax zou verliezen? Beetje hypocriet niet?

Ja, tuurlijk haal ik vandaag mijn pleziertje uit de nederlaag van Feyenoord. Neemt niet weg dat die nederlaag was gisteren natuurlijk door en door triest is. Ik zag het wel een beetje aankomen. Op één of andere manier straalde Ajax al weken niet uit dat het dit jaar eindelijk weer kampioen gaat worden. Logisch gevolg, maar niet minder zuur.

Bovendien is het nog te vroeg om conclusies te trekken. Herinner me nog dat PSV voor 2000/2001 de opening verloor tegen De Graafschap, om vervolgens fluitend kampioen te worden. Geen man overboord voorlopig. We zien wel hoe het gaat tegen Roda en tijdens de Klassieker.

3. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het moet nog een team worden. Aan Van Basten de taak om dat te doen, daar ga ik nu nog niet over oordelen. Pas bij de winterstop kan je dat gaan beoordelen.

4. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je, ik snap sommige mensen niet over "verloren seizoen".. We zijn 1 wedstrijd verder. Kom op zeg!

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het punt niet. Het punt is dat Ajax en Feyenoord van nietszeggende ploegen verliezen. En PSV als vanouds weer constant is.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    AZ 1 - 2 NAC

/edit: Penalty AZ..

7. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verbeek geloofde na de wedstrijd in de onschuld van De Guzman. De middenvelder vertelde de trainer dat er van opzet geen sprake was. ‘Ik geloof hem volledig’, zei Verbeek. ‘Ik heb de beelden teruggezien en die ondersteunen zijn verhaal. De Guzman werd vastgehouden en rukte zich los. Van kwade opzet was absoluut geen sprake. Ik hoop dan ook op clementie met het oog op een eventuele schorsing. Ik reken op vrijspraak.’

friesche bluf neem ik aan..:eek:

ik ben feyenoorder, maar het is toch wel overduidelijk een rode kaart

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Schaars mist penalty! 8)

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Penalty gemist! :lol:

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Pijnlijk..

11. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Knac hoor, had az wel hoger ingeschat..

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is 1 wedstrijd man. PSV speelde goed, Ajax en Feyenoord speelde niet goed genoeg. Volgend wedstrijd weer een kans. Niet zo treuren zeg. :9

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    inderdaad, vorig seizoen won Ajax 8-1 van de Graafschap, en ze werden geen kampioen;) misschien is dit geen goede vergelijking maar er waren hier vast een hoop die zeiden dat het een geweldig seizoen zou worden met Suarez en Huntelaar als dynamisch duo, viel toch aardig tegen

14. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Veel beter had het seizoen voor PSV niet kunnen beginnen. Nu al 3 punten los op Ajax, Feyenoord en AZ :)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Aston Villa - Liverpool draait ook uit op een bloedeloze 0 - 0.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jij ziet AZ als titelkandidaat?8)

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Aston Villa - Liverpool 0 - 0

18. Bassie_

Bassie_ Guest

Ik denk dat we na dit kansloze weekend wel mogen stellen dat we Mickey Mouse competitie wel met hoofdletters mogen schrijven. We haken af in vergelijking met europese leagues, en daar is dit weekend het grootste bewijs van.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De NOS heeft ook flink geinvesteerd in een hip decor.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Numancia - Barcelona 1-0 (15min. bezig)

Het moet niet gekker worden dit weekend!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina