1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    What the fuck is happening?!

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Clubs die dit weekend echt Gefailed hebben:

Man Utd (verloren zenit)
    Ajax (..)
    Celtic (thuis verloren rangers)
    Feyenoord (verloren heracles)
    Internazionale ( gelijkspel sampdoria)
    Ac Milan (verloren bologna )
    Chelsea (gelijkspel spurs)
    Juventus ( gelijkspel fiorentina )
    AS Roma ( gelijkspel Napoli)
    Real Madrid (verloren Deporivo)
    Barcelona (verloren numancia)
    AZ (verloren Nac)
    Liverpool ( gelijk Villa)
    Galataseray (verloren kayserispor)

3. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Is echt niet normaal was mij ook al opgevallen dat de topclubs het aflieten weten dit weekend maar ook van de andere competities dat ze het in de 1ste competitie wedstrijd lieten liggen.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Juventus heeft niet echt gefailed. Fiorentina is nu eenmaal een lastige tegenstander. Oke, de goal was wat ongelukkig in de 88ste minuut, maar dat kan gebeuren.

Barcelona, Ajax, en Feyenoord..díe hebben gefailed!

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Of AZ wordt gewoon flink overschat en NAC onderschat. NAC heeft in de voorbereiding ook gewoon uit gelijk gespeeld tegen Blackburn en ook al een keer van Rosenborg gewonnen. Bovendien was NAC vorig jaar 3e en AZ was 11e ofzo. NAC speelde gisteren gewoon goed, ze stoorden AZ wel in de opbouw, iets wat AZ lange tijd naliet. Beide goals waren mooie aanvallen. Niet dat NAC dit jaar weer 3e gaat worden, maar of AZ dat wordt, wil ook nog maar eerst zien.

Pfff is de competitie net begonnen, ligt het alweer plat omdat er weer Interlands zijn :mad: Heb echt veel zin in de volgende speelronde :)

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    AZ wordt door sommige zwaar overschat.

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    En NAC wordt zoals vaak ook onderschat. Iedereen gaat er bijvoorbaat al vanuit dat Maaskant er weinig van gaat bakken, als hij met NAC 9de wordt heeft hij het gewoon goed gedaan en de selectie is gelijkwaardig aan die van vorig jaar. Weinig geld maar toch leuke spelers transfervrij weten te halen. Alleen voor Kwakman is een transfersom betaald, 75.000 euro wel te verstaan.

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vond Kwakman trouwens sterk spelen daar achterin. Mooi trio met Penders en Zwaanswijk. Ik hoop niet dat Loran weer gaat spelen tenkoste van Kwakman als ie weer fit is, want daar heb ik niet zo'n hoge pet van op. Tegen Roda uit vorig jaar was ie goed, maar verder was het imo niet goed genoeg.

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Loran is het allemaal net niet, maar heeft nog wel wat groei potentie. Zie Gilissen begin vorig seizoen en eind vorig seizoen, dus ik denk dat het nog wel wat kan worden met Loran al moet hij nog heel veel leren. En persoonlijk vind ik Kwakman op dit moment ook beter dan Loran.

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Die wedstrijd tegen Roda uit geeft wel aan dat ie het in zich heeft, misschien kwam het wel door zijn oververmoeidheid. Afwachten maar dan, hopen dat ie weer op dat niveau komt.

Gilissen heeft zich idd goed ontwikkeld vorig jaar. Mocht Stam nog verkocht worden, dan mag hij wat mij betreft op zijn plek spelen. Gorter speelde ook goed, hoewel die misschien iets te aanvallend is ingesteld voor die plek. Maar 2,5 miljoen voor Stam vind ik toch niet zo'n gek bedrag. Sinds zijn contractverlenging is het toch wat minder geworden en bovendien scoort hij nooit. En voor 2,5 miljoen kun je misschien net als die 3 noordelijke provincieclubs creatief meerdere talenten scouten en dan voor veel geld verkopen :)

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Als twente 2 mln biedt voor stam dan zeg ik, strik erom en weg. Loopt af en toe al als de vedette op het veld en toont vervelende arogante trekjes, deze jongen uit de stad is er niets trots op dat hij voor NAC speelt en heeft in een interview gezegd NAC niet nodig te hebben.

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies!
    NAC heeft hun selectie alleen maar versterkt, terwijl ze vorig jaar ook al een ijzersterk team hadden.
    AZ heeft nauwelijks spelers aangekocht, en een paar uit de ziekenboeg zijn terug.

Ik denk dat AZ heel blij mag zijn als ze 5e worden.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Balotelli heeft z'n debuutgoal voor Italië U21 er al inliggen :+ En wat voor een }:]

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    AZ heeft met Holman en Swerts gewoon 2 goede spelers gekocht bovendien hebben ze Lens, Schaars en Martens weer terug. Dus ze zijn zeker versterkt, vooral door Schaars en Martens.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Holman en Lens kunnen goed zijn, maar dan moeten ze wel in een team met vertrouwens spelen. In de eerste seizoenshelft met NEC zag je die twee ook niet, dus zolang AZ blijft sukkelen, zullen deze twee denk ik geen versterking zijn. Lens zeker niet.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind AZ een goeie middenmotor/subtopper. Meer niet. Ze hebben geen topspelers (Dembélé is er een in wording) en voor de rest komt het amper boven de middelmaat uit.

Ik vind ploegen als Twente en Heerenveen veel beter in balans.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat probeer ik mensen om mij heen al weken te zeggen.......

Probeer het maar is in hun kop te krijgen....

Ze zijn er wel, de objectieve az supporters......alleen meerendeel is er keihard van overtuigd dat ze meedoen om de titel.....:emo:

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Laat ze lekker. Des te leuker is het om ze te spreken als jij gelijk krijgt ;)

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind dat AZ onder Co Adriaanse al zijn beste tijd heeft gehad, toen speelde ze echt mooi voetbal. De eerste twee jaar onder van Gaal waren de resultaten er ook nog wel en het was nog steeds wel mooi, maar inmiddels is er niemand meer over van de groep die toen zo goed was, behalve Opdam dan. In de media doen ze dan net alsof Ari, Pocognoli, Moreno, Schaars, etc allemaal toptalenten zijn maar ze zijn mij nog niet opgevallen. Vraag me af of de media net zo had gepraat als deze groep FC Utrecht of Vitesse had geheten en een paar jaar geleden niet meededen voor de landstitel.

Maar het is ook geen rommel wat er loopt, maar ik schat ze op de 7e plaats in ongeveer.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Valt me mee dat ze niet alweer voor Ajax zijn zoals 5 jaar terug :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina