1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Obdam is naar Adriaanse (Salzburg ofzo) getransfereerd :+

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Kan je nagaan, zit dus gewoon niemand meer..

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En die Schaars zou AZ wel even gaan redden. Eerste wat ie doet is een belangrijke penalty missen.

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik een beetje rare opmerking :confused: Die jongen heeft al eeuwen niet meer gevoetbald. speelt dan weer een wedstrijd, wil graag scoren en dan kan het dat je een keer een penalty mist. Iedereen mist wel eens.

Om dan meteen te zeggen dat hij daardoor AZ niet beter kan maken vind ik beetje raar.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij speelde een zeer goede wedstrijd hij was echt de leider op het veld, een penalty missen... ja dat kan gebeuren.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wel de leider van een ploeg die thuis van NAC verloor en niet groots speelde.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tja, AZ had onder Adriaanse inderdaad de top bereikt. Met als resultaat natuurlijk die bijna-plek in de UEFA Cup. De reden dat ze nationaal niet lang mee wisten te doen was natuurlijk de zware Europese belasting en vooral dat PSV datzelfde seizoen oppermachtig was. Onder Van Gaal is nog twee seizoenen het niveau vastgehouden en leefden ze in het seizoen 06-07 boven hun stand. En vorig seizoen weer onder hun stand. Met de huidige selectie is qua kwaliteit een middenmoter. Niet meer en niet minder. Zoveel ècht goede spelers heeft AZ namelijk niet en als er totaal geen samenhang meer in zit, dan gaat het al helemaal niks worden.

Van de huidige selectie vind ik alleen (zoals NERAZURRI al zegt) Dembele de absolute potentie hebben om een topper te worden. Van Schaars en Martens weet ik het absoluut niet of ze nog veel kunnen brengen na hun zware blessures. Maar dat zal in ieder geval nooit meer uitgroeien tot een topper van formaat.

Verder is de defensie van AZ echt matig. Moreno ken ik nog niet zo goed, maar laat vooralsnog geen goede indruk achter. Swerts deed het leuk bij Vitesse af en toe, maar niet meer dan dat. Hij heeft bij Feyenoord al eens laten zien dat hij het hoge niveau niet aan kan. Jaliens is de meest overschatte verdediger van de Eredivisie en Pocognoli is aanvallend redelijk, maar verdedigend heeft hij weinig rendement. Als er ééntje wegvalt moet het snel opgevuld worden met matige spelers.

Verder met spelers als Demy de Zeeuw win je ook de oorlog niet. Heb nooit gezien wat Van Basten eigenlijk in hem zag voor Oranje. Zowel verdedigend als aanvallend win je daarmee de oorlog niet. En dan heb ik het nog niet eens gehad over Ari, El Hamdaoui en Pelle. Ari en Pelle zijn regelrechte miskopen (vooral laatstgenoemde). El Hamdaoui heeft leuke techniek maar niet meer dan dat.

Mijn voorspelling voor AZ dit seizoen: achtste.

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Macedonië heeft met 1-0 van Schotland gewonnen. Toch wel verrassend. :eek:

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Slecht hoor, zo'n uitslag. Weer 2 blunders van verdedigers en een keepersblunder. Zo kun je het in mijn ogen wel noemen ten minste, die bal was echt wel haalbaar. Ten minste wel voor een goede keeper en dat is Timmer niet. Beetje kansloos ook dat die vent meteen rood trekt. Maar goed, het was vriendschappelijk. Nu moet het woensdag (?) gewoon beter. Ik zou die Affelay er wel in zetten, die bracht nog wel wat extra gevaar.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Heeft die kaart nou gevolgen of wat?

Edit://

Zelfs bij SBS weten ze het niet...

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Cyprus - Italië 1-2 in blessuretijd :x

Wanprestatie, schandalig, en nog onverdiend ook.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij zei de commentator net na rust dat die rode kaart alleen gevolgen heeft voor oefeninterlands.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Wat dacht je van Frankrijk :emo:

Maandag horen we het zeiden ze net.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    \o/

15. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat krijg je als je die zwijn van een Domenech gewoon blijft houden. Die Fransen snappen er geen hol van. Vooral Trezeguet niet oproepen.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Eens, Domenech moet gewoon weg. Punt.

17. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Turkije lekkere overwinning, alleen wel klote gespeeld. Woensdag tegen Belgie:D

18. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit Deschamps niet zonder werk?

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    leuk dat de Belgen hebben gewonnen, al is 3-2 thuis tegen Estland niet overtuigend, ik hoop dat ze het WK halen:D

Roemenie - Litouwen 0-3 WTF!!!:+

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ga er maar niet vanuit. Ze zitten met Spanje en Turkije in de groep, en Bosnie heeft ook een leuk en gevaarlijke ploeg. Het zou in ieder geval een stunt van jewelste worden als de Belgen door gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina