jups idd, die aguero is echt zo tering goed daar wordt je gewoon bang van!! telkens als hij de bal kreeg op het middenveld kon hij zo doorlopen tot rand van de 16 en daar iets proberen. Maar welke grote kans had Atletico nog meer op die 3 goals na (en in de 1e minuut die bal) ?! alleen maar schoten buiten de 16 die werden geblokt door de verdediging, Issakson heeft misschien 2 of 3 keer iets moeten doen waarbij het geen goal werd. PSV creerde genoeg op de flanken maar dan kreeg je weer zo'n bellaberde voorzet van Salcido. Vond gister mendez en Amrabat er goed en vond Bakkal goed invallen. Pieters was echt héél slecht evenals Koevermans, maar daar ben ik nooit fan van geweest.
Vond PSV trouwens echt niet slecht spelen, goede opbouw er werd telkens een mannetje gevonden maar verdedigend was het gewoon gatenkaas achterin en daar was niks tegen te doen met die Aguero en aanvallend hebben ze geen afmaker. Die Koevermans is veelste sloom en toen Lazovic erin kwam dacht ie volgens mij dat ie voorstond met z'n Gallery play. Naja volgende keer beter maar Liverpool uit lijkt me een onmogelijk opgave, misschien een gelijkspelletje maar dan moet het wel meezitten.
Laatst bewerkt: 17 sep 2008