De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Welke wedstrijd heb je gekeken dan? PSV was helemaal nergens in eigen huis. Athletico was de baas daar, zij bepaalde de hele wedstrijd en dan ben je gewoon de betere ploeg. Een gelijkspel was absoluut niet verdient geweest. Noem mij eens een uitgespeelde aanval van PSV dan? Toen het al 3-0 stond en Koevermans een keertje op doel mocht koppen? Of die 2 afstandsschoten in het begin van de 2e helft?

Ik had liever gezien dan PSV had gewonnen. En dat is egoïstisch bedoelt, hoe beter zij het doen, hoe beter voor het Nederlandse voetbal. Maar het is schrijnend om te zien hoe een Nederlandse ploeg volledig wordt weggevaagd in eigen stadion. Athletico was echt 5 klassen beter dan PSV. Ik heb de hele wedstrijd gekeken naar een totaal onmachtig PSV.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oké Atletico had geen kind aan PSV. Maar na de 1-0 zakte Atletico terug en liet het PSV het spel maken. Op die manier had PSV ook geruime tijd meer balbezit dan Atletico en maakte PSV het spel. Ik denk dat Boertje_PSV dat bedoelt. Maar elke keer als PSV een beetje dichtbij de aanval kwam, dan werd dat onmiddellijk afgestraft door de snelle Aguero en later Maniche.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat begrijp ik wel. Maar in het internationale voetbal betekent dat gewoon dat de tegenstander veel sterker is. Ze laten je immers voetballen, omdat zij dat goed vinden. Athletico legde PSV hun wil op. Ze hadden PSV dus in de zak zitten en niet zo een beetje ook. En dat is gewoon fair om te zeggen, iedereen heeft het immers kunnen zien. Ik blijf het wel echt jammer vinden, ik vond PSV de laatste jaren gewoon heel sterk en een team dat zich staande kan houden in de internationale top. Gebaseerd op deze wedstrijd ben ik bang dat dat dit seizoen niet zal gelden. Maar je kunt natuurlijk niet alles baseren op een enkele wedstrijd. Geschrokken van het slechte spel ben ik wel, leek Ajax wel in een internationale wedstrijd :+

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    jups idd, die aguero is echt zo tering goed daar wordt je gewoon bang van!! telkens als hij de bal kreeg op het middenveld kon hij zo doorlopen tot rand van de 16 en daar iets proberen. Maar welke grote kans had Atletico nog meer op die 3 goals na (en in de 1e minuut die bal) ?! alleen maar schoten buiten de 16 die werden geblokt door de verdediging, Issakson heeft misschien 2 of 3 keer iets moeten doen waarbij het geen goal werd. PSV creerde genoeg op de flanken maar dan kreeg je weer zo'n bellaberde voorzet van Salcido. Vond gister mendez en Amrabat er goed en vond Bakkal goed invallen. Pieters was echt héél slecht evenals Koevermans, maar daar ben ik nooit fan van geweest.

Vond PSV trouwens echt niet slecht spelen, goede opbouw er werd telkens een mannetje gevonden maar verdedigend was het gewoon gatenkaas achterin en daar was niks tegen te doen met die Aguero en aanvallend hebben ze geen afmaker. Die Koevermans is veelste sloom en toen Lazovic erin kwam dacht ie volgens mij dat ie voorstond met z'n Gallery play. Naja volgende keer beter maar Liverpool uit lijkt me een onmogelijk opgave, misschien een gelijkspelletje maar dan moet het wel meezitten.

Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Atletico heeft nauwelijks druk gezet; PSV heeft zeker 75 minuten het spel MOGEN maken. Wanneer Atletico wel aanzette was er gevaar, en bij de meeste(!) gevallen zelfs een goal.

Niet doen alsof PSV enige kans van winnen had, ze waren, zoals dat zo mooi heet: outclassed.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Aanvallend was het ook niet erg sterk, want er werd bijna niets gecreerd! Ik heb alleen maar afstandschoten gezien van PSV!

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kan je nagaan hoe schrijnend het kwaliteitsverschil dan is... Beter zijn is niet meer de bal hebben.

8. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat een sfeer... |:-
    Als je onder sfeer het uitschelden van een/de tegenstander schaart, tsja... :):

9. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boertje, ik geef je ergens wel gelijk als je zegt dat PSV aardig voetbalde. Vooral na de 0-1 was dit het geval, echter zie je gewoon dat wanneer Atletico aanzet PSV overklast wordt. Dit is wat nerra bedoelt met het grote kwaliteitsverschil!

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oh oh Sjonnie! Zing een liedje voor mij alleen!:thumbs:

:lol: Ongelooflijk hoe snel jij op je pik getrapt bent zeg:emo: PSV maakte geen schijn van kans gisteren. In het begin waren er nog een paar geinige aanvallen van jullie, maar dat hield snel op toen Atletico scoorde. Jouw frustratie is van dit bericht af te lezen. Als jij het hoogtepunt noemt dat Sjonnie werd uitgescholden op de tribune, dan heb ik het idee dat jij stiekem het ook geen reet aan vond gisteren.

11. Bassie_

Bassie_ Guest

Jezus zeg wat is die Paul Scholes toch al jaren onderschat. Gewoon een gruwelijk complete speler, terwijl je er nooit iemand over hoort praten.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Scholes onderschat? Vooral binnen Engeland wordt hij echt wel op waarde geschat hoor. Echte Mancunian die zijn waarde over de jaren wel bewezen heeft. Weet niet waar je het over hebt met onderschat?

Neville speelt trouwens een slechte wedstrijd. Ik vind er sowieso niet veel aan.

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Scholes is echt niet onderschat, hij speelt niet voor niets al zijn hele leven bij Man Utd.

Wat is park slecht trouwens.

14. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Scholes heeft niet het charisma van andere toppers. Bijvoorbeeld die van ploeggenoot Cristiano Ronaldo.
    Scholes zegt weinig buiten het veld om, wordt zelden betrapt op wangedrag, maar wordt toch wel degelijk gewaardeerd hoor. Alleen op een andere manier.

Park er nu uit trouwens. Ronaldo valt in. Franco maakte bijna de 0-1 net, met de hak.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Juventus - Zenit 1-0

75' Del Piero!

Fantastische vrije trap!! :cool:

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En een blunder van de keeper ;) Wel verdiende overwinning. Fiorentina had ook moeten winnen... =(

Morgen Ajax. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

17. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Paul Scholes is gewoon zoo vies goed. Maar als je ziet dat gisteravond bijvoorbeeld die Daren Fletcher gewoon speelt, normaal op de bank volgens mij en die is ook gewoon echt goed. Alleen met Tevez heb ik het niet zo.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Malefeev stond niet helemaal goed inderdaad, maar was wel een prachtige knal van Del Piero. Prachtig dat juist híj weer scoort! :cool:

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die 1-2 van Lyon was toch wel erg smerig..

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Yep, Fransen hè... De scheids had ook gewoon af moeten fluiten omdat het volledige spel wordt beïnvloed door een speler die daar geblesseerd raakt. Het is onsportief van Lyon, maar volgens de regels hoeven ze niet te stoppen. De scheids had absoluut wél in moeten grijpen. Zauri werd overigens ook direct na de goal gewisseld (degene die geblesseerd op de grond lag).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina