1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week wordt AZ weer op hun plaats gezet door Willem II. Net als vorig jaar.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet het niet, maar het voelt een beetje alsof jij met je voorkeur neigt richting Willem II over AZ....correct?

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, mijn voorkeur ligt in Tilburg ja :)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van AZ-PSV, mijn pa had skybox-kaarten dus ik ging ff mee 8) Toch blij dat ik ben gegaan, was wel een leuke wedstrijd en natuurlijk top dat PSV heeft verloren! Ik vond ze vrij slecht. In de eerste helft hadden ze nog wat momenten maar in de tweede helft hebben ze niets meer klaar weten te maken.

5. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Zware domper voor psv, maar het seizoen is nog jong. Hopelijk voor hun pakken ze draad snel op voordat het te laat is. Ajax kan noujah moet eigelijk hiervan profiteren. Elke punt telt, vooral na vorig seizoen :D.. Wat extra pit op de al zwaar beladen klassieker.. :D

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, ik slaakte toch wel een YES! uit toen AZ scoorde moet ik zeggen :) Het zegt nog niks maar het is als Ajacied goed om te zien dat PSV niet alles met matig voetbal wint want dat is meestal het vervelendst als concurrent. En Afellay is inderdaad misschien wel te belangrijk.. Hopen dat Ajax morgen (vandaag) wint in de Kuip, ik gok op een 0-2.

Arsenal heeft de koppositie overgenomen ook, superchill. Snelle goal tegen maar prima hersteld en fantastisch voetbal laten zien in de periode na de tegengoal. Twee keer de paal voordat hij er twee keer in een minuut inging. Van Persie rust, Walcott kwam er een en had weer een fantastische rush. Hij heeft nog inzicht ook, mooie passjes verstuurt ie. Wel vind ik nog steeds de selectie op met name het middenveld te smal. Nu speelden Denilson en Song, waardoor Eboue op links speelde, verre van ideaal. Maar goed, hopen op een gelijkspel bij Chelsea morgen en dan zo lang mogelijk bovenaan blijven :)

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Slecht van Liverpool vandaag. Wel balen na wat ze hebben laten zien deze week en tegen Man U :mad:

Morgen (vandaag) Milan - Lazio. Nummer 1 tegen de nummer 19 :+

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En de nummer 4 tegen de nummer 5: Torino - Inter :cool:

Liverpool was wel weer kut ja. Eindelijk eens een goede seizoensstart, zelfs winnen van ManU, en dan toch weer punten verneuken tegen de kleintjes. Het is werkelijk te triest voor woorden. Maarja, de selectie is ook gewoon te zwak om kampioen te worden.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goeie zaak van de Kaasjes. Verassend maar toch erg prettig. Goed, nu zie ik zie ik ze graag falen, maar van PSV en Feyenoord mogen ze altijd winnen. Als wij over 9,5 uur goeie zaken doen dan is dit een geslaagd weekend.

Komaan AFCA!!!

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hadden we nodig, ik dacht dat ze het er bij gingen laten zitten, maar toen kwam die goal van Martens, heerlijk. Volgende week hopelijk weer tegen Willem II, met dezelfde inzet en strijdlust.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Leuke wedstrijd? Was geen bal aan! :+

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die wedstrijd was gewoon kut.

Sno speelt... Waarom geeft Marco het niet gewoon toe :emo:

13. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
  14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Channel - 33547

Middenveld van Feyenoord is gemiddeld 19,6 jaar :cool:

15. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    hoop echt dat Dario vandaag speeltijd krijgt en dan niet de laatste 3 min. ofzo. En die Enoh wil ik ook wel zien, alleen of dit de juiste wedstrijd is om te debuteren...

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Eerste kaart is een feit :cool: Schwalbe Biseswar.

17. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Neeeee, en waarom niet Cvitanich erin dan:mad:

18. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Sulejmani weer geblesseerd :mad:

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP