1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ik vond die eerste rode kaart ook niet terecht. hij duwt diego wel in z'n rug maar geel vond ik het niet. en hoe diego meteen weer opspringt en naar de scheids toerent. arghh wat haat ik dat soort spelers. ze kunnen zo goed voetballen en dan moeten ze het hebben van naaiacties om rode kaarten aan te smeren. ik kan daar zo boos om worden. alleen al om deze wedstrijd hoop ik dat brazilie niet ver komt.

2. Bassie_

Bassie_ Guest

Jezus staat die kakkerlak natuurlijk weer 1000x buitenspel, was te verwachten met hem in de basis

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, is het zo moeilijk om niet zo partijdig te reageren? Je zet jezelf alleen maar voor lul. Ja hij staat vaak buitenspel, maar net die ene keer dat hij net niet buitenspel staat gaat ie erin. Dus wat zeur je?

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het is inderdaad zijn spel, speelt op het randje en kan zo natuurlijk uiteindelijk een keer de goal maken :)

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Het is nog best een aardige wedstrijd. Bij Oranje doen de Guzman, Marcellis en Makaay het erg goed. Makaay zorgt voor veel gevaar. Goeie redding ook van Vermeer, verder is Nigeria ook goed. Met die nr 14 waarvan ik de naam niet weet :+

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Odemwingie? :) Zeker een goeie speler.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :emo:

Iemand Italië (Giovinco) nog gezien? _O_

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    0-0 met een enigzins overdreven rode kaart voor Sno

9. Bassie_

Bassie_ Guest

Geen van de dispensatiespelers voegt wat toe, dat is wel heel beschamend. Kijk het verschil tussen Ronaldinho en Sibon ziet iedereen, en ik zie ons dan ook niet ver komen op dit toernooi. Simpelweg gebrek aan kwaliteit.

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wie wou je dan dat we meenamen? En zie je Ronaldinho voetballen op dit toernooi dan? Makaay is zeker een toevoeging, voor de rest is het van dezelfde kwaliteit en met uitschieters!

11. Bassie_

Bassie_ Guest

Ja Ronaldinho voetbalt op dit toernooi ja, eerst je ogen openen voordat je probeert te bokken.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Niet iedereen heeft een Giovinco in huis :+

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, aan een grote naam heb je veel natuurlijk. Wat heeft Ronaldinho gepresteerd dit seizoen? Nederland had geen betere dispensatie spelers als wat we nu hebben.

14. Bassie_

Bassie_ Guest

Patrick Kluivert voor het gemak vergeten? :):

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Laat me niet lachen.... :lol: Ik hoop dat je dat niet serieus meende?

16. Bassie_

Bassie_ Guest

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk en aardig, was een geweldige voetballer vroeger. Maar de laatste seizoenen heeft hij helemaal niks gepresteerd.

18. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ja}:] leuke speler is dat toch. het is sowieso wel een leuk team. ik hoop dat ze ver kunnen komen maar honduras was zo slecht dat je nog niet echt kan zeggen of ze op dit moment echt goed zijn.

19. Bassie_

Bassie_ Guest

Jonge kluivert NU op 10% is nog beter dan een Makaay op 100%

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hou toch op vent. Je leeft in het verleden. Heb je Kluivert niet gezien bij Newcastle, PSV en Lille?

Klopt, Honduras is niet veel, maar Italië heeft naast Giovinco nog meer toptalenten: Montolivo, Cigarini, Rossi, Acquafresca, De Silvestri zijn allemaal grote beloftes of al gearriveerde spelers (Montolivo).

Een team om in de gaten te houden deze Spelen.

Laatst bewerkt: 7 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina