Tja, ik snap deze reacties niet zo eigenlijk. Iedereen beweert steeds dat het niet kunnen spelen in de regen een smoes is. Ik vind het meer een gebrek aan kwaliteit. Ajax kan toch verloren hebben omdat ze die kwaliteit niet bezitten om goed te spelen onder slechte omstandigheden. Als die spelers dat niet kunnen, dan is dat toch gewoon zo. Die acties van Beerens waren idd geweldig, maar die zit bij Heerenveen en elke speler is anders. Blijkbaar heeft Ajax gewoon geen spelers die het kunnen opbrengen om strijd te leveren. Dus dat is nogmaals gewoon een gebrek aan kwaliteit en geen smoes.
Als jij een tentamen hebt van een vak dat je moeilijk vindt en daardoor een onvoldoende haalt, zeg jij toch ook dat dat komt doordat je het vak nogal moeilijk vindt. Dan zegt toch ook niet iedereen massaal 'ja wat kutsmoes, Beerens die heeft wel een voldoende gehaald'. Dat is dan gewoon een gebrek aan kwaliteit bij jou en dat heeft niets met smoesjes en excuses te maken.
En ik vind trouwens dat Heerenveen ook gewoon heel goed heeft gevoetbald en ik heb ook van ze genoten. Zij hadden wel strijd en konden wel goed uit de voeten op dit veld. Ajax had niets in te brengen.
Laatst bewerkt: 6 okt 2008