1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hopelijk wordt dat vanavond bij Studio Voetbal wel lekker uitgebreid aan bod gebracht. Dat was echt een soort Amrabat overtreding. Was trouwens Sarpong die op het been van Lucius ging staan.
     
  2. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Feyenooit heeft mischien wel het meeste balbezit gehad maar Ajax was toch wel het gevaarlijkste aan de bal. En al met al is feyenooit gewoon weer k*nker hard gematst door scheidrechter: (homo)Erik Braamhaar:'-(:mad:. anders had ajax gewoon gewonnen}:]

    Henk had gewoon rood moeten krijgen!! en Suarez een penalty!!! Als de scheidsrechter wel goed had gefunctioneerd had Ajax minstens met 2goals verschil gewonnen!!

    Sarpong moest trouwens helemaal geen rood krijgen!! Jij moet trouwens naar de debielen opvang:+
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt denk ik omdat MvB Cvitanich als een spits ziet en geen buitenspeler. Is dus echt de stand-in van Huntelaar.

    Zag net ook de samenvatting van Volendam, doorgebroken speler Van Dijk wordt vanachter neergehaald door Douglas, gewoon helemaal geen overtreding volgens de scheids. =( Begin echt te denken dat alle Nederlandse scheidsrechters gewoon kut zijn als je ook nog eens die wedstrijd van Feyenoord-Ajax ziet. :+
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wilde net hetzelfde typen.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570

    Gefrustreerd? Jeez, doe normaal ofzo. Al had je de wedstrijd live gekeken had je kunnen concluderen dat Ajax helemaal niet gevaarlijker was als Feyenoord, met Tomasson die een open kans miste en Makaay een balletje mist die die normaal altijd wel door het net jast. Ajax mag niet overall niet klagen met de 2-2, ja als je kijkt naar de manier is het natuurlijk lullig dat Braamhaar een pingel geeft die er eigenlijk niet was, maar dit punt is zeker niet gestolen.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is niet gestolen nee, het was gewoon een terechte uitslag (zeg ik als Ajax fan) ze hadden even veel schoten op goal en aan beide kanten dubieuze beslissingen.
     
  7. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Gefrustreerd? hehe. Als je bijna altijd de scheidsrechter tegen je hebt word je wel eens gefrusteerd! Ook het kampioenschap 2006/2007 ging naar PSV door de scheidsrechter daar word je als ajax supporter wel gefrusteerd van hoor.
     
  8. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Vond je niet dat Henk rood moest krijgen? Dan krijg je een hele andere wedstrijd.
     
  9. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Sorry, de verleiding was te groot O-)
     
  10. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Braamhaar heeft voor beiden kanten veel dingen fout gedaan.
    Makaay had in 1e instantie al een pingel moeten krijgen, en Mols natuurlijk niet op het laatst.
    tja er zijn zoveel van dat soort dubieuze dingen gebeurt, jammer dat het zo'n impact op het duel had..
     
  11. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    @rocky

    _O_

    oeps ik loop te kutten |:-
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Kansloos.
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    De kleine kindjes zijn weer opgestaan hier zeg :emo:

    14 jaar en gaan lopen janken om een wedstrijd waarin 2 ploegen zowel gematst als genaaid werden.


    Uiteindelijk is er maar 1 conclusie: Braamhaar moet weg en Dick Jol moet zo snel mogelijk terug komen.


    Helaas gaat dat nooit gebeuren.....
     
  14. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Cvitanich speelde in de voorbereiding wel gewoon naast/achter Huntelaar dus dat vind ik geen excuus.

    Ik vond dat Enoh trouwens wel een redelijk goed debuut maakte, lekkere bikkel. En Sno vond ik ook nog wel meevallen deze wedstrijd.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  15. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    2 Punten laten liggen is mijn gevoel op dit moment. De voorhoede van Ajax laat nog teveel liggen wat mij betreft. Het grootste probleem is echter het middenveld. De puzzel klopt gewoonweg niet. Wat het precies is weet ik niet. Ok, Sno moet iig vervangen worden.
     
  16. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    We kunnen altijd nog hopen dat Braamhaar een ernstige ziekte krijgt en dood valt als de KNVB niet inziet dat Braamhaar slecht is, wat de KNVB waarschijnlijk wel niet in zal zien}:]

    /Mod Een dergelijke reactie wil ik niet mer zien van jou. Volgende keer krijg je een OW
     
  17. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Sno gaat denk ik weer op de bank als gabri weer fit is.
     
  18. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    denk ik ook, zou wel het beste zijn denk ik sno vind ik gewoon slecht.
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Vind niet dat Braamhaar erg partijdig was, hij was gewoon echt enorm slecht...
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Laten we hopen dat die ziekte besmettelijk is en snel in jouw woonplaats zal uitbreken.. Waarom wens je nou mensen dood? :{
    Lekkere slechte verliezer ben je als je de scheidsrechter de schuld gaat geven. Als Ajax echt zoveel klasses beter had gespeeld, hadden ze toch gewoon gewonnen, met of zonder penalty tegen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina