1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het eigenlijk niet.. Denk dat AZ en Groningen het niet volhouden, en dat Ajax en PSV "gewoon" bovenaan staan zoals elk jaar.. Ze zullen het wel spannend maken, dat is wel heel tof. Ik hoop trouwens ook dat Feyenoord zichzelf een beetje bij elkaar raapt, en dat ze ook gewoon bovenaan mee gaan doen.
    Heerenveen en Twente zijn ook gevaarlijke ploegen voor bovenaan, maar zodra Ajax helemaal op de been is met Aisatti en Sulejmani er ook weer bij, denk ik dat we dit jaar toch echt kampioen gaan worden 8)

    Edit:/ was tegen Shin David
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat AZ dit jaar Ajax' grootste concurrent is, want PSV heeft gewoon te weinig kwaliteit/creativiteit. En dat geldt dus alleen als Ajax zelf eindelijk eens wat constanter gaat worden. 'ALS' ja....
     
  3. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, 2e super zaterdag op rij.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja het was weer zo'n heerlijke eerste helft.:thumbs: Tweede helft is ook zoals de andere wedstrijden geweest die Barcelona met grote cijfers won, rustig aan. Maar goed, dat is niet erg. Hopen dat Real Madrid punten laat liggen. :)
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel gelijk in ja. Groningen heeft niet echt goeie spelers op de bank zoals je wel nodig hebt als je kampioen wil worden. Zelfde geldt voor AZ. Heerenveen en Twente hebben dat nog best wel dus die maken wel een kansje.
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe lang AZ deze vorm vast kan blijven houden. Als het nog lang blijft aanhouden, dan zie ik op zich wel kansen voor een race om het kampioenschap. maar ik denk eerlijk gezegd dat ze niet het hele seizoen dit vol kunnen houden. Bedenk ook dat AZ de laatste wedstrijden alleen tegen ploegen die normaal onderaan staan heeft gespeeld en makkelijk heeft gewonnen (PSV als uitzondering). komende 3 weken gaat het een beetje duidelijk worden hoe ze er nou werkelijk voor staan met wedstrijden tegen Twente, Vitesse en Ajax.
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Een El Hamdaoui in vorm is een enorme kwaliteitsinjectie in je team.

    Het is te hopen voor hem dat hij op die positie blijft staan :) Van Gaal heeft hem wel eens op meerdere posities gehad.
     
  8. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Daarbij heeft AZ wel van Willem II gewonnen en Ajax niet. Sulejmani heeft ook nog niet veel laten zien toen hij nog fit was in de competitie, bij Heerenveen was hij echt de man. Dat heb ik bij Ajax nog niet gezien, dus het is geen garantie dat Ajax opeens weer gaat winnen als hij terug is.

    Lekker makkelijk om dan weer te gaan roepen dat Ajax weer samen met PSV uiteindelijk weer bovenaan gaat eindigen o.b.v. het verleden. Als je gewoon de wedstrijden van dit jaar analyseert, zie je gewoon dat die topclubs absoluut niet beter zijn dan de provincieclubs en ik heb ze dan alledrie live een paar keer zien spelen (dus het is een objectieve conclusie).
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het is ook de zwakte van de subtoppers die er voor zorgt dat Ajax en PSV waarschijnlijk toch wel weer boven komen drijven aan het einde, niet de kracht van PSV en Ajax. NAC, Groningen, Twente en Heerenveen blijken ieder jaar toch niet constant genoeg.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, ik weet niet wat je bedoelt. Blijkbaar zien we het anders. Ik weet ook niet of je wel volledige Ajax-wedstrijden hebt gekeken? Want ik vond Sulejmani geweldig spelen in die paar wedstrijden bij Ajax. Met hem erbij worden we zeker een stuk beter.
     
  11. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Marko Arnautovic _0_
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Liverpool!! \o/\o/\o/
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Xabi Alonso :cool:
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Intikkertje maar goed voor het vertrouwen :cool:
     
  15. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker hoor alleen had nec wel een pingel moeten hebben.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vind ik niet.

    [​IMG]

    Deze maakte hij gelukkig wel. Nu tweede helft de score uitbreiden.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het ook geen pingel de overtreding wordt buiten de zestien in gezet.
     
  18. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, het ligt eraan waardoor de speler valt. Struikelt hij over de voet van Vermealen of valt hij doordat hij tegen de arm van Vermealen loopt. In het eerste geval geen penalty en in het tweede geval wel een penalty.
    Ajax mag daar niet mopperen. Al moet een penalty er ook nog maar ingeschoten worden en dat is ook niet altijd het geval ;)
    Als het andersom was geweest dan denk ik dat de scheidsrechter wel eerder een penalty had durven geven, maar dat is thuisvoordeel.
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een vieze overtreding :mad:. maar geen penal denk ik, net erbuiten
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina