1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    bewijst meteen de 1e uitspraak uit mijn post die hij quotte......
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Mooi dat je dat nu ook zelf inziet.

    Mijn mening.

    Timmer had rood moeten krijgen, Braamhaar schrok zich rot toen al die feyenoorders naar hem toe rende en dan komt hij met het scheve argument dat er nog een verdediger tussen leo en het goal stond, dat slaat nergens op want je schiet hem er gewoon langs in het lege doel.

    Dat Suarez geen penalty kreeg kan ik begrijpen, de scheids stond ergens aan het andere kant van het veld, wat doet dat ventje daar je moet toch bovenop de actie staan:confused:
    En suarez heeft een reputatie, Braamhaar durft op een licht vermoeden geen penalty te geven want dan is ie de lul in Rotterdam.

    Wel klote dat die waardeloze voetballer een minuut daarna wel een penalty krijgt maarja..

    De competitie ligt mooi open maar ajax en feyenoord na 3 wedstrijden 4 punten. dat verwacht je toch niet;)
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    0-2 Barcelona. :) De tweede heb ik door haperend beeld echter nog niet gezien. :emo:
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dit is echt zo'n lulsmoes :+
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    AC Milan - Lazio 4-1, eindelijk laten ze weer eens wat zien.
    Seedorf maakte de 1-0
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul je nou dom,Doof ofzo? |:-
    Is vandaag geen een keer gezongen!
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  7. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat probeer jij nou weer bijdehand te doen grapjas, ik vergiste me gewoon..
    En trouwens om even op je mooie fabeltje in te gaan, Braamhaar floot sowieso kut als je een beetje objectief had gekeken had je gezien dat hij ook Feyenoord vaak benadeelde, met diverse tackles een pingel van makaay die niet gegeven werd etc...
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zeg toch ook dat ik begrijp dat suarez geen penalty kreeg ''grapjas''
    en wat bedoel je bijdehand voel je beter dan mij dat je dat zegt of lijkt het maar zo..
     
  9. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij zegt toch dat braamhaar zich liet bëinvloeden door het legioen?
    En waar je nou weer uit opmaakt dat ik me beter voel als jouw is me al helemaal een raadsel...:confused:
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ga je mond spoelen kleuter.


    =(


    [​IMG]

    :+
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Triest inderdaad.
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Josh Gunit..... Mensen zoals jij geven supporters een slechte naam. Ik schaam me ervoor dat wij dezelfde club supporten. Het is maar een SPELLETJE, mensen maken nu eenmaal fouten en scheidsrechters ook. Je kan je best ergeren aan die fouten, doe ik ook vaak zat, maar om nou gelijk met k*nker te schelden en erger nog iemand een dodelijke ziekte toe te wensen....Je weet echt niet waar je het over hebt jongen. =(

    Dit geld overigens ook voor die "volwassen" gast die dat jongetje in elkaar heeft gemept. Het is gewoon een spelletje. Discussieren erover mag, dat doen wij nederlanders toch over alles, maar je vuisten gebruiken.... =(

    Edit: @ dat plaatje :lol:
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook niet echt tactisch van dat jongetje, maar goed :+

    Kunnen we niet wat scheidsrechters uit het buitenland importeren(en dan niet Belgie want dat was ook een drama met die De Bleeckere) en die gebruiken? We zijn nu 3 wedstrijden op weg in het seizoen en Ajax heeft al 2 wedstrijden achter de rug waarin de scheids een negatieve rol speelde.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    1-6 Geworden. Nette uitslag. :+ Lekker blijven winnen nu.:thumbs:

    En ook buitenlandse scheidsrechters maken fouten. Misschien in Nederland wel wat meer over het algemeen, maar het is nergens perfect. Als die ouwe lullen bij de FIFA en UEFA niet zo bekrompen zouden zijn over technisch vernuft dan zou je al een hoop kunnen aanpakken. Zo'n hawk-eye systeem zoals bij tennis bijvoorbeeld zou al veel kunnen helpen. Maarja, misschien zou dat ook wel een beetje de charme bij het spelletje vandaan halen. je weet het niet.
     
  15. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar waarom accepteert men dan niet de nadelen ervan, mensen maken namelijk zoiezo fouten. Elke keer dat gezeik op een scheids, moderniseer dat systeem gewoon is en zorg voor een eerlijke wedstrijd. Maar dan zou "de emotie uit het spel gaan", dom argument, een eerlijk spel staat toch voorop?
     
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keur het helemaal af hoor, maar het verhaal is wel groter gemaakt dan het is.
    Onderstaande jongen zou het slachtoffer zijn, geen 12 jaar en ziet er ook niet mishandeld uit. Wel oerdom om in een Feyenoord vak voor ajax te juichen.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Colin speelde zeker bij Gijón? :+
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik had de samenvatting niet helemaal goed gezien. Na kijken studio voetbal moet is dit mijn mening over de incidenten (overigens had ik de incidenten wel gezien, maar even vluchtig):

    Timmer, had rood moeten hebben. Scoringskans ontnomen simpel als dat. Overigens had hij tijdens het uitkomen wel de intentie voor de bal natuurlijk, maar toen hij de sliding inzette was daar volgens mij weinig van over. Hij stak zijn been niet uit richting bal, maar richting enkel.

    Makaay, vastgehouden. Echter begon het duel (en dus het vasthouden) al buiten het strafschopgebied, dus is een vrijebal op zijn plaats.

    Suarez, had een penalty moeten hebben. Overduidelijk dat hij werd vastgehouden. Hier zou je eigenlijk niet eens over moeten kunnen discussiëren nadat je de herhalingen hebt gezien.

    Biseswar, geen penalty. Ik zag tijdens de herhalingen niet echt contact, en als het er was zou het niet noemenswaardig moeten zijn geweest. Echter op hoge snelheid ben je natuurlijk wel snel uit je balans, dit hoeft niet persé schuld te zijn van de verdediger noch dat het een schwalbe is direct. Kan ook gewoon struikelen natuurlijk :+

    Mols, geen penalty. Ik vond dat emanuelson hem niet echt naar de grond werkte. Hij viel wel erg makkelijk. Hier valt natuurlijk oneindig over te discussiëren (er was contact dus, hij liet zich makkelijk vallen, het kwam van beide kanten, blabla) maar in mijn optiek niet een penalty waardig.

    Als ik een incident gemist heb zeg het dan even ;)

    Overigens is de 2-2 stand misschien wel terecht, ik kan dat niet zeggen want ik heb niet de volle 90+ minuten gezien. Echter gaat het er niet om wat een terechte uitslag had moeten zijn. Newsflash: De betere wint niet altijd. Als ajax de verdiende strafschop had gehad en 3-1 voor was gekomen, dan had het heel anders uitgepakt.

    Edit: Volgens mij was er nog een moment vlak na de 22 in de 88' minuut met een voorzet van suaréz? kan me even niet helemaal voor me halen, maar volgens mij had dat ook met duw/trek werk te maken in de 16?!
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2008
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wow! You are so cool! (L)


    |:-


    Vergeet niet dat Braamhaar (die verder voor beide ploegen slecht floot) niet de luxe heeft om de beelden terug te zien. Toen Suarez neer ging wist ik ook zeker dat het een schwalbe was en zat ik te bleren om geel. Zo zag de actie er op het eerste gezicht ook uit en ja, hij heeft inderdaad ook z'n naam tegen. Mischien heb ik het mis, maar ik denk dat weinig mensen hier een strafschop voor hadden gegeven.

    Ik hoor trouwens niemand over de verschillende handsballen die toch redelijk duidelijk waren aan de kant van Ajax.

    Uiteindelijk vind ik de uitslag terecht, maar bij de stand van 1-1 hoopte ik dat Feyenoord er nog 1tje bij zou prikken, want op dat moment was Feyenoord veel beter. Helaas viel de goal aan de andere kant waarna Ajax weer beter in de wedstrijd kwam en Feyenoord er weer moeilijker uitkwam.

    Braamhaar was voor beide partijen kut. Het voordeel dat 'wij' als Feyenoord aanhang daarbij hebben gehad is het feit dat Timmer mocht blijven staan. En dat scheelt toch inderdaad.
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    De handsballen heb ik niet gezien,

    had namelijk de samenvatting maar half gezien en bij studio voetbal zei niemand er wat over. Overigens snap ik ook wel dat Braamhaar niet die apparatuur heeft, maar wij wel. Dus als we na afloop gaan analyseren kunnen we vaststellen wat er is gebeurt bij een incident. En daar heb ik de bovenstaande conclusies uit getrokken :+

    En een scheids mag natuurlijk nooit zijn reputatie tegen hem laten werken. Die wedstrijd had hij toch geen schwalbes gemaakt? Maarjah ik denk dat je het sowieso wel ergens in je onderbewuste heb zitten als scheids O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina