1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is inderdaad dit jaar sterk verbeterd.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja, inderdaad. Ik had gister nog Ronald Koeman, Jan Wouters, Leo Beenhakker, Co Adriaanse en al die anderen aan de lijn. Vooral de witte zakdoekjes konden ze wel waarderen na 3 verloren wedstrijden op rij. Vooral Kurt Linder was een geniale actie :D.
    Maar goed, ik hou maar op.

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Pffff prachtige aanval waaruit AZ scoort zeg.

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Genieten zeg:eek: vind PSV toch weinig brengen. AZ laat ze het spel maken, maar PSV doet weinig.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat een paar mensen met witte zakdoekjes gaan zwaaien is ELKE ajax-supporter maar zo? Lekker stomme opmerking weer. Hou idd maar op want het slaat nergens op.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Elke is overdreven, maar ik hoef jou niet te vertellen dat er maar 8 man waren die van Gaal hebben weggepest. Dat waren er gewoon een stuk of 10.000.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    10.000 op een van de grootste fanbases van een Nederlandse voetbalclub.. Das ongeveer hetzelfde als hoeveel kutmarrokaantjes er op de 'normale' zijn.. :+

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jongens, het is de beker; who cares? Tuurlijk is het schan-da-lig dat Ajax zo slecht speelt, maar eigenlijk is het alleen maar gunstig dat ze eruit liggen. Als je naast competitie en Uefa Cup ook nog is beker voetbal op kut kunstgrasveldjes moet gaan spelen heb je veel meer kans op onnodige blessures: zie Vermaelen.

Ook opvallend hoe erg het gemis van Huntelaar toch is voorin. Zoveel 100% kansen die Klaas er zonder twijfelen in had geprikt. Ik had erg veel vertrouwen voor PSV zondag, maar nu is het allemaal niet meer zo rooskleurig, we hebben gewoon geen ECHTE spits...

Niet dat ik me niet schaam voor vanavond, maar ik voel me er niet kut over. Als het competitie was geweest zou ik nu met traantjes in de ogen zitten.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gelukkig kom je zelf bijzonder snugger over als je een groep generaliseert waar je je zelden of nooit tussen bevindt ;) Geeft niks hoor...

En ik vraag me toch af op welke GLORY de huidige Ajaxsupporters afkomen :):

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nouu ik denk dat je dit jaar blij mag zijn als je verder bent in de beker. Als Ajax niet kampioen wordt krijgen ze het nog moeilijk in de play-offs nu elke club van elke club zowat wint.. En met de beker winnen was je gegarandeerd van Europees voetbal.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ach, dat duurt ook nooit lang meer :+

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je gewoon gelijk hebt, als ik hier op het forum lees na een nederlaag, dan worden de spelers altijd helemaal de grond ingeboord, zelfs bij gewonnen wedstrijden.

AZ weer gewonnen \o/, zij het in de verlenging. Heb er helaas heel weinig van meegekregen.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat is er in godsnaam mis met kritisch zijn? Ik vind het des te dommer als je als een blind speenvarken achter je club blijft staan met een grote smile, terwijl je van binnen kookt van woede. Wat een gezeik altijd.

Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Chelsea, Liverpool, Real Madrid, Villareal, Ajax, PSV :lol:
    Geniaal dit, beker voetbal is echt raar.

Arsenal en Barça wel door! :D

Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Er zijn toch geen play-offs meer of is dat komend seizoen pas?

Vind het wel opvallend dat niemand het interesseert dat ze eruit liggen. De beker wil je als supporter toch ook winnen? Of word dat alleen gezegd omdat ze eruit liggen?

Want ook trainers zeggen van mwah de beker maar zodra ze em winnen staan ze te juichen alsof de CL binnen is.

16. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Er is alleen geen Play-offs voor nummer 1 en 2.

Maar even om op Ajax terug te komen. Ze hebben gister terecht verloren ik was gister in Volendam en het niveau was echt van een zomeravondvoetbal wedstrijd aan de kant van Ajax de enigste 2 Ajacieden die er voor gingen waren vertonghen en Suarez. Gabri heeft de nodige meters nog afgelegd en de rest was gewoon 10x niets. Nederlaag hebben ze echt aan zichzelf te danken want Volendam speelde gewoon een prima wedstrijd. Dit is gewoon de slechste wedstrijd van Ajax die ik heb meegemaakt.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jou vorig jaar vrijwel nooit in dit topic gezien. Ineens ben je er weer. Vind je dat ook niet een beetje hypocriet? Ben je misschien Dirk Scheringa himself?

18. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Precies ze komen gewoon alleen opdagen in dit topic als AZ het goed doet gewoon van die succes supporters zijn het.. Als het maar even slecht gaat zijn ze weer voor PSV of Ajax als voorbeeld.

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij postte ik vorig jaar evenveel als nu, ik post hier nu ook niet zo veel.
    Daarbij zou ik niet zo snel mijn club afzeiken.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hier het afgelopen jaar niemand horen rouwen wanneer het slecht ging met AZ.

Een groot deel hier bestaat uit gloryhunters, en daarmee doel ik niet per se op ajacieden, ik ben zelf ajacied.

We hadden hier toch een stuk of 4 Go Ahead supporters?
    Daar hoor je op een enkeling na ook niks meer van, dat zal vast niks met de 11de plaats te maken hebben.

schandalige vertoning maar ik had er weinig van verwacht, een punt tegen PSV zou geweldig zijn.

Mijn clubs zijn: Ajax en Haarlem verder draag ik Tottenham, Liverpool en Real Madrid ook een warm hart toe.

Verder vind ik het Feyenoord legioen beter voor zijn club dan het Ajax legioen.
    Bij ajax bestaat een groot deel aan zakenmannetjes die hun handen nooit op elkaar doen, die mensen zijn wel goed voor de club (sponsoren) maar het draagt niks aan de sfeer bij.

Als het bij Ajax slecht gaat zie je eerder witte zakdoekjes dan bij Feyenoord, dit jaar nog niet eens gezien (misschien ligt het aan mij).

Maar als Ajax 16de staat word er weer een uittribune gemolt etc, hoe dom en irritant ik het ook vind, het is gewoon zo.

Vorig jaar Uefa Cup tegen Dinamo Zagreb thuis, 1-1 en verlening, 1ste 5 minuten van de verlenging maakt Dinamo er 2, het halve stadion liep leeg en je hoorde niks meer, Huntelaar scoorde er nog 2 wat niet mocht baten maar op de harde kern na hoorde je niks meer.

feyenoorders blijven tot het einde zitten (behalve play-offs tegen ajax maar dat was ook een wanvertoning van feyenoord).
    Ik ben ajacied maar wil niet ge generaliseerd worden met een heel groot deel van het legioen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina