1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Welke joden? Er spelen geen joden in Amsterdam. De laatste was Daniel de Ridder. Ook de geschiedenis van Ajax heeft vrij weinig met het joodse volk te maken. Ik ben Ajacied, maar ik irriteer me mateloos aan die Israelische vlaggen en het geroep van "ajacieden" die joden schreeuwen. 99% van die knakkers weten niet eens waarom Ajax uberhaupt ooit een Jodenclub werd genoemd. Het is generaliserend en gewoonweg dom. Ouwe koek, natuurlijk heeft Ajax wel wat joodse roots maar dat is uit een lang vervlogen tijd. Het jammere is dat de supporters van Ajax dat zelf in de hand roepen. Roep dan iets waar je echt trots op bent en ook weet waarom je het zegt. Dat de tegenstander het roept vind ik begrijpelijk, dat doen die gasten zelf.

Over de wedstrijd dan maar weer:

Mooie pot voor het zelfvertrouwen. Alhoewel winnen van PSV in deze staat ook weer niet heel knap is te noemen. Een normaal PSV had Ajax op deze manier niet verslagen. Ze speelden niet geweldig ofzo, maar voor het zelfvetrouwen is het natuurlijk wel van belang. Wel wat geflatteerd trouwens die overwinning. Hopelijk kunnen we een keertje weer kampioen worden :):) Het is nog wel wat vroeg om al te juichen maar hopen mag.... Als PSV maar geen kampioen wordt haha. Dat is wat saai aan het worden.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat was inderdaad zeker rood. Hij had zijn benen kunnen breken. Dan mag Romero wel eerst de bal hebben geraakt, hij kwam er met twee benen in.

@Sostic: Nee je hebt gelijk. In het stadion zag het er anders uit en had geen herhaling gezien.

@Boertje_PSV: Dat gebeurt bij elke club bij winst op een concurrent (zoals Sostic zei). Als PSV vier jaar niet had gewonnen en nu wel zou precies hetzelfde zijn gebeurd. Maar goed, jij bent sowieso altijd wat lichtgeraakt dus ik vergeef het je.

Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zo belachelijke overtreding inderdaad, heb nog nooit zo'n mooie salto gezien! 8)

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben tot nu toe elke uitwedstrijd van ado geweest, en op sparta na alles kansloos verloren. En waar ik me dan aan irriteer is dat je eerst gewoon een sfeervakje hebt die zingt enzo. En dan later gaan er van die saaie mensen die de hele wedstrijd stil op hun stoeltje zitten in 1x uitdagen omdat ze 3-0 voorstaan. Daar word ik dan altijd zo kwaad om. Zing dan ook als je nog 0-0 staat maar dat doen ze niet.

Dat is mijn ervaring met uitwedstrijden. Zondag tegen feyenoord dus dan kunnen we wel feesten ;)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zijn PSV'ers niet vaak degenen die roepen dat resultaten uit het verleden niet tellen? En dat Ajacieden nooit ergens te bekennen zijn als het een tijdje minder gaat?

:+ 't Is ook nooit goed hè...

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang de beef niet in persconferenties uit wordt gevochten zal het reuze meevallen. :thumbs:

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    [yt]PbAGw9Y7hZs[/yt]

Brrr kippenvel.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ^^^ Zo, inderdaad een berg kippenvel _O_

9. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    1-1 tegen twente.

mag je blij mee zijn, zeker als je ziet wat er in de voorhoede stond ... mijn god wat een ramp is dat zeg=( ik ga binnenkort maar is een training bekijken want dit is niet normaal, er moet ergens iets miszitten.

ik ben wel gecharmeerd van die Janota, bedrijvig mannetje maar nog niet op het niveau om in Feyenoord 1 te spelen. Nilsson schijnt in de belangstelling te staan van Feyenoord. het is wel een probleem dat er eerst verkocht moet worden want een speler als greene brengt denk ik weinig op. misschien kunnen ze slory verhuren ... zijn ze in ieder geval van zijn salaris af, Nilsson kan niet veel kosten want die voetbalt in Frankrijk amper.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Oh ja Slory. Waar hangt die knakker eigenlijk uit?

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Geblesseerd.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Goh, waar toch. Het feit dat Mols speelt komt alleen door blessures van Vincken, Slory, Tomasson en Biseswar.

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Bij feyenoord blessures, een te matige 2de keus op de posities waardoor er problemen ontstaan.

Bij ajax blessures, meer dan degeijke 2de keuzes (Leonardo, Bakiricioglu) om de posities op te vangen.

Wie had ooit verwacht dat Ajax zonder Huntelaar 4-1 van PSV zu winnen?

14. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik :D
    zoveel aanspeelbaar is die de laatste tijd ook niet en kansen creeeren doet ie ook niet vind hem echt tegenvallen ... ik vind suarez beter ondanks dat ie te snel gaat liggen

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Suarez is leuker om naar te kijken, Maar beter dan Huntelaar? Dat lijkt me niet, zeker niet volgens de voetbalwetten. Als je scoort ben je goed, en scoren is hij echt niet verleerd. Zelfs in een 'mindere' periode scoort hij nog behoorlijk veel ondanks dat het gevoel is dat hij bijna niet (meer) scoort.

Huntelaar gaat naar een heel grote club en zal een spits zoals Van Nistelrooij worden.

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Suarez is een fantastische voetballer, een mindere versie dan Ronaldo, met minder scorend vermogen.
    Huntelaar is een soort Van Nistelrooy inderdaad.
    Als Huntelaar blijft in de winter kan het een erg leuke 2de seizoenshelft worden met een Suarez in vorm en Hunt in de aanval.

17. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ben het helemaal met je eens, pcies zoals je zegt het GEVOEL dat hij bijna nooit meer scoort. een grotere club zou een goede stap voor hem zijn . ik denk idd dat hij zal uitgroeien tot een soort nieuwe ruudje

Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ieder z'n eigen kippenvel moment, voel er totaal niks bij.

Ja en hoeveel boeren spelen er bij de graafschap en psv? Geen enkele want zover ik weet zijn het allemaal prof voetballers. En hoeveel kakkerlakken spelen er bij feyenoord? volgens mij geen enkele wat het zijn allemaal mensen. Hoeveel kaasjoden spelen er bij AZ? Volgens mij bestaan kaasjoden niet eens.....................

Het zijn gewoon koosnaampjes geworden... dus snap het probleem niet?

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Bij PSV en de Graafschap weet men tenminste waarom ze boeren roepen. In Amsterdam is er geen hond die zelf weet waarom men eigenlijk Joden roept. De supporters van Ajax roepen heel trots dat ze joden zijn, en eigenlijk is dat gewoon suf. Dat is verder geen probleem, het is eerder suf. Ik roep gewoon niet mee, dus er is verder helemaal geen probleem.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Misschien moet je dan even wat over de historie van Ajax opzoeken.
    Een hoop Ajacieden komen wel uit Amsterdam en zijn ook echt Joden, of leven in een jodenbuurt.
    Ik ben geen Jood en woon in regio Haarlem.
    Toch roep ik Joden!! mee, puur om de spelers te motiveren en omdat ik de historie wel ken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina