1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Lekker boeien of ze het wel of niet weten joden is gewoon een naam geworden, de hele historie daarbuiten gelaten. Joden = Ajax, Ajax = Joden.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Misschien moet je zelf dan even wat over de geschiedenis van mijn posts opzoeken. Want in mijn eerste post hierover erken ik toch overduidelijk de Joodse roots van Ajax. Er waren in Amsterdam overigens andere clubs die veel meer joods gerelateerd waren.

Alsof je al die buitenlandse spelers motiveert door Joden te roepen? Heb je weleens een Ajax speler horen zeggen dat hij trots is dat het publiek Joden roept? Of een speler van Ajax zelf horen zeggen: "Wij zijn Joden en ik ben er trots op." Ik iig niet, dus of je de spelers daarmee motiveert? Dat gevoel heb ik nou niet als ik in het stadion zit.

Het boeit me verder niet dat zovelen Ajax een jodenclub vindt hoor, het zal me een worst wezen. Jah, ik irriteer me er weleens aan als ik in het stadion zit (vooral als we achterstaan haha, dan ben ik wat minder vrolijk) maar daar hoeft niemand zich verder druk om te maken :+

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Denk het niet, denk dat 97% van het publiek niet eens het woord synagoge kan spellen. Daarnaast komen er nog maar weinig ajacieden uit de binnenstad.

Veel komen uit Noord, Purmerend, Lelystad of Almere o.i.d.

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hehe,

Ik woon dan wel in Almere maar daar kom ik niet vandaan :D Ik woon in Almere omdat je daar voor relatief weinig geld in een groot huis kan wonen. Ik heb mijn hele leven in Amsterdam gewoont, maar ik ben er niet geboren. Ik ben in een dorp geboren en daarna in Amsterdam gaan wonen, naast Danny de Munck en Dre'tje. Je weet toch. En synagoge kan ik ook niet spellen, maar ik heb bij jou afgekeken :p Wel moet ik zeggen dat ik me toch afvraag hoe je in hemelsnaam aan dat woord kwam....

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Alle PSV supporters zijn toch ook niet werkzaam in de agrarische sector? Wat maakt t nou uit wat voor geuzenaam die supporters zichzelf geven, zolang ze zich maar een beetje sociaal gedragen :)

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Was niet aan jou gericht hoor 8)

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, weet ik. Maar ik vind het gewoon fijn om mezelf te horen praten. Sommige mensen grijpen elke gelegenheid aan om maar te kunnen praten (of in dit geval typen). Zo iemand ben ik. Vandaar.

Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ow, Nederland B heeft al gespeeld en 0-3 verloren van Zweden. Helemaal gemist.

Dacht dat ze om kwart voor 9 begonnen. :+

Edit: Dat is natuurlijk het grote Nederland en Zweden dat om kwart voor 9 begint. |:-

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Brazilië - Portugal 6-2 :D

[yt]6vKq9fPtfgw[/yt]

Maicon en Adriano gescoord _O_

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat je Adriano niet meer zult zien bij inter.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    zo die fout van pepe zie je nog niet eens bij FC bal op het dak 8 :emo:

Soms vraag ik mij af of sommige voetballers hun cellen in hun spieren ipv hun hoofd hebben zitten

Die Maicon is ook een beer :eek:

Dat is toch die #2? Wat een schot

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Weet ik zo net nog niet.

Maicon is nummer 2 ja.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Maicon heeft echt vaak van die pegels.. Die gozer heeft me toch een schot in de benen. Niet te zuinig 8).

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ging c.Ronaldo huilen? :D :D :D

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Damn! Die 5-2!! :eek:

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    'Cristiano Ronaldo is niet goed wijs’
    Geschreven op vrijdag, 21 november om 10:43

De oefeninterland tussen Brazilië en Portugal, van afgelopen woensdag, is er één om niet snel te vergeten. Niet alleen lieten de Zuid-Amerikanen geen spaan heel van de Europese opponent (6-2), ook het optreden van Cristiano Ronaldo was weer eens spraakmakend. Dit keer echter niet vanwege zijn fraaie acties.

Thiago Silva, speler van het Braziliaanse Fluminense, had na afloop geen goed woord over voor zijn directe tegenstander. “Hij is niet goed wijs. Als ik niet een paar keer hoog op was gesprongen had hij mijn been gebroken”, verklaarde de 24-jarige verdediger van de Seleçao na afloop van het treffen.

”Hij was het spoor volledig bijster omdat we hem totaal uit de wedstrijd speelden. Nadat hij die grove tackle maakte had hij ook nog het lef om te zeggen dat hij me niet raakte. Dat klopt ook, maar dat was niet zijn verdienste. Vervolgens bood hij zijn excuses aan, maar die heb ik niet geaccepteerd”, aldus de geagiteerde Silva.

Ook Real Madrid-verdediger Marcelo, die veelvuldig rechtstreeks tegenover de sterspeler van Manchester United stond, was onthutst. “Ronaldo ging over alle grenzen en had ook nog eens een grote mond. Hij gaf me een elleboogstoot, en daarna wilde hij zich er met veel misbaar van afmaken.”

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Uit het verkeerde topic:

En inmiddels 2-0 door een stiftje van Robinho.

Edit:

Man. City - Arsenal 3-0
    Liverpool - Fulham 0-0
    Chelsea - Newcastle 0-0

Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Arsenal... |:- We moeten in ieder geval zeker wat ervaren spelers halen in de Winterstop, en vooral voor het middenveld al verwacht ik er maar weinig van...

19. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ze beter verdedigers kunnen gaan halen. Het gaat namelijk al weken niet goed met de verdediging. En nu Gallas op de transferlijst is gezet zullen ze wel versterking nodig hebben.

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    United ook gelijk gespeeld, tering.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina