1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, wordt niks met Ajax vandaag. Zag het al aankomen...het weer, de gedrevenheid van AZ. Mja, nog niks ernstigs aan de hand, 't ligt allemaal dicht bij elkaar bovenin. Ajax krijgt na AZ ook een wat relatief makkelijker programma.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gooi Gabri erin voor Lindgren dan!

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Goede overwinning van AZ. Voelde het al van te voren aankomen. Jammer maar helaas. ajax kon ook verder geen vuist maken.

4. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ajax was wel beter toen er eenmaal veel sneeuw lag, dus mooiweer voetballers, mooi niet:+
    Had een gelijkspel eerlijker gevonden, maar snap niet dat MvB Lindgren de voorkeur geeft boven Gabri. Sulejmani was ook niet te zien.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bah :{ Er zat weer eens helemaal niks in vandaag. Eerste helft nog redelijk in balans, tweede helft weer zo inspiratieloos als altijd.

En dan gaat het nog sneeuwen ook. Dan weet je wel weer genoeg :emo:

6. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vorige week bij Ajax - PSV ook :emo:
    AZ heeft verdiend gewonnen. Beter spel. Betere kansen. Ajax kwam niet verder dan een paar schoten uit de 2e lijn. AZ had nog een paar 100% kansen.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Vorige week was een hele andere wedstrijd. Een wedstrijd waarbij Ajax de bovenliggende partij was. Az was dat nu ook.....Tja, wordt wel spannend zo die competitie :eek:

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Al die kritiek is ook niet terecht. Moet je kijken hoe het veld erbij lag, toevallig dat AZ toen al op 2-0 stond, want veel creƫerden zij ook niet meer. Ik kan er echt met de kop niet bij dat het duel na 50-60 minuten niet stil werd gelegt, totaal onbespeelbaar veld.

Al met al verdient verloren, maar zoals gezegd: er is nog niks aan de hand, we lopen maar 1 punt achter en we hebben op NAC en Groningen uit het gros van het lastige al gehad.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  10. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, het is altijd makkelijk zoiets te zeggen als je fan van de verliezende club bent. Dat een gelijkspel eerlijker geweest zou zijn.
    PSV vorige week terecht verloren en Ajax vandaag terecht verloren. Niets meer, niets minder.

Willem II - Groningen zal denk ik zo worden gestaakt... Het veld is nu helemaal wit...

Edit: 1-0 nu in Tilburg

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Die sneeuw is echt niet normaal meer, dat ze door mogen spelen. :emo: Die wedstrijd spelen ze echt niet uit.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    2-0 al voor willem II wedstrijd ondertussen stopgezet om de lijnen schoon te maken die weer na 5 minuten zijn volgesneeuwd:emo:..

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt niet meer normaal hoor. In deze omstandigheden wint Willem II nog van Barcelona, 't gaat werkelijk nergens over.

Mja, het staat 3-0, ik denk niet dat het logisch is als je de wedstrijd staakt want dan moet er weer vanaf 0-0 worden overgespeeld, toch?

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wel een leuke goal :9

15. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Wel buitenspel volgens mij, al kon ik dat niet al te goed zien door de sneeuw :+

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Iemand ook een link van Utrecht? Willem II speelt Groningen aardig weg. Maar die sneeuw...

17. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom? de omstandigheden zijn toch voor beide ploegen gelijk? als Willem II zo ruimt wint hoeft dat echt niet door het weer te komen.

De competitie blijft wel heel leuk zo, bijna elke week een spannende wedstrijd. Hoeveel koplopers zijn er nou eigenlijk al geweest, 5? (ADO, AZ, Groningen, Ajax, NAC)

Vond het trouwens wel grappig dat Sno mocht spelen:+

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Kom net bevroren terug van Eagles - Den Bosch.

We hadden zo hard moeten winnen, blijft het 0 - 0.
    Ahahaoui mist een 100% kans.
    Bal op de lat, en de scheidsrechter werkte ook niet echt lekker mee.
    We hadden wel een penalty mogen krijgen.
    Ook nog rood voor Den Bosch, en toch niet weten te scoren.

Godver!

Laatst bewerkt: 23 nov 2008
  19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    let is Sno, let it Sno, Let it Sno!!

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij zijn PSV en Heerenveen ook nog even koploper geweest.

Enfin, tja verloren...Toont wederom hoe grillig Ajax kan zijn dit seizoen. Maarja maak me weinig zorgen. Kwestie is om gewoon goed de eerste seizoenshelft af te sluiten. Niks is nog verloren. Dit is vooral zonde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina