1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wat doet Westerhof nog bij Vitesse?
    - Hij presteert niks.
    - Hij heeft de uitstraling van een natte zak
    - Toen hem werd gevraagd naar het incident ''Sprockel'' begon hij te stotteren als een..
    vul maar in.

Maar dat lijkt me echt geen goede trainer voor Vitesse..

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Barça gelijk, helaas maar tja ik maak me er nog niet zo druk over. Het gaat nog steeds heerlijk en ik hoop dat de jongens het volhouden. Het worden in ieder geval wel drukke tijden, eerst Sevilla uit, dan Valencia thuis, Real thuis en dan Villareal uit.

Al had ik Pascal wel wat doelpuntjes gegund omdat hij er bij was. :+

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Real gaat het nog moeilijk krijgen met die tegenstanders, maar goed er is tenminste strijd het voetbal is niet goed maar we zijn wel mooi 2 punten ingelopen.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    The Times: "Het was niet Van Persie, maar Eboué"

Arsenal-verdediger William Gallas klapte onlangs uit de school over de strubbelingen binnen de selectie van The Gunners. De Fransman beschuldigde een speler die zes jaar jonger is dan hij ervan dat hij de sfeer verziekt bij de club en (jeugd)spelers terroriseert.

Heel Engeland dacht na de uitspraken van Gallas meteen aan Robin van Persie. De Nederlander is samen met Bacary Sagna en Emmanuel Eboué de enige speler in de selectie van Arsenal die zes jaar jonger is dan Gallas.

Onlangs kreeg Van Persie in de rust van de wedstrijd Arsenal - Tottenham Hotspur het aan de stok met zijn ploeggenoot Theo Walcott. Hierdoor viel de verdenking op de Nederlander, maar volgens The Times is hij niet de boosdoener. De Engelse krant meldt dat de Ivoriaan Eboué de schuldige is.

Gallas heeft door zijn uitspraken de aanvoerdersband moeten inleveren. Bovendien sprak een aantal jonge spelers de afgelopen dagen juist zeer positief over Van Persie.

Wederom weinig verbazingwekkend. Eboué is ook een bijzonder onsympathieke speler die altijd loopt te mekkeren en vaak als een blinde idioot op z'n tegenstanders doorgaat. Een Arsenal zonder Gallas en Eboué, dat zou echt 60% schelen in sympathie! :+ Het draagt sowieso altijd wel op een positieve manier bij aan de sympathiebalans als er wat Fransen en Franstaligen verdwijnen :D

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Over van Persie gesproken, wat een schitterend goal maakte die afgelopen weekend haha.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Waar is de grap?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Grap? Heb je die goal gezien?

8. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    ze hebben met 3-0 verloren van Man. City....

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Voor zover ik weet heeft Arsenal met 3-0 verloren en Van Persie geen eigen goal gemaakt.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Sjonge, kijken jullie nooit Engels voetbal ofzo?

[yt]TuMAtfkULgY[/yt]

11. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    lol:9. helemaal niet gezien;)..

Wel grappig die tekstwolkjes:9.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ook niet gezien. Wedstrijd na de eerste helft afgezet want vond er geen zak aan.

De scheids heeft overigens gelijk, want dit mag niet volgens de regels.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Eerste helft was inderdaad matig, maar de tweede helft was echt goed voetbal. Die goal van Robinho was echt een schitterend lob.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die heb ik toevallig later nog teruggezien ja. Mooie goal.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het eens bekeken, en daarna met de vriend van m'n moeder, en wij zien niet in waarom dit tegen de regels zou zijn.. Als hij de keeper kietelt, en hij de bal los laat, dan snap ik het.. Maar nu is de bal al in de lucht..
    Je mag de bal toch ook afpakken als hij een rollertje doet richting een verdediger? Das praktisch hetzelfde..

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat het in de regels staat. De keeper laat inderdaad de bal los, daarom ben je geneigd te denken dat het toegelaten moet worden, maar het mag niet.

Zo vind ik het ook vreemd dat een keeper de bal niet neer mag leggen en vervolgens weer op mag pakken, maar wel mag stuiteren voordat hij uittrapt :9

Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij al de bal had geschoten en Van Persie pakte hem dan, oke dan mag het wel. Maar hij gooide de bal op en wou toen schieten en toen pakte Van Persie hem. Lijkt me dat dat niet mag.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Inderdaad, de keeper was bezig met uittrappen, en dan heeft ie feitelijk nog balbezit. Dan mag je hem niet afpakken oid.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja lijkt me ook, anders kunnen we wel met zijn alle voor de keeper gaan staan :+

benieuwd wat suarez volgende week tegen utrecht gaat doen :9

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    een paar jaar terug werd die van Henry wel goedgekeurd volgens mij, maar mag idd niet. Anders krijg je van die klojo's die expres ervoor gaan staan zodat je de bal wel moet gooien, net zoals bij FIFA098)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina