1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    PALERMO - MILAN 3-1 _O_

1 Internazionale 14 33
    2 Juventus 14 27
    3 AC Milan 14 27

\o/

2. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vrij content met die stand (zeker gezien hoe het laatste tijd gaat), jammer dat Inter toch hun wedstrijden nog wint of iig gelijk speelt met niet bijzonder goed spel toch?

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    't Is niet best, nee. Bij vlagen wel, maar meestal slordig of gewoon enorm laf en behoudend.

Verwacht in de winterstop toch minimaal één creatieve versterking en hoop dat het spel dan ook wat frivoler wordt. Al is mooi voetbal ook gewoon mogelijk met deze ploeg, zoals ze bij vlagen laten zien.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoe gaat het eigenlijk met Quaresma? Maakt hij het nog een beetje waar?:9 Sinds ik hem bij Barça heb zien kloten heb ik gewoon niet het geloof meer in hem gehad dat hij het bij een topclub zou redden. Hij heeft in principe de potentie wel, maarja.

Wie zou dan op het verlanglijstje van Inter staan om het middenveld van creativiteit te voorzien?

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Quaresma is tot nu toe een aanfluiting. Werkt niet hard en z'n acties komen helemaal niet uit de verf. Dan gaan die trivela's die allemaal over het doel vliegen je wel tegen de borst stuiten. Maargoed, hij speelt al een tijdje niet meer en zat afgelopen weekend zelfs op de tribune, dus hopelijk leert ie er van. Iedereen weet dat ie de potentie heeft, alleen moet ie wel wat mannelijker gaan voetballen. Italië is geen mickey mouse league zoals Portugal en Nederland. Hij heeft wel in een paar wedstrijden laten zien wat ie kan in ieder geval.

Voor het middenveld schijnen ze Makoun van Lyon op het oog te hebben. Ken die hele vent niet, maar Mourinho heeft vaak wel oog voor Afrikaanse spelers, en ik las dat het een intelligente voetballer is met drang naar voren. Verder is Hamsik van Napoli een transfertarget, maar die is met geen mogelijkheid los te weken daar en is ook erg gewild in Engeland (Chelsea). Aquilani is een optie. Die heeft nog stééds niet bijgetekend bij Roma en het lijkt er steeds meer op dat ie Roma verlaat als ze niet presteren dit seizoen. Het zal dan wel vechten worden tussen Juve en Inter om Aquilani. Verder zou Elano van Manchester City ook in de belangstelling staan van Inter. Aardige voetballer maar vraag me af of die voor de lange termijn veel toevoegt (is volgens mij ook al 30 ofzo).

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Makoun is toch meer een verdedigende middenvelder ipv van iemand die voor creativiteit zorgt?

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb echt geen idee. Kijk nooit naar Frans voetbal en had voor deze geruchten zelfs nog nooit van die vent gehoord. Zag hem alleen tegen Fiorentina tegen de lat schieten. Mourinho kennende zal hij in defensieve zin ook wel wat in z'n mars hebben, ja ;)

Edit: Hij scoorde trouwens tegen Viola. En hij moet geloof ik de opvolger worden van Vieira, dus weldegelijk in eerste instantie een verdedigende middenvelder. In dat geval moet er dus nog iemand bij.

Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Makoun is inderdaad een verdedigende middenvelder ja. En Elano is 27, dus kan nog wel een jaar of 4 a 5 mee;) Alleen zit hij wel veel op de bank bij city, dus of het zo'n geweldige versterking is vraag ik me af!

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar hij zit ook bij de Seleçao :+ Vind het ook niet echt een geweldenaar hoor. Zie liever een jonge Italiaan als Aquilani, Montolivo of Giovinco (allemaal (vrijwel) onhaalbaar) komen.

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Waarom niet? Grote kans. RvN is geblesseerd, en als je de woorden van Coronel hoort zijn ze dus in gesprek.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    NOS Journaal zegt het nu ook.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    NOS meld 20 miljoen.

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    20miljoen? Dat is een schande voor zo´n goede speler!
    moet minstens 30miljoen zijn!
    Ajax had gelook ik in de zomerstop een bod van 40miljoen!

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dat was 45 miljoen ja, van City. Ook niet echt serieus te noemen.

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    City had hem echt wel gekocht voor die prijs hoor. Ajax wilde hem gewoon niet kwijt. Wel mooi voor Huntelaar, denk dat ie veel gaat spelen vanaf januari aangezien Ruud er dit seizoen niet meer is.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Manchester City kwam op de laatste dag dus hadden we helemaal geen spits gehad, en bovendien wilde Huntelaar volgens mij niet naar City (en terecht).

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Liverpool-West Ham 0-0 gebleven..

Jammer, Liverpool had 3 punten kunnen uitlopen op Chelsea, is nu maar 1 geworden..

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    mooi, chelsea moet gewoon kampioen worden

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, United.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.