1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    League Cup:

ManU - Blackburn 5-3 (4x Tevez)

Coppa Italia:

Milan - Lazio 1-2 (tussenstand verlenging)

UEFA Cup:

Standard Luik - Sampdoria 3-0 :eek:

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    standard is wel ziek bezig zeg

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Milan is weer aan het kudde..

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Milan ligt er uit. Samp speelde met een B-elftal lees ik.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Binnen paar jaar zal het wel een concurrent worden, in ieder geval van Rusland.
    Frankrijk staat al boven Duitsland..
    Maar met Ajax, NEC en Twente in de uefa cup doen we het ten minste beter dan Roemenie:)

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Leuke uitslagen gisteravond. :) Heb de wedstrijd FC Twente <> Schalke 04 gekeken. Was een leuke match. En wat zien die nieuwe kleedkamers van Twente er mooi uit zeg!

Ik ga denk een kaartje regelen voor Ajax - Slavia Praag, iemand die ook hier naartoe gaat?

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wilde wel gaan maar heb helaas een tentamen de volgende dag om 9 uur :'-(

8. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben wel aanwezig had passepartout gehaald voor zilina en slavia.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben er ook.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wow, hoe de Schalke aanhang sportief reageerde, wat fantastisch! Bewijst maar weer eens dat 04 een van de mooiste legioenen heeft van Europa (samen met Liverpool en Feyenoord :p)

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, die van feyenoord reageren europees ook altijd zo vriendelijk na een verlies partij :+

Heb niks tegen feyenoord hoor, maar mooiste legioen van europa gaat misschien wat te ver!

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Feyenoord reageerd inderdaad het mooiste door altijd het stadion te slopen van de tegenpartij. Ga je schamen Tyrant :p Als het team slecht presteerd gaan ze zich ergens anders maar misdragen, belachelijk. Om dan vervolgens in een Oranje Shirt tussen al hun "rivalen" te staan en dan niks doen.

Feyenoord - Ajax, bah. Altijd gezeik.
    Oranje, nooit gezeik. T'is maar een spelleke

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oranje zou ik helemaal nooit heen gaan ook al is het gratis. Wat een publiek altijd =(

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben 1 keer naar een wedstrijd geweest. Bij 0-1 ( achterstand ) zie je mensen al de tribune af wandelen. Als we 1-0 voorstaan hoor je een groepje mensen wat juichen. Verschrikkelijk, erger me eigen d'r kapot aan. Heb heel de wedstrijd lang uit volle borst meegezongen, soms even stoppen natuurlijk om m'n keel te smeren met bier. Ach, boeit niet. Ik ben voor NAC :b:_O_

De sfeer bij vriendschappelijk is TOTAAL anders als bij het EK. Bij het EK stond heel m'n woonplaats vol met Oranje supporters en die zongen allemaal heerlijk mee. Mooiste sfeertje ooit!

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je verzekeren dat je maar weinig echte "fans" bij oranje ziet. Het meerendeel van het Oranje publiek zijn gezinnen en mensen die het leuk vinden om een keertje naar een wedstrijd te gaan.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ben NAC supporter ( jaja, ik weet het, 4-0 ), ga meestal met een man of 15 daar heen. Het is niet veel, maar toch zijn we luidruchtiger als't gross mensen wat daar op de tribune zit. Erger je je eigen kapot aan.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hahahahahhaahahahahahhahahahaa:lol:
    ''Fail''
    Feyenoord gaat altijd braaf naar huis als het een wedstrijd verliezen he..:emo:
    Of ze gaan naar het stadhuis om te zeggen hoe tevreden ze met het resultaat zijn..

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht wat een kansloze reacties weer. Als een paar mensen die zich Feyenoord "fan" noemen zich misdragen dan is dat heel het legioen. Zo triest.

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gezellig, ik ga zondag naar nac. Uitvakkie zal zo goed als leeg zijn. We konden wel met 1600 naar de kuip en nu gaan we met ongeveer 150 man. Is 90% minder. Hoop eindelijk weer is een punt te pakken. Maar uit lukt het niet zo snel!

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hehe was maar een geintje. Ben een paar keer in de kuip geweest, maar vond de sfeer niet geweldig, kan ook eraan liggen dat ze tegen ado spelen en dat dat niet zo'n topwedstrijd is :D!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina