1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja Madrid speelde gewoon anti-voetbal en dat is gewoon niet goed voor het spelbeeld. Vooral in de eerste helft hingen ze gewoon met z'n allen een meter of 10 achter de middenlijn, het was gewoon laf. En ook die constante zware overtredingen op Messi waar die scheids natuurlijk amper wat tegen deed. Want ja, het is wel een Real Madrid speler die je een kaart moet geven hoor.:emo: Maar goed, de aanvallend ingestelde en voetballende ploeg heeft uiteindelijk gewoon dik verdiend gewonnen. :) Het spaanse publiek is inderdaad heerlijk.
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    iemand eens stream voor Vitesse-PSV?? alleen maar via TVAnts maar dat werkt bij mij weer eens niet :confused:!?

    EDIT: hier eentje voor de liefhebbers;) http://www.justin.tv/thepriest

    tip: geluid uitzetten want is echt klote stream..
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    de frustratie druipt ervan af :emo:
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft gewoon gelijk.


    Vitesse - PSV 1-1.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Kom op toch op jongens, iemand komt posten als AZ toevallig wint (wat ze het hele seizoen al doen), en alle Ajacieden duiken er op. Echt, waar maken jullie je druk om :lol:
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon dieptriest dat hij als z'n clubje het niet goed doet, dan maar op de supporters gaat zeiken. Omdat hij iets nodig heeft om op te zeiken.
     
  7. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, ik heb ook zoiets van laat anderen ook eens blij zijn om hun clubbie.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met zo'n wedstrijd wel maar in slechte tijden is het een aanfluiting. Voor mij is er geen groter voorbeeld van "successupporters" als het Spaanse publiek. Mijn mening maar niemand trekt een zakdoek sneller dan in Spanje. Wil hier niet lullig over doen o.i.d. maar dit is wel de reden dat ik het Spaanse voetbal een beetje links heb laten liggen.

    Ben het trouwens ook voor een gedeelte eens met Nera. Mij maakt het verder niet veel uit en het is iets wat helaas bij het voetbal hoort. Ik ken zelf ook "ajacieden" die voor Feyenoord zijn geworden (denk aan Uefa Cup). Bij zoiets kan ik me wel boos maken want de stap van "020" naar "010" vind ik een beetje vreemd en al helemaal als je die gasten goed kent. Ik kom ook uit de omgeving van Rotterdam dus het was al snel dat je meelopertjes kreeg zodat ze erbij hoorden. Wat de AZ supporters van nu doen maakt me verder niet uit, moeten hun weten :) Maar van overstappen van de ene club naar de andere ben ik geen fan.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volendam eerste uitpunt :cool:
     
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77

    Ik neem aan dat je met 'ze' ook mij bedoeld? Ik post hier bijna nooit en dat ik dat nu een keer wel doe heeft niks te maken met 'durven' omdat AZ er nu goed voor staat.
    De jaren dat het echt slecht ging met AZ heb ik niet mee gemaakt want dat is wel wat lang geleden, maar toen ze 13e stonden 6/7 terug zat ik daar ook al op de tribune dus laat mij lekker even buiten die hele discussie met succes-supporters.
    Wat er droevig is 020 zeggen mag je me uitleggen, want veel van die 'super'-supporters van ajax vinden het maar al te stoer dat overal op de kalken in A'dam. Waarom zou ik die benaming dan niet mogen gebruiken?


    Ja top. Vrees dat er niet veel zullen volgen al hoop ik wel dat volendam in de eredivisie blijft. Ze hebben helaas niet de financien en het spelers materiaal om potten te kunnen breken.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze in de eredivisie blijven, dan krijgen ze wel meteen een extra berg geld, right?
    Gun het volendam wel, laatst ergens een stuk gelezen over Volendam, dat ze graag willen groeien enzo, maar ook echt een plan daarvoor hebben, dus ik ben benieuwd :cool:
     
  12. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Al sinds een paar jaar hoor ;)

    Inter wint helaas..hopen dat ze straks gelijk spelen daar in Turijn.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Thuis kan Volendam tegen iedereen wel wat halen, ze zijn nog geen 1 wedstrijd echt kansloos geweest thuis(nou, mss tegen NAC dan). Altijd verdienden ze wel een punt of meer.

    Volgende week Heracles, oh kut die zijn natuurlijk dat kunstgras gewend! Daar gaat de troef! :+
     
  14. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    FC Groningen - FC Twente 1 - 4 :D:D Master
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zeik meer dan genoeg op m'n club en daar staat het ook volledig los van. Ik heb 't ook nooit over andere supporters. Die van AZ zijn gewoon bijzonder zielig en zo hypocriet als de neten en het valt enorm op.

    En over frustratie gesproken; waar was jij vorig jaar?

    Inter wint weer met moeite ja. Te triest voor woorden hoe het zooitje weer op gang moet komen. Wel heerlijke goals. Vanavond in alle rust kijken hoe Juve-Milan eindigt. Gelijkspelletje zou leuk zijn :D
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77

    Daar heb je inderdaad wel een punt. Ze zijn misschien niet kansloos, maar dat heeft ook inderdaad te maken met het veld en de speelstijl. Je ziet vaak dat zelf als een team de wedstrijd volledig domineert tegen een defensief ingesteld team ze moeilijk tot scoren komen.

    Als je puur kijkt naar de spelers die volendam heeft is het natuurlijk niet zo verwonderlijk dat ze niet zo hoog staan. In vergelijking met teams als sparta en heracles, waarvan veel mensen ook verwachten dat ze goed mee kunnen doen om te degraderen8), vind ik volendam toch kwalitatief een stuk minder.
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik denk op de TU in Delft?

    Maar even serieus hij heeft wel een kern van waarheid.

    De helft van dat DSB-stadion zat 8 jaar geleden nog om 19.00 uur te juichen voor ajax.
    Daarnaast kent die hele X tribune en het oude MO-10 vak een irritante, onnuttige haat tegen Ajax. Als je dan vraagt waar het vandaan komt, krijg je 9 van de 10 keer een antwoord met een strekking als "Het zijn kutjoden"
    Niemand van die gasten zal ook zeggen dat Huntelaar de transfer naar een topclub heeft verdiend. Ze durven het ook bijna allemaal te zeggen dat Ari een betere speler is dan Huntelaar of Suljemani :emo:

    Het is gewoon triest.
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ach, hypocrisie is een must bij het voetbal :cool:
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, zo kun je er over denken. Maar in Spanje hoeft niet bij elke wedstrijd de ME op te draven omdat ze bang zijn voor ongeregeldheden. De sfeer is veel gemoedelijker maar toch gepassioneerd. Tsja het is moeilijk uit te leggen. Als je een wedstrijd in het echt meemaakt dan weet je wat ik bedoel. En dat witte zakdoekjes gebeuren is inderdaad verkeerd, maar dat zie je in al die Zuid-Europese landen. Dat is echt niet alleen iets van Spanje. Daarnaast ben ik er ook groot tegenstander van, ik vind het belachelijk. Ik zal er ook nooit aan meedoen.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als ik heel eerlijk ben heb ik nog nooit ergens anders witte zakdoekjes gezien dan in Spanje en bij Ajax :D

    En ben bij twee wedstrijden van Barça geweest, en ik ben het ook daar eigenlijk wel een beetje eens met Cookie. De ambiance is geweldig als er op los gescoord wordt, maar anders is het eigenlijk maar rustig en al snel morrig.

    Alweer een parallel met Ajax :+ Verder niets dan lof hoor, want de passie voor voetbal is er echt gigantisch, en dat is gewoon schitterend, zoals we gisteren weer hebben kunnen zien.


    Jammer trouwens dat de ME er bij Ajax wél af en toe aan te pas moet komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina