1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Niet eens. Ik neem als voorbeeld even de thuiswedstrijden tegen Ajax en Heerenveen waar ze de punten vooral te danken hadden aan de twaalfde man. En dat zeg ik op basis van televisiebeeld en -geluid. Het publiek in R'dam kan je echt zelden iets verwijten.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Grotendeels van de wedstrijd gisteren was het Feyenoord publiek stil. Echter ook een normale reactie als de 1-1 valt en dankzij van Bronckhorst de 1-2 er gelijk achteraan komt.

Jammer, ik gun Feyenoord het zeker maar het draait gewoon niet. Ruim 2 uur achter je club staan en uit volle borst meezingen... dat kunnen ze op dit moment zeker wel gebruiken.

3. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je de leukste thuis? :x Ik weet niet hoor maar er hing toch echt een goed sfeertje tot de 75e minuut ofzo, en dan valt die 3-1 tja, dan is het wel effe stil ja. Maar zelfs na die ontzettende blunder van Gio bij de 2 - 1 werd die toegezongen, en na afloop is Verbeek nog effe toegezongen, dat zie je toch niet bij veel clubs hoor. De sfeer was ook redelijk goed, omdat we met slechts 20.000 man in De Kuip zaten, dan is de sfeer altijd veel beter dan als de Kuip uitverkocht is (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).

Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ach gut, weer die nutteloze discussies over ''jullie zijn een kutpubliek''.

Maar goed, even mijn licht werpen over gisteren. Ajax speelde niet best, maar toch gewonnen. Goed, dat mag dan ook wel tegen een ploeg als Zilinia. Maar ik werd er niet blij van. Enfin, de laatste tijd maakt spel me bar weinig uit. Eerst maar echt een goede reeks neerzetten. Daarna maar kijken naar het spel.

En de rest van de clubs. Feyenoord weer verloren, en als ze geen positief resultaat halen tegen Deportivo is het echt gedaan. Heerenveen kan het ook wel schudden denk ik. Nogal hard tegen de kloten tegen Wolfsburg. De nederlaag van Twente kan je nog incalculeren. Daar zijn nog best mogelijkheden.

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zowaar de Eagles met 0 - 2 gewonnen uit (!) bij Top Oss.
    Wel wederom een rode kaart, maar fuck it. 3 punten! :cool:

Hopelijk aankomende vrijdag ook eens een overwinning thuis..

6. Shariff

Shariff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nac gewonnen van de graafschap, twee mooie goals van Amoah. (Vooral de laatste)
    Go go 1e plek. :d

E: Als AZ verliest van FC Twente en Ajax wint met maximaal 1-0, wordt het perfect. :eek:

Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  7. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    arsenal 2-0 voor door 2 keer nasri

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Yes, we hebben het geflikt. Had de hoop al opgegeven maar we hebben toch van United gewonnen, mooi! Nasri _O_

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ah nee...Verloren van Arsenal, blunder. >_<

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nec-PSV 1-0

11. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff....
    En PSV is alweer begonnen met een aantal andere spelers tov de vorige wedstrijd.
    Ik snap niet waar Huub mee bezig is =(

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Allemachtig wat is het voetbal tot een dramatisch dieptepunt gedaald zeg. Ver-schrik-ke-lijk om naar onze topclubs te moeten kijken...

NEC-PSV 1-0. Ik kan er niet eens meer om lachen.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nec \o/

14. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben jij dan de enige "Ajacied"
    We krijgen dit seizoen een kampioen van de armoede :+

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, ik zit hier anders met een glimlach van oor tot oor te glunderen heur.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Topclubs? :+

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, ik vind het ook wel goed voor Ajax, maar als ik denk aan de consequenties op de lange termijn kan ik wel janken. Het niveau is zo onvoorstelbaar triest in Nederland. De potentiële kampioenskandidaten en subtoppers strompelen over elkaar heen op de ranglijst. Je kunt wel zeggen dat het allemaal leuk, spannend en spectaculair is maar het is het toonbeeld van een competitie in verval.

Begrotingen:

Ajax 65 miljoen
    PSV 63 miljoen
    Feyenoord 46 miljoen
    Heerenveen 28 miljoen
    AZ 28 miljoen
    FC Twente 28 miljoen
    FC Groningen 17 miljoen
    FC Utrecht 17 miljoen
    Vitesse 15 miljoen
    NAC 14 miljoen

....die topclubs ;)

Daar is ook niks nieuws aan ;)

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Barcelona - Valladolid 4-0. Eto'o 4 keer. Ik zat een stream te kijken, en in de herhaling van de 3-0 kwam de herhaling van de 4-0 er meteen achteraan. Hahaha...Barcelona is ontketend. :p

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    G*dverdomme :mad: Wéér mis ik de eerste helft van Barça. Eerst al tegen Atlético die afstraffing, ook laatst toen het 5-0 ofzo stond bij rust en nu weer. Ga maar weer de tweede helft aanzetten maar waarschijnlijk is het net als de vorige keer kut met peren de tweede helft.

Higuaín heeft er trouwens ook 4 gemaakt net voor Madrid (4-3 gewonnen).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina