1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    KEITA! 1-1 :D
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar heb ik nooit mijn mening gegeven over Napoli maar ook nooit over Ajax. Ik heb zelfs nooit gereageerd in een voetbaltopic omdat ik daar geen behoefte aan had.

    Heb Napoli ook altijd gesteund toen ze niet in de Serie A zaten. Vind het vooral triest dat jij meteen weer naar iemand uithaalt en iemand meteen een ''meeloper fan'' is volgens jouw.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Van mij mag Villareal nog wel even vlammen. Gun Barca niks :p.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    HENRY! _O_ 1-2 Barça
    Pique 2de gele kaart, slaat nergens op die kaart.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2008
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hehe, ik quote jou, dus ik bedoel jou. Fijn dat dat even duidelijk is..

    Vikkie, laat me dit stellen, als ik iets naar jou bedoel, dan is het duidelijk dat ik het naar jou bedoel, en dan ga ik niet zielig lopen doen dat ik het niet zo bedoelde. Zo ben ik altijd, nogmaals, het was niet op jou bedoeld, aangezien ik in deze zelf ook geen recht van spreken heb. Dus voel je alsjeblieft niet aangesproken, ouwe nerd :+
     
  6. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    viel me ook op dat er ineens een hoop supporters zijn van andere clubs, niks mis mee verder vind ik. Ik heb verder altijd alleen Nerrazurri hier gezien en volgens mij 2 barca fans. Verder post ik hier zelf ook niet veel, lees het wel altijd beetje door hier.

    Een aantal vrienden van mij zijn namelijk zo dat ze ineens een club gaan volgen die het goed doet (of gedaan heeft) en ze doen dan net alsof ze alles al wisten van die club.

    Anyway, de 1-3 voor juve kwam gelukkig optijd want het ging niet best de 2e helft. Ik kon het niet goed zien, maar hij leek beetje buitenspel...de 3e goal die amauri maakte. Verder niet veel van de match gezien. Maar de doelstelling is behaald, niet verder achterop raken op inter en 9punten halen uit de laatste 3 wedstrijden. Ik vrees wel weer een 2 of 3e plek voor juve dit jaar.

    Verder wel leuk dat er een Napoli fan is hier, gelukkig niet een 2e inter fan (aan nerrazurri hebben we genoeg:b:)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wat een gezeik hiero altijd zeg. Eerst zit iedereen te vitten als een AZ fan hier komt posten, en nu ga jij zitten zeiken als iemand van Napoli hier niet post terwijl ze hebben verloren. Dat is toch belachelijk? Moet ik dan maar elke weekend even posten 'Hoi, Feyenoord heeft vandaag verloren, maar ik moet hier even posten anders lijk ik net een neppe fan'. Of moet je vorig jaar al een keer hebben gepost dat je voor Napoli bent, omdat je anders een meeloper bent? Laat iedereen lekker in z'n waarde zeg.
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa puntje uit Nijmegen gehaald. Lekker hoor :)
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Als een scheids een prominente rol heeft in een wedstrijd is dat omdat het er allemaal heel grof aan toe gaat of omdat de scheids simpelweg slecht en/of partijdig fluit. En laat ik vooropstellen dat deze wedstrijd geen slachtveld was. Echt erg beroerd gefloten, dat wel. Pique kreeg volstrekt onterecht een 2de gele kaart en moest eraf waardoor Barça ineens met nog een minuutje of 30 á 35 te gaan met 10 man stond. Even later wel een enorme grove overtreding op Dani Alves en dat is dan slechts geel. Ook nog een moment waarbij Samu volledig onderuit geramd wordt binnen het strafschopgebied zonder ook maar enig oog voor de bal. Meneer laat gewoon doorspelen. Echt heel erg bedroevend was het vandaag.

    Maar goed, uit bij Villarreal winnen is gewoon goed gedaan. Blij met de 3 punten. :)
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Barca is niet te stoppen :mad:.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nou haal die :mad: maar weg. Je zou denken dat iemand die ook voor Ajax is toch wel voorstander zou zijn van het frivole en aanvallende spel van Barça. Real Madrid speelt een beetje als PSV, maar dan op een hoger niveau.:+

    Xavi was trouwens vanavond weer erg goed, en bij die voorzet op de 1-2 naar Titi was hij briljant. _O_
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ach, er is maar 1 club uit Madrid en dat is Atletico! Dat is pas echt een schitterende club :D. Wat hebben die toch een fantastische voetballers lopen.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben al lang blij dat er meer mensen zijn die naar Italiaans voetbal kijken.
     
  14. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Milan - Udinese 5 - 1, heerlijke wedstrijd. Iedereen bij Milan (behalve Ronaldinho) speelde goed. Na de 1-0 in de 3e minuut dacht ik dat het 80 minuten lang lekker naar achteroverhangvoetbal kijken wordt, maar dat viel dus best mee.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Milan speelde wel erg sterk ja, vooral de eerste helft. Maar voordat ze een rol van betekenis willen spelen moeten ze eerst even 9 punten goedmaken :9 Dikke kans dat ze bij de eerstvolgende uitwedstrijd tegen een kleintje gewoon weer verslappen en op de klootjes krijgen.
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nee, mijn vliegtuigje werd voor aanvang van de wedstrijd van het veld verwijderd :+


    Voor iedereen die nog steeds twijfelt aan die penalty van Suarez. In de telesport staat een enorme foto waar het erg duidelijk is dat het een penalty was :)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat twijfelen mensen of die actie van Frankel geen penalty was!?
    Dan wordt er zeker ook getwijfeld of het een elleboog was van Vormer?
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Bekijk voetbalzone maar ;)

    Ik zeg het hier preventief :cool:
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als je daar over twijfelt ben je rijp voor een enkeltje Pluto zonder zuurstof.
     
  20. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het ook belachelijk hoe ene lijer van De Graafschap nog ging lopen schelden op Suarez dat ie zich niet moest aanstellen. 't Liefst zou je het veld oprennen en die nerd met z'n voorhoofd tegen de paal gooien. Wat kan ik me daar aan ergeren zeg. Gvd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina