1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Jezus, wat ben jij een gefrustreerd mannetje zeg :emo: De verbazing van de ene domme generalisatie is nog maar net verdwenen als de volgende alweer tevoorschijn floept.
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is toch zo?? Die agressiviteit blijft als je er niks aan doet. Een wand van het uitvak mollen is toch niet normaal, of wel soms? Bij PSV hebben we pas strenge stewards, als je daar ook maar iets mee flikt ben je al gelijk de zak, het is kut maar zo gaan ze wel het begin van relletjes tegen. Maarja denk dat 70% het hier niet kan weten omdat die niet wekelijks/maandelijks naar een wedstrijd van hun club gaan en alleen maar tv/teletekst volgen.
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gast, ze hebben hier en daar wat hersencellen. Ze verbinden zich gewoon aan een club om zich lekker te kunnen uitleven (lees: rellen, vechten, schelden) elk weekend. Die trieste mensen verzieken het voor iedereen. Als ze echte supporters waren zouden ze zich wel anders gedragen.

    En inderdaad ik ga niet wekelijks naar het stadion, maar ik denk ook niet dat het perse nodig is om een mening over deze Hooligans te kunnen vormen. Je komt ze overal tegen en gedragen zich overal net zo debiel.

    Ik heb het nou ook over Hooligans in het algemeen, niet die van Ajax, Feyenoord, PSV of wie dan ook. Chapeau voor psv dat ze de supporters streng aanpakken mocht dat zo zijn though. Zou iedereen moeten doen, stadionverbod naar die klootzakken please.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet uit directe bronnen dat Ajax weldegelijk stadionverboden uitgeeft voor vergrijpen die daar om vragen. Dus wat je zegt (Ajax doet er helemaal geen kont aan) slaat nergens op. Bovendien is het niet altijd even makkelijk om daders uit groepen idioten te plukken. Hou dat soort conclusies gewoon voor je, want jij zit net zo min vaak genoeg in de Arena of een Ajax uitvak om daar een mening over te geven.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hilarisch dat een PSV'er dat zegt.
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
  7. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt zeker nog nooit ook maar iets gelezen over Hooligans? Misschien dat 10% van alle hooligans puur en alleen gaat om te rellen, maar de rest voelt zich heus wel zo gebonden aan zijn club, dat hij gewoon opkomt voor zijn club. En dat gaat dan net even wat verder als bij ons. Waarom dacht je anders dat hooligans ook naar bijvoorbeeld Volendam uit gaan, omdat de paling daar zo lekker is? De relgelegenheden daar zijn nou niet echt groot. Hooligans voelen zich echt wel verbonden met de club, en vaak nog meer dan degene die ze veroordelen. Zij gaan alleen wat verder in die clubliefde dan de "normale" supporters. En nogmaals, ik verdedig de hooligans niet, want het slaat (vaak) natuurlijk nergens op wat ze doen. Maar ze hebben echt wel clubliefde hoor.. :):
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat geen hond mee naar uitwedstrijden.
     
  9. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Niet altijd even makkelijk inderdaad. Echter hebben volgens mij de meeste clubs camerasystemen hangen waarmee vrij nauwkeurig de vakken in de gaten worden gehouden. Niet dat het dan helemaal perfect werkt, je hebt natuurlijk sowieso geen zicht op wat er buiten de stadia gebeurt, maar binnen het stadion kunnen ze vaak veel zien.

    Zijn vaak helaas geen kwaliteits camera's. Een vriend van me werd door stewards gepakt en later door politie ondervraagd omdat hij een aanstekers zou hebben gegooid die een grensrechter raakte. Bleek later dat het iemand anders was die een jas aan had die op zijn jas leek 8)
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Exact. En wie weet hebben de gasten waar Boertje het over heeft wel gewoon stadionverboden gekregen...
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    En dat komt deels door die belachelijke buscombi's die er zijn. Weet niet of het ook bij Ajax en Feyenoord is maar alleen de wedstrijden tegen de degradatie kandidaten is op eigen vervoer, nu probeert de supportervereniging van PSV de burgemeester van Volendam over te halen om niet alleen met een buscombi te hoeven (want die is wel alleen met buscombi). Dus vind het niet zo gek dat er niet veel mensen meegaan om 2/3 uur in de bus te zitten..Heb toen destijds 2 uur in de bus gezeten (2 uur heen, 2 uur terug) van Eindhoven naar Breda waarmee je met de auto een half uur/3 kwartier bent. Vond het ook jammer dat tegen Ajax maar 800 supporters meegingen ipv 1600 maarja het is niet anders..Gelukkig is het bij thuiswedstrijd altijd op een paar plaatsen na, altijd uitverkocht.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ajax en Feyenoord moeten ook vrijwel alles met de trein- en buscombi's doen. Lijkt me vrij logisch als PSV dat moet. Desondanks vullen zij wel vrijwel altijd de uitvakken.
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Nja laten we de discussie maar sluiten want kunnen hier nog wel tot einde van het seizoen mee verder gaan;).

    Kwam dit net tegen op tv, voor 2 euro 2 maanden eredivisie live:)
    http://www.eredivisielive.nl/ah/
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat een fucking nutteloze discussie. Als je voor Ajax bent, neem je het voor de volle 100% voor Ajax op, voor Feyenoord, AZ, NAC etc. precies hetzelfde.

    Maakt niet uit wat je mening is over een club er is altijd iemand die het beter weet ( en misschien ook wel ECHT beter weet ). Ik ben zelf voor NAC Breda en heb GENOEG UITWEDSTRIJDEN gehad waarbij ons publiek van een paar man boven het thuis publiek uit kwamen. Heb heel veel wedstrijden moeten missen, dat heb ik te danken aan :

    - NAC - Top OSS, degradatie wedstrijd.
    Voor verdere informatie kan je me erover PM'en :) Ga dat niet hier vertellen. Enigste wat ik vertel is dat het compleet uit de hand liep, ik opgepakt word en vervolgens niet eens in de buurt van het NAC stadion mocht komen.

    En dan moet je in je achterhoofd houden dat ik een BRAVE supporter ben. Ja, ik kan wel eens schelden op iets of iemand maar hou me handjes thuis. Heb niks gedaan en dat weet iedereen die er toen bij was. En dat noemen zich dan supporters? Supporters die het voor IEDEREEN loopt te verneuken.

    Maargoed, dat de sfeer bij sommige clubs te wensen over laat mag duidelijk zijn. En dan noemen sommige dat hier achter de club staan? Tering! Schreeuwen voor je club! Hu-GODVER!
     
  15. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    NAC - Top Oss was wel een chaos trouwens, dat was geen klein groepje toen (Nac begrippen ;)).
    Die wedstrijd was zeer beladen, de emotie kwam na de wedstrijd in negatieve zin tot uiting.

    Kwam je nog op omroep brabant of was je op het terrein zelf al de pineut?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waarom via PM als je toch niks gedaan hebt? Klinkt alsof je het stiekem toch wel stoer vindt...

    Maar persoonlijk zal het me aan m'n ballen roesten.

    Als dat echt zo is en ik niet al Eredivisie Live had zou ik het meteen doen.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Omdat ik geen zin heb om nog een keer alles te gaan vertellen hoe verneukt die wedstrijd afliep
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Daar heb je wel digitale tv voor nodig hé ? Wij hebben hier nog kabel namelijk.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    heb ik ook;)

    Ik had het voetbalkanaal, nu heb ik Sport 1
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina