1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben ook Mulder nog hea.. en die schat ik (zeker qua talent) hoger in als Waterman..
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Arnoutovic slecht? Je zou willen dat er zo'n spits bij PSV rondliep :lol:
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Arnoutovic is één van de grootste talenten uit de Eredivisie. Die gast was echt ongenaakbaar in het beloftenteam van Twente.
     
  4. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind Arnautovic eigenlijk niet zo bijzonder. Je ziet wel dat er wat voetbal in zit en hij pikt af en toe een doelpunt mee. Maar grotendeels vind ik hem erg onzichtbaar in veel wedstrijden. Zeker als je hem vergelijkt met Perez, N'Kufo en Elia. Die zijn veel meer aanwezig met goede acties, doelpunten en passes dan Arnautovic. Hij is nog jong, het kan dus nog komen maar is er nog lang niet.

    Dan vond ik Denneboom meer aanwezig dan Arnautovic (ook voor de beker wedstrijd tegen ADO vond ik dat). Alleen mist die teveel kansen.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vond hem gister in ieder geval waardeloos, 5 dikke kansen en had ie er minsten 3 van moeten maken..
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Barça wel gewonnen, nu Mallorca moet te doen zijn. Bojan wel lekker 2x gescoord. _O_
     
  7. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    FC Dordrecht 1 - 0 Emmen.

    Dus.

    HSV ook met 1-0 gewonnen van Bayern trouwens, heb het niet helemaal gevolgd maar volgens mij had Toni weer lekker wat kansen gemist, HSV heel vaak de paal geraakt en was het doelpunt een kopbal na een slecht verwerkt schot van Rensing.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    iemand al die 2 maanden eredivisie live van de AH geprobeert? Wordt dit direct geactiveerd?
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zo jij kan goed lezen!

    Maar Toni is ook gewoon een bagger spits die alleen maar lomp is en lelijke goals scoort.
    Dan kan je zeggen ''JA MAAR HIJ STAAT ER WEL!!!''' (ik ben zelf ook spits..)
    Maar dan krijgt hij een lucky kans, schiet hij hem er altijd via de keeper in.
    één van de meest overschatte spitsten in Europa.

    Er wordt trouwens weer vollop gescoort op de engelse velden..
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hij heeft gewoon z'n formaat mee,.. als hij 10cm kleiner geweest was zou hij denk ik niet bij een topclub voetballen. (Al heeft hij in Italie wel wat mooie dingen laten zien mar dat is inmiddels wel weer een poosje geleden)

    edit:// kijk btw erg uit naar vanavond, m'n 2 favoriete ploegen moeten tegen elkaar. Normaal gesproken zou ik hopen dat Heerenveen wint maar dan zou het gat met AZ voor Ajax wel erg groot worden,...
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Manchester City :lol:

    Diaby al lang geel gehad, volgende week niet bij dus tegen Spurs. Pfff, gelukkig hebben we nog genoeg middenvelders die gemakkelijk zijn plaats in kunnen nemen... :):
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik werk bij Ziggo, dus wat wij als instructie hebben gekregen is dat als je het bij EDV aanmeldt, zij het dus naar het kabelbedrijf sturen en die gaat het verwerken. In het geval van Ziggo duurt dat dus ongeveer 48 uur (of meer, maarja het is sowieso bagger bij Ziggo).

    Weet niet hoe het met UPC zit
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    oke bedankt:).. Nja dan misschien dat ik morgen kan kijken.. Wel zijn ineens alle 4 de eredivisie kanalen van UPC weg :confused:...
     
  14. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    had speciaal gewacht tot vandaag met aanmelden. bel op (zit bij UPC trouwens) en alles geregeld krijg ik te horen dat het 5-10 werkdagen zal duren, lekker dan, mis dus al 3 speeldagen (dit weekend, midweeks, en volgend weekend). :'-(

    heb net nog wel opgebeld naar upc zelf en me van de domme gehouden ("ik heb me aangemeld maar zie nog steeds -niet geactiveerd- bij eredivisie live staan" zulk soort uitspraken), uiteindelijk wist de medewerker te melden dat het meestal 72 uur duurt.

    volgens eredivisie live/ah (0909-0101) duurt het dus 5-10 werkdagen en volgens upc max 72 uur.

    die kanalen zijn trouwens altijd weg als je gewoon met pagina omhoog/omlaag er naartoe gaat. als je zelf 221 t/m 224 indruk zie je ze wel.
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    oke dan is het dat;).. bedankt voor de info, nja balen.. Had ik ze dus gewoon dinsdag moeten activeren toen ik het kocht.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    0-0 gebleven, gaap. Nu maar gaan voor de 4e plaats, in mijn ogen het enigste wat ze nog kunnen doen. Kwa transfers gebeurt er ook geen bal. Duurt wel erg lang allemaal met Arsjavin.
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Bij mij werkte het al na 2 uur.. Kheb Ziggo en had gebeld in plaats van via internet activeren, misschie, dat het daardoor zo snel ging.
    Precies op tijd voor Ajax tegen Heerenveen zometeen:+
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Lavezzi!!!!!! 1-0
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Jezus Christus8) Woon je in voormalig @Home gebied, Multikabel of Casema?

    Zo snel ken ik het niet:cool:
     
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/Hamsik 2-0\o/\o/

    2-2 zal is niet.

    De 2-1 was (weer) een blunder van de scheids,
    de 2-2 was gewoon een mooi doelpunt.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina